هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد

هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد

روبات هوشمند سري MR-Q3-LR  طبق اعلام نظر استفاده كنندگان اين تجهيزات در ?? كشور دنيا توانست جايزه Red Dot  را در زمينه طراحي ويژه كسب كند.

معمولا ربات ها از طراحي ويژه و جمع و جوري برخوردار هستند، ربات سري MR-Q3-LR   هايك ويژن  از جمله ربات هاي هوشمند هستند كه كاربران مي توانند برنامه هاي پيچيده و مختلفي را روي آنها برنامه ريزي و اجرا كنند. در واقع ربات ها عمليات پيچيده را به سادگي و با دقت اجرا مي كنند از اين رو مورد توجه قرار گرفته اند، علاوه بر اين قابليت سفارشي سازي و همچنين انعطاف پذيري قابل قبول آن باعث شد تا ربات هايك ويژن بتواند رضايت هيئت داوران را جلب نمايد.

بدنه ربات هايك ويژن از آلياژ آلومينيوم است و بدنه ي زيباي آن توجه را جلب مي كند دو ديفرانسيل و دو چرخ در هر طرف ربات، حركت كردن و تعادل ربات هايك ويژن را تضمين مي كند ميدان ديد مناسب آن در كنار ناوبري و موقعيت مكاني دقيق از ويژگي هاي اين وسيله هوشمند مي باشد. پشتيباني از پروتكل  IP54 باعث شده بتوان از اين ربات ها در موقعيت هاي پر گرد و غبار و مرطوب استفاده كنيم و عملكرد ربات ها مطلوب باشد.

ربات هوشمند مخصوص انبار هايك ويژن يك نمونه اصلي از روبات هاي متحرك به حساب مي آيد كه در مقياس وسيع مورد استفاده قرار مي گيرد. همزمان با توسعه بازار استفاده از تجهيزات الكترونيك مانند ربات روز به روز در حال افزايش است معمولا ربات ها در حوزه هايي مانند توليد تجهيزات الكترونيكي، توليد خودرو، انبار قطعات حجيم، خرده فروشي، غذا و نوشيدني، پزشكي و مواردي شبيه به آن استفاده مي شود.

براي آگاهي از قيمت دوربين مداربسته  به وبسايت شركت مهر تجارت مراجعه كنيد.

تقريبا ??? ربات هوشمند مخصوص انبار هايك ويژن در پروژه انبار تانگو در غالب دو فاز استفاده مي شوند تا تامين تجهيزات و پشتيباني از قطعات را با توجه به نياز مشتريان انجام دهند، آنها روزانه بيش از يكصد ميليون يورو كالا جابجا مي كنند بدون اينكه هيچ اعتراضي داشته باشند، استفاده از اين راهكار باعث كاهش ساعت هاي پيك كار و افزايش كارايي و همچنين كيفيت خدمات ارائه شده شده است. علاوه بر آن آخرين تكنولوژي هاي بهينه سازي محصولات بزرگ به كار گرفته شده و در حدود ?? درصد در نيروي انساني صرفه جويي مي شود و ?? درصد بهره وري سيستم افزايش پيدا مي كند كه اين موضوع يك خبر خوب براي صاحبان اين صنعت مي باشد.

جايزه طراحي Red Dot در سال ???? در آلمان بنا نهاده شد و يكي از سه جايزه برتر در زمينه طراحي صنعتي مي باشد ، از جوايز ديگر مهم جايزه iF Design Award  آلمان و همچنين جايزه IDEA Awards  آمريكا مي باشد. شهرت جايزه Red Dot بخاطر معيارهاي دقيق ارزيابي محصولات آن مي باشد. اين شامل سه جايزه در قسمت طراحي محصول ، طراحي مدل ارتباط و انتقال اطلاعات و مفهوم طراحي مي باشد. محصول انتخاب شده بايد ويژگي هاي متفاوتي از جمله ويژگي هاي نو آورانه داشته باشد ويژگي هايي كه آن را از محصولات مشابه خود ممتاز كرده و به عنوان بهترين محصول معرفي كند.

بعد از آنكه شما اقدام به خريد دوربين مداربسته كرديد، نيازمند خدمات نصب دوربين مداربسته   خواهيد بود. پيشنهاد ما اين است كه كل پروسه خريد تا نصب را به شركت مهر تجارت واگذار كنيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد