هايك ويژن گواهينامه FIPS 140-2 را كسب كرد! دوربين زير آب هايك ويژن

هايك ويژن گواهينامه FIPS 140-2 را كسب كرد!  دوربين زير آب هايك ويژن

گواهينامه  FIPS 140-2 يك استاندارد در حوزه محك ماژول هاي رمز نگاري بر روي تصاوير مدار بسته است كه توسط سازمان هاي دولتي فدرال و براي صنايع و كسب و كار هاي تجاري تنظيم شده است .

هايك ويژن به عنوان يكي از رهبران در حوزه توليد محصولات مدار بسته و راه حل هاي نوآورانه با افتخار خبر دريافت گواهينامه استاندارد پردازش اطلاعات فدرال ايالات متحده آمريكا ، (FIPS) 140-2 را اعلام مي كند ، اين مهم را مي تواند به عنوان يك نقطه عطف در حوزه امنيت سايبري محصولات هايك ويژن معرفي كرد .

استاندارد FIPS 140-2 يك استاندارد در حوزه رمز گذاري تصاوير و اطلاعات است كه توسط موسسه ملي استاندارد و فناوري اطلاعات ( NIST ) كه زير مجموعه وزارت بازرگاني ايالات متحده مي باشد طراحي شده است .  استفاده از به موجب قانون ادارات دولتي فدرال در ايالات متحده و كانادا در حوزه وسيعي از صنايع اين كشور ها مانند بانك ها و موسسات مالي ، مراكز درماني و مراقبت هاي بهداشتي ، دادگاه ها ، نيروگاه ها و مراكز تجاري تنها بايد از محصولاتي كه استاندارد FIPS 140-2 دارند استفاده كنند .

دكتر وانگ بين مدير آزمايشگاه امنيت شبكه و اطلاعات هايك ويژن در اين باره گفت : ” شركت هايك ويژن اعتقاد كامل دارد كه صنعت نظارت تصويري بايد به سمت استفاده از استاندارد هايي كه دولت ها و صنايع آن را با دقت طراحي مي كنند، پيش برود ، ما از اينكه همه ادارات مجاب شوند كه از محصولات استاندارد استفاده كنند استقبال مي كنيم چرا كه از امنيت سايبري و كيفيت محصولات هايك ويژن اطمينان داريم . “

يكي از شناخته شده ترين استاندارد هاي امنيتي در دنيا استاندارد FIPS 140-2 است كه توسط سازمان هاي متعددي تست شده و كاملا قابل اطمينان مي باشد . اين استاندارد مانند استاندارد ISO شهرت دارد و شركت هاي قدرتمند در حوزه فناوري مانند اپل ، مايكروسافت ، سيسكو و گوگل استاندارد FIPS 140-2 را اخذ كرده اند .

شيوه آزمايش در استاندارد FIPS 140-2 شامل مجموعه اي از آزمون هاي دقيق مي باشد كه توسط آزمايشگاه امنيتي مستقل و معتبر ايالات متحده طراحي شده و مورد تاييد NIST مي باشد .

شركت هايك ويژن مقوله امنيت سايبري را كاملا جدي مي گيرد و تمامي قوانين و مقررات كشور هاي مختلف را اجرا مي كند ، محصولات هايك ويژن استاندارد ها پيشرو در حوزه امنيت و مدار بسته شامل ISO 270001 ، ISO 9001:2008 ، CMMI Level 5 و AICPA SOC و بسياري از استاندارد هاي ديگر را اخذ كرده اند تا بتوانند خيال مشتريان را بابت استفاده و انتقال اطلاعات از بستر امن راحت كنند .

دوربين زير آب هايك ويژن تصاوير با كيفيت را از اعماق آب تصوير برداري مي كند !

شركت هايك ويژن به عنوان پيشرو در حوزه توليد محصولات نظارت تصويري نو آورانه در دنيا ، اخيرا دو مدل دوربين با قابليت تصوير برداري زير آب را رونمايي كرده است . اين دوربين ها مي توانند در هر شرايط آب و هوايي زير آب ، تصاوير با كيفيتي را ارائه كنند . از اين دوربين ها براي راهكار هاي مختلفي مانند نظارت بر آبزيان ، مهندسي هيدروليك و مايعات و سناريو هاي نجات افراد در زير آب استفاده كرد .

 دوربين مدار بسته  زير آب هايك ويژن مي توانند فشار زير آب را تحمل كنند و به علاوه با قابليت ضد خوردگي خود توان عملكرد مطلوب در شرايط نامساعد را دارند. جنس بدنه اين دوربين ها از نوع استيل ضد زنگ SUS304/SUS316L است كه در برابر زنگ زدن و خوردگي مقاوم است ، دوربين DS-2XC6225G0-L هايك ويژن مي تواند فشار بالاي زير آب را تا فاصله 50 متري تحمل كرده و تصاوير با كيفيتي ارائه نمايند . دوربين ديگر ، دوربين DS-2XC6224G0-L هايك ويژن است  عمق كمتري را پوشش داده و تا عمق 15 متري آب براي تصوير برداري مناسب است . هر دوي اين دوربين ها از كابل هاي تقويت شده مناسب انتقال تصوير در زير آب براي ارسال تصاوير خود به ركوردر هايك ويژن استفاده مي كنند .

 

اين دوربين ها به گونه اي طراحي شده اند كه امكان تصوير برداري با وضوح بالا در زير آب و در هر شرايط نوري را فراهم مي كنند ، پروژكتور نور سفيد تعبيه شده بر روي دوربين ، در تاريكي مطلق زير آب ، تا شعاع 10 متري را نوردهي مي كند تا تصوير دوربين با كيفيت ارائه شود . دوربين ها با لنز هاي ثابت و فواصل كانوني ، 2 م.م ، 2.8 م.م و 4 م .م توليد شده اند علاوه بر اين فضاي روي دوربين مجهز به ماده ضد خوردگي است و اين باعث مقاومت دوربين در مقابل خوردگي ناشي از آب دريا مي باشد . شيشه روي دو دوربين زير آب هايك ويژن توسط ماده ي مخصوصي پوشانده شده است كه اين ماده مانع از چسبيدن و رشد ميكرو ارگانيسم هاي دريايي مانند جلبك ها و كاهش ميدان ديد دوربين مي شود  و نهايتا تكنولوژي تصوير برداري ويژه دوربين در شرايط زير آب به گونه اي است كه دوربين با فيلتر طيف هاي رنگي مزاحم در زير آب ، تصاوير با وضوح و كيفيت مناسبي ارائه مي دهد .

بيشتر بخوانيد : نصب دوربين مداربسته   

برخي از قابليت هاي ديگر دوربين زير آب Hikvision به شرح زير است :

·وضوح تصوير حداكثر 2 مگا پيكسل .

·لنز ثابت 2 ، 2.8 ، 4 ميليمتر .

·تصوير برداري 30 فريم در ثانيه در رزولوشن 2 مگا پيكسل ( 1080P ) .

·فرمت فشرده سازي تصوير 265/H.264/MJPEG .

·120 دسي بل WDR .

·امكان ارسال سه استريم مجزا به مركز كنترل ضبط .

·امكان نصب SD كارت روي دوربين با ظرفيت حداكثر 128 گيگا بايت .

برخي از حوزه هايي كه مي توان از دوربين زير آب و ضد خوردگي هايك ويژن استفاده كرد عبارتند از ، نظارت بر سكو هاي حفاري در زير دريا ، نظارت بر مكان ها و استخر هاي آبزي پروري ، مخازن مختلف ، استخر هاي شنا و فاضلاب . به علاوه از دوربين هاي مخصوص تصوير برداري در زير آب مي توان براي تصوير برداري در محيط هايي كه خاصيت خورندگي دارند مانند فاضلاب هاي صنعتي و يا شيميايي استفاده كرد . تصاوير ارائه شده توسط اين دوربين هاي وضوح كامل برخوردار است و كاربر مي تواند با توجه به اطلاعات ارزشمند تصاوير اين دوربين ها ، تصميمات مديريتي مختلفي را اتخاذ نمايد .

بيشتر بخوانيد : معرفي دوربين مداربسته   تي وي تي

آلن ژو مدير منطقه اي هايك ويژن اروپا در اين زمينه گفت : ” ما در هايك ويژن هميشه به دنبال كمك به مشتريان خود هستيم حال اينكه نياز هاي آنها در روي زمين يا زير آب باشد ، اين مهم براي ما فرقي نمي كند ، نظارت در آب و بيرون آب همواره مي تواند از نياز هاي حياتي مشتريان باشد ، آنها مي توانند به كمك دوربين هاي هايك ويژن تمامي نياز هاي امنيتي و نظارتي خود را در بيرون يا درون آب را به خوبي تحت نظر داشته باشند ” .

 

 

 

معرفي دوربين مداربسته تحت شبكه هايلوك

معرفي دوربين مداربسته تحت شبكه هايلوك

 

دوربين مداربسته تحت شبكه HILOOK

دوربين مداربسته هايلوك تنها با داشتن يك سال سابقه در توليد تجهيزات امنيتي و نظارتي همچون دوربين مداربسته IP در كمترين زمان ممكن سهم قابل توجهي از بازار را در اختيار گرفته است. تجهيزات الكترونيكي به طور كل يكي از محصولات قابل بحث در نزد كاربران و خريداران و ارائه كنندگان اين محصولات بوده است به اين صورت كه مصرف كنندگان در جستجوي محصولي با بهترين كيفيت در كنار قيمت مناسب هستند و توليد كنندگان با انديشيدن به رفع نياز مشتريان در كنار خدمات بي نظير به ارائه اين تجهيزات ميپردازند. تنوع محصولات دوربين مداربسته تحت شبكه هايلوك در 4 نوع مختلف دوربين گردان PTZ، دوربين مداربسته دام، دوربين مداربسته بولت و ضبط كننده آي پي NVR تقسيم مي شود كه در ادامه اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.

دوربين مدار بسته گردان (PTZ)

دوربين مداربسته اسپيد دام هايلوك با استفاده از پردازنده CMOS رزولوشن 2 و 4 مگاپيكسل را در بستر شبكه انتقال مي دهد. در بعضي مدل هاي دوربين آي پي به دليل استفاده از 3 لنز و تصويري برداري آن ها به صورت همزمان، مي توانيد تصوير هاي پانوراما را داشته باشيد تا در خروجي تمام محيط مورد نظر به راحتي نظارت كنيد. از قابليت هاي جالب توجه اين مدل سيستم نظارتي چرخش دوربين ها به صورت 360 درجه مي باشد. زوم اپتيكال دوربين مداربسته PTZ هايلوك بين 4 تا 25 برابر است و زوم ديجيتال آن 16 برابر است. در بعضي نسخه هاي دوربين مداربسته توانايي اضافه كردن تا 256 گيگا بايت را داريم تا بدون نياز به تهيه هارد جداگانه، داده مورد نياز را در آن ذخيره سازي كنيم. فرمت فشرده سازي H.265+ از پر كاربرد ترين ابزار هاي نرم افزاري دوربين آي پي است تا تصاوير در حال ذخيره سازي را فشرده كرده و در فضاي هارد صرفه جويي قابل توجهي را انجام دهد. ميزان ديد در شب پشتيباني شده توسط لنز ها بين 20 تا 100 متر است تا در تاريكي مطلق تصاوير را همان محيط روشن مشاهده كنيم.

 

دوربين تحت شبكه بولت

دوربين آي پي بولت HILOOK جزو متداول ترين سيستم ها براي خريد در نزد مصرف كنندگان طي بررسي تيم فروش بوده و استقبال بهتري نسبت به ديگر مدل ها داشته است. لنز به كار رفته در بدنه دوربين آي پي بولت، متغير و از انواع 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتور دار قابل انتخاب است اما ديد در شب 30 متري در همه آن ها ثابت مي باشد. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسيار بالا از خود مقاومت كاملي را نشان مي دهد چرا كه جنس بدنه دوربين هايلوك پلاستيك و فلزي مي باشد.

دوربين مداربسته آي پي دام

دوربين دام هايلوك IP از پر استفاده ترين محصولات در نزد كاربران بوده است كه در اين قسمت با قابليت هاي آن آشنايي كامل تري پيدا مي كنيم. لنز به كار رفته در بدنه دوربين آي پي دام 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتورايز است كه ديد در شب 30 متري در هنگام فعاليت تصويربرداري مي كند. فرمت H.265+ ابزاري است كه پس از فعال شدن شروع به زير نظر گرفتن تمام پيكسل هاي عبوري مي كند و با فيلتر كردن داده هاي تكراري از ذخيره آن در هارد جلوگيري مي كند. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسيار بالا از خود مقاومت كاملي را نشان مي دهد.

ضبط كننده تصاوير آي پي NVR

ضبط كننده تحت شبكه hilook در سه نوع 4، 8 و 16 كانال ارائه مي گردد. پردازنده پر قدرت ضبط براي سيستم تحت شبكه دوربين هايي با رزولوشن 6 تا 8 مگاپيكسل را با سرعت بسيار بالا بررسي مي كند و به ذخيره آن ها مي پردازد. پهناي باند انتقال اطلاعات 40 مگابايت بر ثانيه است تا در صورت قرارگيري ترافيك سنگين اطلاعاتي از كندي سيستم جلوگيري شود. فرمت فشرده سازي تصاوير با فرمت H.264+ و H.265+ است كه باعث صرفه جويي فضاي هارد مي شود. اين ضبط كننده از 1 هارد SATA تا 6 ترابايت پشتيباني مي كند. اين سيستم از سيستم عامل هاي MAC و iOS ،ANDROID ،WINDOWS را پشتيباني مي كند تا تصاوير بر روي دستگاه هايي همچون گوشي موبايل و كامپيوتر مشاهده كنيد.

جمع بندي

دوربين تحت شبكه هايلوك با استفاده از به روز ترين خط توليد و به كارگيري نخبگان و مهندسان چيني توليد شده است. دوربين IP اين كمپاني با قابليت هاي منحصر به فردي همچون رزولوشن 2 مگاپيكسل، پهناي باند گسترده، فشرده سازي داده، خروجي HDMI و VGA، ضبط حساس به حركت، چرخش 360 درجه را در كنار خدمات پس از فروش و گارانتي مطمئني را در اختيار خريداران محصولات خود مي گذارد. با در نظر گرفتن تمامي خدمات ارائه شده مقرون به صرفه بودن قيمت دوربين مداربسته هايلوك باعث انتخاب آن در سبد خريد مشتريان گشته است.

دوربين مداربسته   تجهيزات دوربين مداربسته       هايك ويژن

معرفي دوربين مداربسته توربو اچ دي هايلوك

 

دوربين مداربسته Turbo HD هايلوك

دوربين مداربسته هايلوك يكي از بهترين انواع دوربين هاي نظارتي به شمار مي رود. هايلوك از جوان ترين شركت ها در توليد تجهيزات امنيتي است كه با توليد قطعات و محصولات متنوع در مدت زمان 1 سال در تمام بازار هاي داخلي به برندي شناخته شده تبديل شده است. محصولات تكنولوژي توربو اچ دي هايلوك در چهار نوع متفاوت توليد شده كه شامل دوربين مداربسته توربو اچ دي دام، دوربين مدار بسته بولت، دوربين PTZ يا گردان و ضبط كننده تصاوير DVR مي باشد، در ادامه اين متن به صورت ويژه به نحوه كاركرد و معرفي اين محصولات ميپردازيم.

دوربين مداربسته دام

دوربين مدار بسته دام توربو اچ دي Hilook در دو رزولوشن 2 و 4 مگاپيكسل با لنز هاي 2.8 ثابت و وري فوكال 2.8 تا 12 ساخته مي شود تا تمام نقاط را با شفافيت بالا نمايش دهد. ديد در شب به كار رفته در اين دوربين مدار بسته turbo hd بين 20 تا 40 متر متغير است تا امنيت محيط مورد نظر همانند روشنايي در بالاترين حد خود بماند. سري محصولات hilook به دليل قاب بيروني فلزي و وجود استاندارد مقاومتي IP66 در مقابل هرگونه گرد و غبار و فشار آب شديد از خود مقاومتي چشمگير نشان مي دهد و باعث اطمينان خاطر شما براي عدم خرابي آن ها مي گردد. انتقال تصاوير در اين دوربين مداربسته از طريق فيش هاي BNC صورت مي گيرد.

 

 

دوربين مداربسته بولت

دوربين هاي بولت HILOOK همانند سري دام از رزولوشن 2 و 4 مگاپيكسل با لنز هاي 2.8 ثابت و وري فوكال 2.8 تا 12 استفاده مي كند تا تصاوير پخش شده در خروجي را با وضوح بالا به تماشا بپردازيد. ديد در شب آزمايش شده دوربين آنالوگ اچ دي بين 20 تا 40 متر است تا امنيت محيط مورد نظر همانند روشنايي در بالاترين حد خود بماند. قاب اين مدل دوربين از جنس فلز است و با وجود استاندارد مقاومتي IP66 در مقابل هرگونه گرد و غبار و فشار آب شديد از خود مقاومت بسيار زيادي نشان ميدهد.

دوربين PTZ گردان

دوربين مداربسته گردان آنالوگ هايلوك با لنز بسيار پر قدرت و چرخش 360 درجه در كنار قيمت زياد كاركرد بسيار بالايي را هم ارائه مي دهد. كيفيت لنز دوربين مدار بسته هايلوك 2 مگاپيكسل است و قدرت زوم كردن آن در حالت اپتيكال تا 25 برابر و زوم ديجيتال آن 16 برابر ارزيابي شده است. در كنار تمام موارد سخت افزاري، عملكرد هر كدام از اين گزينه ها نياز به يك نرم افزار خاص دارد كه از جالب توجه ترين آن ها مي توان به تكنولوژي WDR براي كاهش نور ورودي به لنز و جلو گيري از افت كيفيت تصاوير،DAY & NIGHT براي تنظيم ميزان نور در تاريكي و روشنايي، يكسان كردن نور از طريق ابزار BLC و كاهش نويز تصاوير به صورت هوشمند اشاره كرد.

ضبط كننده تصاوير DVR

در هنگام خريد سامانه نظارتي و امنيتي، اهميت قابليت هاي يك ضبط كننده بسيار زياد است. دي وي آر هايلوك در 3 نسخه 4، 8 ،16 كانال توليد مي شود تا هرگونه محيط با هر اندازه دوربين را پوشش دهد. دوربين هاي پشتيباني شده در اين سامانه تماما 2 مگاپيكسلي هستند كه در تكنولوژي توربو اچ دي جزو بهترين كيفيت تصاوير محسوب مي شود. پورت خروجي تصوير ضبط كننده هايلوك AV، VGA و HDMI است تا از ساده ترين نوع خروجي و يا هوشمندانه ترين آن ها به تماشاي تصاوير بپردازيد. فضاي هارد DVR توربو اچ دي 1 عدد هارد تا 6 ترابايت است كه در كنار فعال فرمت H264+ شاهد دير پر شدن فضاي ذخيره سازي هارد خود هستيد. اين دستگاه داده هاي علاوه بر نمايشگر هايي مانند تلويزيون بر روي دستگاه هايي با سيستم عامل هاي MAC-IOS-ANDROID-WINDOWS نشان مي دهد.

جمع بندي نهايي

با آمدن دوربين مداربسته Turbo HD انقلابي بزرگ در صنعت محصولات نظارتي به وجود آمد تا كاربران با قيمت دوربين آنالوگ و كيفيت دوربين آي پي، ويژگي هاي بي نظيري را دريافت كنند. شركت hilook كه از جوان ترين ها در اين عرصه است انواع محصولات را در اين بستر ارائه داده در كنار خدمات پس از فروش و گارانتي مطمئن ارائه كرده است. اين با توليد دوربين دام، بولت و گردان در كنار دي وي آر هايي با پردازنده بسيار قدرتمند انتقال تصويري پر سرعت را به شما كاربران و مصرف كنندگان عزيز ارائه دهند.

 

 

مزاياي طيف گسترده اي از نرم افزار اين نام مجاز نمي باشد چيست؟

مزاياي طيف گسترده اي از نرم افزار اين نام مجاز نمي باشد چيست؟

اگر در بازار ارزهاي ديجيتال مانند بيت كوين هستيد ، خواندن اين مقاله براي شما بسيار مهم خواهد بود.

اگر ارزهاي رمزنگاري شده اي مانند بيت كوين معامله مي كنيد و روي آنها سرمايه گذاري مي كنيد ، بهتر است اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

 

برخلاف روش هاي سنتي بانكي ، شما در واقع هيچ حمايتي براي محافظت از دارايي خود نداريد. اين بدان معناست كه شما مي توانيد در هر زمان توسط هكرها مورد حمله قرار بگيريد يا توسط خطاي انساني روبرو شويد و بيت كوين خود را از دست دهيد بدون اينكه تصوري از دست دادن بيت كوين خود داشته باشيد.

 

اگر مي خواهيد از بيت كوين خود محافظت كنيد ، داشتن يك شبكه خصوصي مجازي (اين نام مجاز نمي باشد) كه يك محافظ خصوصي براي اتصال ايمن شما به اينترنت است ، مفيد است.

 

بنابراين چگونه مي توانيد از بيت كوين خود با اين نام مجاز نمي باشد محافظت كنيد؟ مزاياي حفظ حريم خصوصي اين نرم افزار چيست؟ در اين مقاله ما به شما پاسخ مي دهيم.

 

معرفي ارزهاي رمزپايه

اگر به تازگي وارد دنياي ارزهاي ديجيتال شده باشيد ، به عبارت ساده ، اين پول كاملاً مجازي است و تقريباً هيچ پشتيباني فيزيكي ندارد و به اندازه ارزهاي ملي كه توسط كشورهاي مختلف پشتيباني مي شوند ، ارزش ندارد. تا زماني كه آنها از نظر فني مانند ارزهاي فيات (دلار ، ين ، يورو) كار كنند ، شما نمي توانيد از آنها به صورت فيزيكي استفاده كنيد. براي برداشت و كارمزد اسكناس بيت كوين يا دهليز وجود ندارد.

 

مي توانيد بيت كوين را در صرافي هاي مجازي خريداري و بفروشيد و آنها را در كيف پول سخت افزاري آنلاين يا مستقل ذخيره كنيد.

 

 

حدس و گمان در مورد قيمت بيت كوين

پيش بيني قيمت بيت كوين (BTC) تجارت خطرناكي است كه ميليون ها تاجر قصد دارند با حدس و گمان درباره افزايش يا سقوط آن ، آن را بدست آورند.

 

به گفته نايجل گرين ، مدير عامل و بنيانگذار گروه deVere ، قيمت بيت كوين "ممكن است قبل از پايان سال 2021 افزايش يابد."

 

"مانند طلا ، مي توان انتظار داشت كه بيت كوين ارزش خود را حفظ كند يا حتي هنگام سقوط دارايي هاي ديگر ارزش آن را افزايش دهد. اين احساس رو به رشد وجود دارد كه ما مي خواهيم رونق مشابه پايان سال 2017 را تجربه كنيم. "

 

از سرمايه گذاري هاي رمزگذاري شده خود محافظت كنيد

از آنجا كه بيت كوين و ساير ارزهاي رمزپايه توسط مقامات پولي كنترل و تنظيم نمي شوند ، شما بايد از دستگاه هاي خود به طور مستقل محافظت كنيد. در غير اين صورت ، سرمايه گذاري هاي شما در برابر هكرها و حملات مخرب آسيب پذير است. يك هكر DForce اخيراً با ورود به چين 25 ميليون دلار ارز رمزنگاري شده را سرقت كرده است.

اگر بيت كوين (كيف پول) شما هك شود ، نمي توانيد هيچگونه اقدام قانوني موثر عليه آن انجام دهيد.

نه كليدهاي شما ، نه سكه هايتان

هر از گاهي افراد و صرافي ها به دليل فعاليت هاي هكري سرمايه خود را از دست مي دهند. با ادامه اين تهديدها ، مي توانيد با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد آدرس IP خود را پنهان كرده و مكان دستگاه خود را پنهان كنيد تا حريم خصوصي خود را به صورت آنلاين بهبود ببخشيد.

 

به ياد داشته باشيد كه اگر هكرها به كيف پول بيت كوين شما دسترسي پيدا كنند ، در حال حاضر هيچ تنظيم كننده اي براي مداخله از طرف شما وجود ندارد. بنابراين اگر كسي موفق به سرقت بيت كوين شما شود ، ديگر مال شما نيست.

 

و فقط بايد از دستش بدي ...

 

 

 

تجارت بيت كوين چيست؟

ارزهاي رمزگذاري شده مانند بيت كوين و دهليز دارايي هاي غيرمتمركز هستند و توسط يك مرجع مركزي مانند بانك يا دولت تنظيم نمي شوند.

 

هنگامي كه يك معامله انجام مي شود ، يك فناوري دفتر ديجيتال (DLT) در يك شبكه بلاكچين آزمايش مي شود ، كه داده هاي شما را بر روي هزاران سرور جداگانه ذخيره مي كند.

 

بلاكچين به دليل شفافيت تراكنش هايشان از بازي هكرها با آنها جلوگيري مي كند.

 

از كيف پول هاي بيت كوين محافظت كنيد

بسياري از تجار دارايي هاي خود را در كيف پول هاي آنلاين نگهداري مي كنند و با استفاده از يك كليد خصوصي به آنها دسترسي دارند. اگر اين كليد را فراموش كنيد ، اكنون نمي توانيد آن را بازيابي كنيد ، بنابراين امنيت اينترنت شما در درجه اول اهميت قرار دارد.

 

به زبان ساده ، كليد خصوصي رمزعبور رمزنگاري شماست - وسيله اي براي شناسايي شما به عنوان مالك واقعي. وقتي فضاي رمزنگاري مي گويد "نه كليدهاي شما و نه سكه هاي شما" ، اين به كليد خصوصي شما اشاره دارد.

 

Bitcoin اين نام مجاز نمي باشد

با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد ذهن خود را در مورد امنيت معامله سبك كنيد.

خطرات محرمانه بودن هنگام سرمايه گذاري در بيت كوين

يكي از اولين ادعاها در مورد ارزهاي رمزپايه ، قول ناشناس بودن بود.

 

در نگاه اول ، ممكن است به نظر برسد كه ارزهاي رمزپايه فقط كليد عمومي يا آدرس ايميل شما را نشان مي دهند - و هرگز هويت واقعي شما را فاش نمي كنند. بنابراين مي توانيد با نام مستعار تجارت كنيد بدون اينكه توسط مقامات پولي رديابي شود.

 

افسوس كه اين آرمانشهر تجاري ناشناس هرگز به اين سادگي نبوده است و به همين دليل است.

 

بيت كوين كاملاً ناشناس نيست

بيت كوين ، اتريوم و ساير ارزهاي رمزپايه هرگز كاملاً ناشناس نبوده اند. در عوض ، آنها "نام مستعار" هستند كه به شما امكان مي دهند با يك نام متفاوت يا متفاوت تجارت كنيد.

 

اكنون بسياري از مبادلات به دلايل امنيتي و قانوني نياز به دانستن روند تأييد مشتري (KYC) و مبارزه با پولشويي (AML) دارند. به بيان ساده ، آنها قبل از اينكه بتوانيد با آنها معامله كنيد به نام واقعي شما احتياج دارند.

 

بنابراين بدون استفاده از اين نام مجاز نمي باشد ، خطر پيگيري IP خود را داريد كه به موقعيت واقعي و سابقه اينترنت شما حمله مي كند.

براي تجارت بيت كوين از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد

اين نام مجاز نمي باشد آدرس IP شما را پنهان مي كند و باعث مي شود شما بيشتر آنلاين ناشناس باشيد. با اطمينان از امنيت داده هاي خود ، با امنيت بيشتري مي توانيد با كسي تجارت كنيد زيرا اتصال اينترنت شما يك سرور خارجي را رمزگذاري مي كند.

 

خوشبختانه براي معامله گران بيت كوين ، اكثر ارزهاي رمزپايه از رمزگذاري HTTPS پايان به پايان استفاده مي كنند ، بنابراين هكرها نمي توانند داده هاي شما را از اين طريق رديابي كنند ، مگر اينكه دستگاه شما تحت آسيب پذيري هاي امنيتي قابل توجه باشد.

منبع اين خبر سايت چيتا وي.پي.ان است

 

همه چيز در خصوص دوربين PanoVu شركت هايك ويژن

همه چيز در خصوص دوربين PanoVu شركت هايك ويژن

در راستاي ارائه دوربين هاي به روز و پيشرفته با توجه به نياز مشتريان شركت  هايك ويژن   با ارائه دوربين سري جديد خود، سري PanoVu دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه، فصل جديد از تصوير برداري در دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه را روي مشتريان خود گشوده است. در اين سري از دوربين ها، يك دوربين پانوراما با استفاده از 8 سنسور ديد 360 درجه را ارائه مي دهد علاوه بر دوربين پانوراما يك دوربين متحرك نيز با سرعت بالا، برد مناسب و 36 برابر زوم اپتيكال وظيفه بررسي تمام نواحي را پوشش مي دهد. در واقع اين دوربين از تركيب دو نوع دوربين مختلف به وجود آمده است. نوع دوربين هاي استفاده شده در سري پانو ويوو هايك ويژن باعث شده است تا اين دوربين با ارائه تصوير پانوراما و همچنين تصوير بسته ( از نزديك) از سوژه هاي متعدد بهترين تصوير برداري جهت اهداف مختلف را در اختيار مشتريان قرار دهد.

تصوير پانوراما توسط 8 سنسور مجزا در 8 طرف دوربين باعث مي شود تا ديد كلي 360 درجه بصورت هميشگي توسط دوربين به مركز كنترل ارسال شود، علاوه بر آن دوربين متحرك مجزا در سري PanoVu هايك ويژن با حركت سريع به نواحي مختلف در تصوير 360 درجه اقدام به تصوير برداري با كيفيت عالي و شامل جزئيات زياد مي نمايد. اين دوربين علاوه بر تجزيه، تحليل لحظه اي از نواحي و افراد مختلف با توجه به فعاليت، سرعت حركت، شكل ظاهري، پوشش و … شروع به تصوير برداري و ارسال تصاوير مشكوك براي مركز كنترل مي كند. استفاده از تكنولوژي هاي هوشمند آناليز تصوير دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه هايك ويژن شامل تشخيص نفوذ، عبور از خط فرضي، آشكارسازي ورود به محوطه ي فرضي از پيش تعيين شده، خارج شدن از محوطه ي فرضي از پيش تعيين شده و… از جمله توانمنديهاي اين دوربين مداربسته مي باشد.

دوربين پانوراماي سري پانو ويوي هايك ويژن توانايي ارسال آلارم براي دوربين متحرك جهت حركت سريع به ناحيه ي وقوع آلارم را دارا هستند اين حركت مي تواند شامل فوكوس و زوم مورد نياز جهت تصوير برداري با كيفيت مناسب از ناحيه مورد تصوير برداري مي باشد. اين امر باعث مي شود تا دوربين مداربسته مذكور از قابليت اتكاي بالايي جهت تشخيص آلارم را داشته باشد.

 

در ادامه برخي از ويژگي هاي سري PanoVu، آمده است:

1-    دوربين پانوراما:

–      هشت سنسور “1.9/1 از نوع CMOS شامل دو دوربين مدار بسته با رزولوشن 4096*1800 پيكسل با سرعت تصوير برداري 30 فريم در ثانيه.

–      زاويه ديد افقي: 360 درجه. زاويه ديد عمودي: 80 درجه.

–      حداقل ميزان نور مورد نياز جهت ارائه تصوير مناسب: 0.005 لوكس براي حالت رنگي و 0.0005 لوكس براي حالت سياه و سفيد.

2-    دوربين متحرك:

–      سنسور “1.9/1 از نوع CMOS  با رزولوشن 1080*1920 پيكسل با سرعت تصوير برداري 30 فريم در ثانيه.

–      رزولوشن تصوير برداري 1080*1920 پيكسل.

–      حداقل ميزان نور مورد نياز جهت ارائه تصوير مناسب: 0.002 لوكس براي حالت رنگي و 0.0002 لوكس براي حالت سياه و سفيد.

–      فاصله كانوني بين 5.7- 205.2 ميليمتر، زوم اپتيكال 36 برابر.

–      زاويه ديد دوربين بين 2 درجه تا 58.7 درجه بسته به ميزان زوم دوربين متحرك.

–      مجهز به فيلتر حذف نور مادون قرمز ICR.

–      قابليت ماسك كردن حداكثر 24 ناحيه در ميدان ديد دوربين.

–      پشتيباني از تكنولوژي هاي هوشمند تصوير برداري مانند ضد مه، ROI، HLC، WDR، DNR، ELS و حذف سه بعدي نويز تصوير.

–      قابليت ارسال سه استريم مجزا جهت ضبط، انتقال تصوير و نمايش زنده روي نمايشگر (مانند Video Wall و…).

–      پشتيباني از فرمت فشرده سازي H.264، MJPEG و MPEG4.

–      چرخش 360 درجه در راستاي افقي و چرخش از منفي 15 درجه تا نود درجه در راستاي عمودي.

–      قابليت برنامه ريزي حداكثر 300 نقطه به عنوان Preset.

–      قابليت تعريف حداكثر 8 مسير (Patrol)، در هر مسير مي توانيم از حداكثر 32 Preset استفاده كنيم.

–      و همچنين برخي از ويژگي هاي مهم ديگر كه جهت اطلاعات بيشتر شما را به مطالعه برگه مشخصات فني دوربين سري PanoVu هايك ويژن دعوت مي كنيم.

3-    آلارم:

–      پشتيباني از 7 ورودي آلارم و 2 خروجي آلارم جهت مديريت رويدادهاي احتمالي.

–      برخي از مواردي كه توسط دوربين مي تواند به وسيله آلارم اطلاع رساني شود عبارتند از : تشخيص چهره، تشخيص صوت غير معمول، تشخيص حركت، تحليل ديناميك رويدادهايي كه روبروي دوربين رخ مي دهد، اطلاع رساني در صورت هر گونه دستكاري روي دوربين ( اعم از اسپري پاشيدن، پوشاندن سر، تغيير زاويه ديد دوربين و …)، قطع شبكه، اخطار مربوط به آدرس آي پي يكسان، قابليت ضبط تصاوير غير معمولي در محل از پيش تعيين شده.

–      برخي از مواردي كه دوربين مي تواند با ارسال آلارم مي تواند فعاليت كند عبارتند از: دنبال كردن Preset، Patrol و Pattern، ضبط تصاوير روي SD كارت نصب شده روي دوربين، خروجي Aux. ارسال ايميل، ارسال تصاوير بصورت مستقيم روي بستر FTP و

4-    شبكه:

–      پشتيباني از پروتكل هاي انتقال تصوير برندهاي متعدد مانند : ONVIF، PSIA، ISAPI، Open- Ended API .

–      فشرده سازي صدا با فرمت هاي مختلف.

–      پشتيباني از پروتكل هاي متعدد جهت انتقال تصاوير در بسترهاي متعدد ( رجوع شود به برگه مشخصات فني دوربين)

5-    يكپارچه سازي سيستم:

–      قابليت تعريف كردن حداكثر 32 كاربر و اتصال آنها به دوربين، كاربران مي توانند در سه سطح مختلف مدير، اپراتور و كاربر تعريف شوند.

–      اقدامات امنيتي مانند: تأييد دوباره كاربر از طريق آي دي و پسورد، تأييديه هاست از طريق مك آدرس، فيلتر كردن آدرس آي پي.

–      قابليت اتصال همزمان حداكثر 20 كاربر جهت رويت تصوير زنده دوربين.

–      دارا بودن قابليت اتصال مستقيم فيبر به دوربين ( اين قابليت بصورت آپشن روي دوربين فعال مي شود).

–      پشتيباني از پروتكل هاي متعدد نصب در پورت RS485 از قبيل: هايك ويژن، Pelco-P، Pelco-D، Half Duplex و  Self Adaptive.

–      پشتيباني از حافظه روي دوربين از نوع Micro SD/SDHC با ظرفيت حداكثر 128 گيگابايت جهت ضبط در حالت آلارم.

از جمله موضوعات مهم و مرتبط با دوربين مداربسته هايك ويژن در بحث    ريست پسورد هايك ويژن  و  انتقال تصوير هايك ويژن

است شما مي توانيد با مراجعه به وبسايت شركت مهر تجارت از اين خدمات تخصصي بهره مند شويد.

 

6-    عمومي:

–      ميزان توان مصرفي 120 وات در حالت روشن بودن دوربين، با روشن شدن گرم كننده 44 وات به توان مصرفي افزوده مي شود.

–      روشن شدن با آداپتور 36 ولت دي سي.

–      دماي فعاليت دوربين دوربين بين منفي 40 تا مثبت 65 درجه.

–      فعاليت در گستره رطوبتي كمتر از 90%.

–      پشتيباني از استاندارد حفاظتي IP66، محافظ داخلي جهت عدم آسيب ديدن دوربين در مواقع نوسان برق و

–      وزن دوربين بدون پايه معادل 14 كيلوگرم مي باشد.

–      جهت نصب اين دوربين در نواحي مختلف جمله ديوار، ساختمان و …، پايه هاي متعددي توسط شركت هايك ويژن توليد شده است كه از جمله مي توان به پايه هاي مدل:  DS-1603ZJ، DS-1668ZJ(20)،  DS-1668ZJ اشاره نمود.

هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد

هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد

روبات هوشمند سري MR-Q3-LR  طبق اعلام نظر استفاده كنندگان اين تجهيزات در ?? كشور دنيا توانست جايزه Red Dot  را در زمينه طراحي ويژه كسب كند.

معمولا ربات ها از طراحي ويژه و جمع و جوري برخوردار هستند، ربات سري MR-Q3-LR   هايك ويژن  از جمله ربات هاي هوشمند هستند كه كاربران مي توانند برنامه هاي پيچيده و مختلفي را روي آنها برنامه ريزي و اجرا كنند. در واقع ربات ها عمليات پيچيده را به سادگي و با دقت اجرا مي كنند از اين رو مورد توجه قرار گرفته اند، علاوه بر اين قابليت سفارشي سازي و همچنين انعطاف پذيري قابل قبول آن باعث شد تا ربات هايك ويژن بتواند رضايت هيئت داوران را جلب نمايد.

بدنه ربات هايك ويژن از آلياژ آلومينيوم است و بدنه ي زيباي آن توجه را جلب مي كند دو ديفرانسيل و دو چرخ در هر طرف ربات، حركت كردن و تعادل ربات هايك ويژن را تضمين مي كند ميدان ديد مناسب آن در كنار ناوبري و موقعيت مكاني دقيق از ويژگي هاي اين وسيله هوشمند مي باشد. پشتيباني از پروتكل  IP54 باعث شده بتوان از اين ربات ها در موقعيت هاي پر گرد و غبار و مرطوب استفاده كنيم و عملكرد ربات ها مطلوب باشد.

ربات هوشمند مخصوص انبار هايك ويژن يك نمونه اصلي از روبات هاي متحرك به حساب مي آيد كه در مقياس وسيع مورد استفاده قرار مي گيرد. همزمان با توسعه بازار استفاده از تجهيزات الكترونيك مانند ربات روز به روز در حال افزايش است معمولا ربات ها در حوزه هايي مانند توليد تجهيزات الكترونيكي، توليد خودرو، انبار قطعات حجيم، خرده فروشي، غذا و نوشيدني، پزشكي و مواردي شبيه به آن استفاده مي شود.

براي آگاهي از قيمت دوربين مداربسته  به وبسايت شركت مهر تجارت مراجعه كنيد.

تقريبا ??? ربات هوشمند مخصوص انبار هايك ويژن در پروژه انبار تانگو در غالب دو فاز استفاده مي شوند تا تامين تجهيزات و پشتيباني از قطعات را با توجه به نياز مشتريان انجام دهند، آنها روزانه بيش از يكصد ميليون يورو كالا جابجا مي كنند بدون اينكه هيچ اعتراضي داشته باشند، استفاده از اين راهكار باعث كاهش ساعت هاي پيك كار و افزايش كارايي و همچنين كيفيت خدمات ارائه شده شده است. علاوه بر آن آخرين تكنولوژي هاي بهينه سازي محصولات بزرگ به كار گرفته شده و در حدود ?? درصد در نيروي انساني صرفه جويي مي شود و ?? درصد بهره وري سيستم افزايش پيدا مي كند كه اين موضوع يك خبر خوب براي صاحبان اين صنعت مي باشد.

جايزه طراحي Red Dot در سال ???? در آلمان بنا نهاده شد و يكي از سه جايزه برتر در زمينه طراحي صنعتي مي باشد ، از جوايز ديگر مهم جايزه iF Design Award  آلمان و همچنين جايزه IDEA Awards  آمريكا مي باشد. شهرت جايزه Red Dot بخاطر معيارهاي دقيق ارزيابي محصولات آن مي باشد. اين شامل سه جايزه در قسمت طراحي محصول ، طراحي مدل ارتباط و انتقال اطلاعات و مفهوم طراحي مي باشد. محصول انتخاب شده بايد ويژگي هاي متفاوتي از جمله ويژگي هاي نو آورانه داشته باشد ويژگي هايي كه آن را از محصولات مشابه خود ممتاز كرده و به عنوان بهترين محصول معرفي كند.

بعد از آنكه شما اقدام به خريد دوربين مداربسته كرديد، نيازمند خدمات نصب دوربين مداربسته   خواهيد بود. پيشنهاد ما اين است كه كل پروسه خريد تا نصب را به شركت مهر تجارت واگذار كنيد.

 

 

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم كه اين گياه با توجه به كمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراكز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نكنيد كه زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي كه با يكي از آن ها كنار نمي آييد مي توانيد به شكل ديگر مصرفش  كنيد اما به هر حال فراموش نكنيد كه گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در كنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندك در برنامه غذايي خود حذف كنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست كه در ايران از گذشته تاكنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي كودكان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شكل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است كه زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين كه با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تكثير حداكثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشكيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است كه حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امكان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و كسب و كار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در كم ترين زمان ممكن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات كتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يك آنتي بيوتيك استفاده كنيد كه عملكرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري كه بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره كرد كه توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين كار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاكسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي كساني كه دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود كه هر هفته تغذيه اي در كنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا كرده و در نهايت حركت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد كه وقتي سيستم قلب از كار افتاده باشد، جريان خون با سرعت كم تري به حركت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم كه امكان خريد آن به صورت خالص و با كيفيت بالا و مبدا توليد كننده و فروش معتبر وجود دارد كه البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد. 

كنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يكي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند كه انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشكل زماني رخ مي دهد كه سيستم بدن امكان توليد انسلين كافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم كه زعفران مي تواند در كنترل قند خون و ديابت نيز به شما كمك ويژه اي كند.

منگنز در زعفران وجود دارد كه به عنوان يك ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند كنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و كل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم كه مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي كمي كه به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده كنيد.

 

بعلاوه اين كه آسيب كردن آن بر اساس گفته پزشكان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در كنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده كنيد، البته كه ايراني ها به كباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است كه حتما زعفران اصل و درجه يك را تهيه كنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور كيفيت عالي را تجربه كنيد.

بهتر است كه زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها كرده و شما بتوانيد از آن استفاده كنيد.

مي توانيد از هاون هاي كلاسيك و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شكل پودر استفاده كنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر كنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و كليدي ديگر كه در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملكرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني كه با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشكل آن ها كمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم كه جلوگيري از سرطان اصلي ترين و كليدي ترين خاصيتي است كه ما مي توانيم در زعفران مشاهده كنيم.

آنتي اكسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملكرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

كاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشكان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده كنيد كه خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي كه درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند كمك نيد بهتر است كه زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ كنيد و نوع با كيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند كه مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينك شده مراجعه كنيد.

 

منبع : افكار نيوز

نكاتي درباره دوربين مداربسته

نكاتي درباره دوربين مداربسته

 

آيا دوربين مداربسته بدون برق هم كار مي كند؟

در طي ساليان اخير نصب سيستم هاي نظارتي در اماكن و فضاهاي مختلف، با اهداف و انگيزه هاي مختلفي صورت گرفته است. محافظت از خانه، دارايي و اموالمان يكي از اولويت هاي ما در زندگي به شمار رفته كه به صورتي مداوم در راستاي ايجاد آن تلاش نموده ايم. همچنين با پيشرفت روز افزون تكنولوژي، راه حل هايي زيادي در جهت ايجاد امنيت در مقابل ما قرار گرفته است كه از جمله آن ها مي توان به نصب و بهره گيري از دوربين هاي مدار بسته اشاره كرد. يكي از مهم ترين وظايف دوربين مداربسته، نظارتي جامع و مستمر مي باشد كه كنترل و نظارت محيط را به خوبي در اختيار كاربر قرار مي دهد. با اين حال زماني كه بحث خريد دوربين مداربسته جهت ايجاد يك پروژه نظارتي به ميان مي آيد و با توجه به كارايي و موقعيتي كه قرار است دوربين ها نصب و راه اندازي شوند، سوالات متداولي مطرح مي شود كه از جمله آن ها مي توان به كاركرد دوربين مدار بسته در هنگام قطعي برق اشاره كرد. آيا دوربين مدار بسته بدون برق هم مي تواند كار كند؟ در واقع اين سوالي است كه در اين مقاله قصد داريم تا پاسخ آن را به شما بدهيم. همراه ما باشيد.

اطلاعاتي مختصر از نحوه كاركرد دوربين مدار بسته

پيش از آن كه به پاسخ سوال مطرح شده بپردازيم، لازم است بدانيم كه دوربين مداربسته همانند ساير دستگاه هاي الكتريكي، براي كار كردن نياز به يك منبع انرژي دارد. عموما دوربين هاي مداربسته جهت برقراري ارتباط از دو نوع كابل بهره مي برند، كه به واسطه يكي از آن ها به برق شهر متصل شده و انرژي (برق) خود را دريافت مي كنند و به واسطه كابل ديگر كه به سمت دستگاه ضبط تصوير هدايت مي شود، امكان انتقال داده ها ميسر مي شود. البته در اينجا ذكر اين نكته بديهي مي باشد كه در برخي از دوربين هاي آنالوگ توسط منبع تغذيه POC و در دوربين هاي تحت شبكه به واسطه منبع تغذيه POE، انتقال داده هاي تصويري و برق به صورت همزمان توسط يك كابل صورت مي پذيرد. گفتني است جهت اين كه دوربين مدار بسته AHD و IP، بتواند تصاوير را به صورت درست ثبت و ضبط نمايد، هم دستگاه ضبط كننده تصاوير آن ها و هم خود دوربين ها بايستي از انرژي برق بهره مند باشند. با قطع برق به هر دلايلي برقراري ارتباط دوربين مدار بسته با دستگاه هاي ضبط كننده تصوير و سرور از بين رفته و كاركرد دوربين به طور كامل مختل مي شود.

آيا دوربين هاي نظارتي مي توانند بدون برق هم كار كنند؟

پس از خاموش شدن برق، دوربين هاي امنيتي كه منبع تغذيه آن ها از نوع آداپتور مي باشد، متوقف شده و از كار مي افتند، به دليل آن كه اين همان چيزي است كه سبب مي شود اين دوربين هاي مداربسته كار كنند. اما در هنگام قطع برق چگونه بايد اين مشكل را حل و فصل نماييم؟ در نظر بسياري از مردم، در زماني كه برق وجود ندارد كاركرد اين دستگاه ها غير ممكن است، كه در برخي از موارد ممكن است چنين باشد، اما در مواردي ديگر، راه كارها و دوربين مداربسته هايي وجود دارند كه بدون برق نيز مي توانند وظيفه نظارتي خود را پيش ببرند. در واقع اين امر كاملا بسته به نوع سيستم امنيتي مي باشد كه شما در پروژه نظارتي خود به كار گرفته ايد. حال مي خواهيم با ارائه چند راهكار شما را در نظارتي مستمر و شبانه روزي به واسطه دوربين هاي مداربسته تان راهنمايي كنيم.

استفاده از دوربين مداربسته بي سيمي كه در خود باتري دارد

اگر به دنبال خريد دوربين مداربسته اي مي باشيد كه بدون نياز به برق كار كند، دوربين هاي بي سيم و تحت شبكه اي كه منبع انرژي آن ها باتري مي باشد مي تواند گزينه مناسبي براي شما قلمداد شود. با اين تفاصيل در هنگامي كه برق برود، شما همچنان مي توانيد از دوربين مدار بسته تحت شبكه خود استفاده نماييد و تا زماني كه باتري آن خالي نشده و نياز به شارژ مجدد نداشته باشد، مي تواند به خوبي برايتان كار كند. در واقع دوربين مدار بسته بي سيم شما از لحاظ نياز اتصال به رسيور و منبع انرژي، به هيچ گونه سيمي احتياج نخواهد داشت. باتري هاي پشتيباني كه در اين نوع دوربين ها به كار گرفته مي شود، از نوع ليتيوم يون بوده كه به صورتي هميشگي در خود مقداري برق ذخيره نگه مي دارد. اين دوربين ها عمدتا داراي سيستم ضبط تصاوير بر روي يك يا دو عدد Micro SD مي باشند كه اين كارت ها درونِ خود دوربين جاي داده مي شود و مدت زماني كه آن ها قادرند تصاوير را بر روي اين حافظه هاي جانبي ثبت و ضبط نمايند، كاملا بستگي به ظرفيت باتري و ميزان حجم حافظه ذخيره سازي دارد كه از آن پشتيباني مي كنند.

نصب دوربين مداربسته

استفاده از باتري پشتيبان يو پي اس (UPS)

به عنوان يكي از راه كارهاي موجود در هنگام قطعي برق، مي توان به استفاده از باتري هاي پشتيبان و UPS ها در جهت راه اندازي مجدد دوربين هاي مدار بسته اشاره كرد. UPS ها در واقع سيستم هاي تغذيه الكترونيكي مي باشند كه از اجزاي مختلفي تشكيل شده اند و وظايف اصلي آن ها تامين بدون وقفه توان مورد نياز دستگاه هاي مصرف كننده مي باشد. اين نوع سيستم در بين برق شبكه و مصرف كننده ها قرار گرفته و علاوه بر تنظيم و تثبيت ولتاژ شبكه، از نفوذ اختلالات و نوسانات شبكه به تجهيزات حساس جلوگيري به عمل مي آورد. همچنين توان مورد نياز تجهيزاتي از قبيل سيستم هاي كامپيوتري و يا سيستم هاي مدار بسته كه تاثير پذيري بيش تري از نوسانات را دارا مي باشند، به وسيله ي انرژي ذخيره شده در باتري ها تامين مي كند.
از طرفي بايستي در نظر داشت كه با افزايش هزينه تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري، استفاده از سيستم هاي برق اضطراري UPS به امري كاملا اجتناب ناپذير بدل گشته است و امروزه از جايگاه ويژه اي برخوردار است. مي توان گفت كه فرقي نمي كند كه سيستم مداربسته اي كه جهت پروژه نظارتي خود استفاده كرده ايد از نوع آنالوگ و يا تحت شبكه باشد. در هر صورت به واسطه ي باتري هاي پشتيبان UPS قادر خواهيد بود كه در هنگام قطعي برق، برق اضطراري را به دوربين هاي مداربسته خود انتقال دهيد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از اين باتري هاي پشتيبان براي مجموعه اي از سيستم هاي امنيتي خود را داريد (دستگاه ضبط كننده تصوير، مانيتور، روتر، دوربين مداربسته Turbo HD) بهتر است از UPS هاي چند كاناله استفاده نماييد. اين امر باعث مي شود صرفه جويي قابل توجهي در وقت و زمان كابل هاي طولاني صورت پذيرد.

استفاده از ژنراتور برق

يكي ديگر از بهترين گزينه هاي روي ميز، مي تواند استفاده از ژنراتورهاي آماده به كاري باشد كه دوربين هاي امنيتي شما را با وجود قطع برق مجددا راه اندازي نمايد. در بعضي از پروژه هاي نظارتي كه تعداد دوربين هاي مداربسته شما بيش از اندازه مي باشد، مجاب هستيد كه جهت تامين نظارتي شبانه روزي و مداوم، متقابلا باتري هاي پشتيبان بيش تري تهيه و به كار بگيريد كه اين مشكل باعث ايجاد هزينه اي گزاف در جهت تامين برق اضطراري شما مي شود. همچنين از طرفي ديگر باتري هاي UPS نيز از عمر نسبتا محدودي برخوردار بوده و بعد از مدتي خود به خود فاسد مي شوند و از كار مي افتند. در اين زمان است كه وجود تمامي اين مشكلات، افراد را به استفاده از يك ژنراتور سوق مي دهد. توجه داشته باشيد كه اين ژنراتورها بايستي به صورتي هوشمند در مدار برق قرار بگيرند تا در زمان قطعي برق به صورت كاملا اتوماتيك روشن شده و برق دوربين مدار بسته را تامين نمايند.

پشتيباني هايك ويژن       

استفاده از پنل هاي خورشيدي

به كارگيري از اين تكنولوژي مدرن راه حلي ديگر است كه مي توان به منزله برقراري و تامين انرژي دوربين هاي خود در زمان قطعي برق، از آن به نحو احسن بهره برد. شما مي توانيد با تحليل و همچنين ارزيابي ابعاد پروژه خود، در جهت راه اندازي اين نوع از سيستم هاي برق رساني اضطراري اقدام به عمل آوريد. با توجه به مزاياي اين نوع انرژي، پنل هاي خورشيدي را مي توان جزو گزينه هاي ايده آل و كاملا عاقلانه تلقي كرد، با اين اوصاف كه هزينه بالاي راه اندازي اين نوع سيستم ها را بايد در نظر گرفت.
دوربين هايي كه انرژي خود را از اين نوع سيستم دريافت مي كنند (به صورت پيش فرض و يا در زمان اضطراري)، نياز به يك باتري جهت ذخيره سازي انرژي و يك پنل خورشيدي به منظور شارژ نمودن باتري را در خود مي بينند. شما مي توانيد با خريد پنل هاي خورشيدي به صورت جداگانه آن ها را به راحتي با دوربين هاي مداربسته خود تنظيم نماييد. استفاده از دوربين مداربسته با انرژي خورشيدي گزينه اي مي باشد كه پيش بيني مي شود در آينده اي نه چندان دور، به ميزان قابل توجهي مورد استفاده قرار گيرد، چرا كه استفاده از انرژي خورشيدي روز به روز در حال افزايش است. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما

آيا دوربين مدار بسته بدون اينترنت هم كار مي كند؟

 

دوربين مدار بسته امروزه جزو سيستم هايي به شمار مي رود كه شاهد پيشرفت روز افزون تكنولوژي در آن مي باشيم. از اين رو طبيعي است كه سوالات بسياري در هنگام خريد و تهيه اين نوع محصولات در ذهن كاربران پديدار شود. تنوع و پيچيدگي در نوع كاركرد و همچنين عملكرد اين سيستم هاي نظارتي به گونه اي بوده كه در صورت نداشتن اطلاعات كافي، شما را از خريد كالاي مد نظرتان دور مي نمايد. در طي ساليان اخير يكي از سوالات رايج و متداولي كه در هنگام خريد دوربين مدار بسته از جانب مصرف كنندگان مطرح شده است، در حوضه كاركرد و ثبت و ضبط تصاوير آنان، به واسطه ي اتصال به اينترنت بوده است. آيا دوربين مدار بسته بدون اينترنت هم مي تواند كار كند؟ جواب اين سوال كاملا واضح و روشن است، بله.
در باور عموم شايد اينطور به نظر برسد كه راه اندازي و نصب دوربين مدار بسته بدون اينترنت غير ممكن است اما اغلب دوربين هاي مداربسته امكان مشاهده و ضبط تصاوير را بدون اتصال به اينترنت مي توانند براي شما فراهم آورند. در واقع انتخاب با شما مي باشد كه بخواهيد كارايي دوربين مداربسته خود را به چه مواردي محدود نماييد. همراه ما باشيد تا به صورت دقيق تر به بررسي اين مسئله بپردازيم.

دسته بندي دوربين هاي مدار بسته از لحاظ كاركرد بر حسب تكنولوژي

دوربين هاي امنيتي با وجود انواع و اقسام مختلفي كه دارند، قابليت ها و امكانات متفاوتي را در اختيار شما قرار مي دهند. به طور كل سيستم هاي نظارتي در دو شاخه اصلي دوربين هاي آنالوگ و دوربين هاي تحت شبكه (IP) دسته بندي مي شوند. تمامي دوربين هايي كه در زير شاخه اين دو فناوري جاي گرفته اند امكان ضبط و مشاهده تصاوير را به واسطه اينترنت و يا بدون اتصال به آن فراهم مي سازند. تنها مسئله اي كه در اين ميان مي بايست به آن توجه شود، اين است كه اتصال دستگاه ها و تجهيزات در سيستم هاي آنالوگ و همچنين تحت شبكه، چگونه بايد انجام پذيرد كه ثبت تصاوير بدون اتصال به اينترنت مهيا شود. در ادامه چگونگي كاركرد اين دو سيستم مدار بسته را بدون اتصال به اينترنت بررسي خواهيم كرد.

دوربين مداربسته تي وي تي 

نحوه نصب دوربين مدار بسته بدون اينترنت در بستر آنالوگ و ضبط كننده هاي XVR/DVR

دوربين هاي امنيتي كه همگام با تكنولوژي آنالوگ طراحي و به بازار عرضه شدند را مي توان از سري دوربين هاي اوليه در حوزه نظارت تصويري به شمار آورد. با گذشت زمان، به منظور ارتقا كيفي اين نوع سيستم ها و همچنين رقابت با سيستم هاي مدار بسته تحت شبكه، بسياري از كمپاني هاي مطرح روي به نوآوري و خلاقيت هاي شگرفي آوردند كه نواقص پيشين اين سيستم ها (آنالوگ) را برطرف نمايند. از اين رو راه كارها و خلاقيت هاي ارائه شده منجر به خلق تكنولوژي هايي همچون AHD ، HDTVI و HDCVI در سيستم هاي آنالوگ گرديد.

در اغلب سيستم هاي مدار بسته آنالوگ، با اتصال 2 كابل مجزا مي توانيد در جهت راه اندازي آن ها اقدام به عمل آوريد. كابل اول كه به عنوان كابل تصوير مي باشد، وظيفه انتقال تصوير دوربين مدار بسته را به XVR/DVR داشته و مي تواند از نوع RG6، RG11، RG59 و يا 2/5C2V باشد. كابل دومي كه بايد از محل نصب XVR/DVR به سمت دوربين مداربسته AHD شما كشيده شود، كابل برق مي باشد. البته لازم به ذكر است كه برخي از دوربين هاي مدار بسته پيشرفته آنالوگ كه از درگاه POC پشتيباني مي كنند، انتقال برق و تصاوير را به صورت يكجا انجام مي دهند. حال مي توانيد با برقراري ارتباط اين دو كابل و همچنين اتصال كابل HDMI و يا VGA از دستگاه ضبط كننده به نمايشگر، سيستم دوربين مدار بسته بدون اينترنت خود را راه اندازي و تنظيم نماييد.

اگر قصد ثبت تصاوير خود را بر روي دستگاه هاي ضبط كننده XVR/DVR نداريد و تنها مي خواهيد تصاويري زنده از محيط خود در اختيار داشته باشيد، مي توانيد به راحتي تنها با سيم كشي و اتصال كابل تصوير به نمايشگر (يا لپ تاپ خود) و همچنين با تامين برق دوربين مدار بسته، دوربين نظارتي خود را راه اندازي كنيد و شاهد تصاوير زنده و 24 ساعته آن باشيد.

نحوه نصب دوربين مدار بسته بدون اينترنت در بستر تحت شبكه و ضبط كننده هاي XVR/NVR

دوربين مدار بسته تحت شبكه يا IP، نوع ديگر و همچنين نسل جديدتر سيستم هاي مداربسته نظارتي به شمار مي روند. پايه و اساس كار اين نوع سيستم، اتصال دوربين مداربسته و ضبط كننده هاي آن ها (XVR/NVR) به شبكه هاي اينترنتي مي باشد. اما جاي هيچ گونه نگراني نيست. زيرا به راحتي مي توانيد از اين نوع دوربين مدار بسته بدون اينترنت بهره ببريد و در جهت مشاهده و ثبت تصاوير اقدام كنيد. تغذيه برق دوربين هاي تحت شبكه و همچنين انتقال اطلاعات ويدئويي آن ها، تنها به واسطه يك كابل شبكه صورت مي گيرد كه مي تواند از نوع CAT6 ، CAT5E و يا CAT5 باشد. از اين رو سيم كشي در سيستم هاي مدار بسته تحت شبكه نسبت به سيستم هاي مدار بسته آنالوگ، صرفه جويي زيادي را در زمان و هزينه براي شما به ارمغان مي آورد.
اگر قصد داريد سيستم مداربسته تحت شبكه خود را به صورتي راه اندازي كنيد كه بدون اتصال به اينترنت تصاوير دوربين خود را مشاهده و ثبت نماييد، راه سختي در پيش نداريد. شما علاوه بر دوربين مدار بسته IP خود به تجهيزاتي اعم از يك سوئيچ شبكه، ضبط كننده تصوير XVR/NVR و يك نمايشگر نياز پيدا خواهيد كرد. لازم به ذكر است كه سوئيچ شبكه دستگاهي مي باشد كه نقش انشعاب دهنده را ايفا مي كند و لازمه پروژه هاي نظارتي مي باشد كه در آن ها بيش از دو دوربين مداربسته تحت شبكه استفاده شده است. همچنين اين دستگاه به عنوان انژكتور POE و يا منبع تغذيه دوربين هاي مداربسته نيز عمل مي كند.
به منظور انتقال تصاوير دوربين مداربسته IP به دستگاه ضبط كننده تصاوير، در وحله اول بايستي از هر دوربين يك كابل شبكه به دستگاه سوئيچ شبكه كشيده شود و پس از آن يك كابل به ضبط كننده XVR/NVR متصل گردد. پس از آن به راحتي مي توانيد همانند سيستم هاي آنالوگ تنها با متصل نمودن دستگاه ضبط كننده با كابل هاي VGA و يا HDMI به نمايشگر خود، علاوه بر ثبت تصاوير توسط دستگاه NVR، به تماشاي تصاوير دوربين مداربسته (بدون اينترنت) بپردازيد.

قيمت دوربين مداربسته

لازم است بدانيد:
در صورت نياز به اينترنت ملزم به استفاده از دستگاهي به نام Router مي باشيد. روتر ها وظيفه ارسال بسته هاي داده اي موجود در شبكه را به مقصد مناسب دارند، كه در نهايت با اين كار، امكان اتصال دستگاه ها به اينترنت را مهيا مي سازند. حضور اين سيستم جهت برقراري ارتباط بين دستگاه هاي موجود در شبكه شما، امري ضروري به حساب مي آيد. به اين وسيله، Router امكان و اجازه انتقال داده ها به جاهاي مختلف، كه توسط مودم و دستگاه هاي شما انجام مي پذيرد را مي دهد.

دوربين مداربسته سيم كارتي

مي توان گفت كه استفاده و بهره بري از دوربين مداربسته سيم كارتي، روشي ديگر است كه مي تواند شما را در ثبت تصاوير (بدون مشاهده زنده) در صورت نبود اينترنت سيم كارت همراهي كند. علاوه بر استفاده از اين محصولات به جاي دوربين مداربسته آنالوگ و تحت شبكه مي توانيد امكانات و مزاياي زيادي را براي خود به ارمغان آوريد. اين نوع از دوربين ها با كمك شبكه تلفن همراه (توسط انتقال سيگنال هاي ويدئويي) به تجهيزاتي همچون گوشي موبايل هوشمند، لپ تاپ ها و كامپيوتر هاي خانگي مي پردازند. استفاده از سيم كارت در اين نوع دوربين مدار بسته تنها جهت مشاهده تصاوير به صورت زنده است و در صورت عدم وجود اينترنت با كمك اين سامانه ها مي توانيد تصاوير را به صورت آفلاين بر روي Micro SD ذخيره سازي كنيد.
در دوربين مداربسته سيم كارتي دو اسلات به منظور قرار گيري كارت حافظه و همچنين جاي گذاري سيم كارت در نظر گرفته شده است. شما مي توانيد با قرار دادن سيم كارت در درون دوربين مدار بسته و همگام سازي گوشي هوشمند خود با آن، دستگاه را روشن و راه اندازي نماييد. اين دوربين با ارسال سيگنال هاي ويدئويي به ايستگاه هاي نظارتي، تصاوير را از طريق نرم افزار هاي انحصاري دوربين در زمان وجود اينترنت، به گوشي هوشمند شما ارسال مي كند.

مقايسه دوربين مدار بسته بدون اينترنت با دوربين هاي كه به اينترنت دسترسي دارند

امروزه تجهيزات نظارتي همچون دوربين مدار بسته بدون اينترنت مي تواند به عملكرد از پيش تعريف شده خود به خوبي عمل كند. اما در اين ميان استفاده از دوربين ها و در كل سيستم هايي كه مرسوم به اتصال اينترنت مي باشند، بسيار محبوب و كاربردي تر هستند. با اين تفاصيل نمي توان مقايسه صحيح و يا دقيقي در اين زمينه انجام داد. زيرا شرايط هر محيطي كه به منظور راه اندازي يك پروژه نظارتي در نظر گرفته مي شود، خاص آن محيط مي باشد و گاها پيش مي آيد كه در آن مكان از دوربين مدار بسته بدون اينترنت استفاده شود.
به طور كل با اتصال به اينترنت مي توانيد چه از راه دور و يا به صورت محلي به دوربين مدار بسته Turbo HD خود دسترسي پيدا كنيد. در حقيقت بدون توجه و در نظر گرفتن موقعيت مكاني كه در آن قرار داريد (در سفر و يا محل كار خود) ، فيلم هاي زنده دوربين مداربسته را بر روي گوشي موبايل خود تماشا و به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشيد. از ديگر مزيت هاي اتصال به اينترنت مي توان به اطلاع و اعلان هشدار هايي اشاره داشت كه توسط لنز دوربين مدار بسته مشاهده و به صورت كاملا مستقيم با كمك شبكه جهاني به گوشي هوشمند شما ارسال مي شود. همچنين مي توانيد جهت ذخيره سازي فايل ها و ويدئو هاي گرفته شده از فضاي ابري به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد كه اين امر مي تواند يكي از مقرون به صرفه ترين روش ها جهت ذخيره سازي فيلم هاي دوربين مدار بسته شما تلقي شود.
البته نبايد از اين مهم غافل شد كه با استفاده از دوربين مدار بسته سيم كارتي نيز مي توانيد بدون اتصال به اينترنت به فيلم هاي خود دسترسي پيدا كنيد. از طرفي ديگر تنها راه پيش رو جهت نمايش تصاوير دوربين مدار بسته بر روي گوشي همراه شما، از طريق اينترنت مي باشد. نا گفته نماند كه يكي از معايب دوربين مدار بسته سيم كارتي و وايرلس، محدوديت مكاني و مسافتي دستگاه از مودم مي باشد. هر كدام از دوربين هاي مداربسته بي سيم از ميزان متفاوتي مسافت پشتيباني كرده و قادرند تا يك شعاع مشخص انتقال تصاوير را بر روي گوشي هوشمند شما با كمك اينترنت ممكن سازند.

سخن پاياني

لزوم استفاده از دوربين مدار بسته به هر نحوي، در جوامعي كه امروزه شاهد انواع رخدادها و جنايت ها در آن مي باشيم، به امري اجتناب ناپذير تبديل شده است، از اين جهت كه سيستم هاي امنيتي به عنوان يكي از مهم ترين تجهيزات دنياي امروزي در راستاي تامين امنيت توسط شركت هاي پيشرفته معرفي شده اند. از طرفي با رشد تكنولوژي هاي موجود در اين محصولات، افراد در محافظت از اموال و دارايي شان نسبت به زمان هاي قبل چالش هاي كمتري را در پيش رو دارند. استفاده از دوربين مدار بسته بدون اينترنت يا همراه با آن، تنها به خواسته شما بستگي دارد. به كار گيري هر كدام از اين روش ها منطبق با سبك، سنگين كردن پروژه نظارتي شما صورت مي گيرد. شما بايستي تمامي جوانب و احتمالات را در نظر بگيريد تا بر حسب نيازتان به بهترين روش نظارتي در محيط خود دست پيدا كنيد.

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

w9u7_z9.jpg

دامينك پس از آخرين سرقتش تصميم مي گيرد ازين كار دست كشيده و به جايي ناشناس برود تا آبها از آسياب بيفتد و از طرفي برايان(مامور پليس)به دنبال گروهي تبهكار است كه…

اطلاعات تكميلي فيلم Fast & Furious 4 2009 :

كارگردان : Justin Lin

نويسنده ها : Chris Morgan, Gary Scott Thompson

بازيگران : Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez

كشور : USA | Japan

زبان : English | Spanish

تاريخ انتشار : ? April 2009 (USA)

شناخته شده به اسم : The Fast and the Furious 4

لوكيشن فيلمبرداري : ??? West Green Street, Pasadena, California, USA

كمپاني سازنده : Universal Pictures, Relativity Media, Original Film

Box Office فيلم Fast & Furious 4 2009 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $??,???,???, ? April 2009

Gross USA: $155,064,265

Cumulative Worldwide Gross: $360,364,265

فيلم سريع و خشن ? به كارگرداني جاستين لين در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم وين ديزل، پل واكر، جوردانا بروستر، ميشل رودريگز، جان اورتيز، گل گدوت، جك كانلي، شيا ويگهام , سانگ كانگ به هنرمندي پرداخته‌اند.

upnod