نکات مورد توجه در ساخت پارتیشن اداری

نکات مورد توجه در ساخت پارتیشن اداری

امروزه اکثر مدیران برای تفکیک قسمت های مختلف دفتر اداری خود و همچنین استفاده بهینه از تمامی فضاهای موجود،اقدام به پارتیشن بندی دفاتر کار خود می نمایند.استقبال بسیار زیادی که از انواع پارتیشن از سوی مدیران محترم ادارات و شرکت ها صورت گرفته موجب بوجود آمدن یک صنعت مجزا در کنار مبلمان اداری با عنوان پارتیشن اداری گردیده است ولی اکثر افراد دید صحیح و کاملی از پارتیشن اداری ندارند و فقط به مشاهدات خود در مکان های دیگر از این سیستم اکتفا می کنند. در ساختار پارتیشن های اداری اغلب از پارتیشن شیشه ای استفاده شده است.وجود شیشه در پارتیشن برای نوردهی بهتر به طرفین آن در نظر گرفته شده است و این امکان را به طراح می دهد که در هر قسمت که نیاز دارد به راحتی از پارتیشن استفاده نماید بدون نگرانی از کمبود نور، پس از این مطلب نتیجه می گیریم که هرچه شیشه ها در پارتیشن بیشتر و بزرگتر باشند پارتیشن بهتری خواهیم داشت. جداسازی و تقسیم بندی پارتیشن ها از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های آن ها محسوب می شود و تطبیق پذیری بالای آن ها با تمامی سبک ها و دکوراسیون ها که آن را به عنوان یک وسیله دکوری محبوب تبدیل نموده است.

7q_gwqh.jpg

کاربرد پارتیشن اداری برای جدا سازی و بهینه سازی محیط اداری می باشد و برای داشتن یک انتخاب خوب و مناسب و طراحی بهترین پارتیشن برای فضای اداری ، باید به کاربردی بودن آن اهمیت زیادی داد. درواقع ، ابتدا هدف خود را از ایجاد این جداکننده ها مشخص نموده و تعیین شود که هدف از تهیه و ساخت پارتیشن، عایق بندی صوتی است و یا اینکه تنها برای تفکیک محیط از آنها استفاده خواهد شد. بنابراین اگر تصمیمی برای عایق کردن صوتی فضای کاری و استفاده از پارتیشن های دوجداره نداشت و تنها هدف جداکردن بخش هایی از محیط باشد، می توان پارتیشن های تک جداره را انتخاب کرد. به این ترتیب علاوه بر وزن و ابعاد کم و امکان جابه جایی، از نظر هزینه نیز به صرفه تر خواهند بود که از نکات لازم در طراحی پارتیشن اداری محسوب می شود. متریال پارتیشن‌های اداری با یکدیگر متفاوت است اما پارتیشن شیشه‌ای مناسب‌ترین نوع پارتیشن برای یک محیط اداری است. برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای به وسایل و ابزارآلاتی مانند میخ، پیچ چکش، شیشه‌، چارچوب پارتیشن، گیره، مته، فلز، الماس برای برش شیشه و ابزارآلاتی از این قبیل نیاز است.

مراحل ساخت پارتیشن اداری

  1. در ساخت پارتیشن اداری، باید ابتدا تولید کننده‌ی پارتیشن فضای اداری مورد نظر را از نزدیک ببیند و متناسب با متراژ آن فضا پارتیشن شیشه‌ای را بسازد. در این مرحله سازنده باید توجه داشته باشد که ارتفاع فضا و عرض آن چقدر می‌ باشد و سپس با توجه به آن، طول، عرض و ارتفاع پارتیشن را مشخص کند.
  2. در ساخت پارتیشن اداری، سازنده‌ی پارتیشن می‌بایستی ابعاد چارچوب پارتیشن را اندازه زده و  با استفاده از متریال فلز یا چوب، این چارچوب را آماده کند.
  3. در ساخت پارتیشن اداری، می‌بایستی چارچوب ساخته شده را با استفاده از مته سوراخ کرد تا بتوان شیشه‌ی مورد نظر را بر روی آن نصب کرد. شیشه‌ای که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باید بسیار محکم و مقاوم باشد.
  4. در این مرحله می‌بایست بر قسمت زیرین چارچوب پارتیشن تعدادی چرخ نصب شود تا اگر زمانی نیاز به جابه‌جایی پارتیشن بود، به راحتی بتوان این کار را انجام داد.
  5. در این مرحله باید پارتیشن ساخته شده به محیط اداری برود تا در آن‌جا نصب گردد. گاهی اوقات پارتیشن ثابت است و می‌توان آن را با پیچ و مهره به زمین نصب کرد. این‌گونه پارتیشن‌ها قابلیت جابه‌جایی ندارند و در یک نقطه مستقر می ‌شوند.

 

 

پارتیشن اداری MDF

امروزه از پارتیشن ام دی اف در بسیاری از ادارات و دفاتر استفاده می شود. استفاده از MDF باعث افزایش سرعت پارتیشن بندی می گردد و نیز بسیار مدرن تر است. نصب پارتیشن های ام دی اف بسیار سریع تر و دوام آن به نسبت انواع دیگر پارتیشن بندی (شیشه و کناف و...) بسیار بیشتر است، همچنین نصب و استفاده از پارتیشن کثیف کاری های حاصل از دیوار های دائمی را ندارد. پارتیشن بندی ام دی اف قابلیت آرایش دوباره، جابجایی و حذف کلی دارد و نیز تمیز تر و شیک تر از پارتیشن کف تا سقف است. برای اتاق ناظر و یا خدمات پس از فروش معمولا از ام دی اف به همراه شیشه استفاده می کنند.در اجرای پارتیشن های اداری MDF از ترکیب ورق MDF و شیشه استفاده می شود. در پارتیشن های ام دی اف ، دور پارتیشن از جنس ام دی اف بوده و وسط کار با شیشه سکوریت اجرا می شود. قیمت تمام شده پارتیشن های ام دی اف تک جداره نسبت به پارتیشن های فریم لس شیشه ای تک جداره حدود 30 درصد پایین تر می باشد.

 

نقاط قوت پارتیشن ام دی اف

  • ظاهر زیبا و هماهنگ با سایر بخش های مبلمان اداری
  • قیمت مناسب به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
  • سهولت در نصب
  • امکان تغییر ساختار پارتیشن ها پس از تولید و حتی پس از نصب
  • زمان تولید کوتاه تر به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
  • وزن کمتر پارتیشن ام دی اف به نسبت سایر متریال ها
  • امکان انتخاب رنگ و طرح های مختلف و ایجاد هارمونی با محیط
  • امکان ایجاد تنوع بیشتر در طرح ظاهری پارتیشن ها

     نقاط ضعف پارتیشن ام دی اف

  • عدم امکان استفاده پس از ? تا ? بار جابجایی و نصب مجدد
  • عدم امکان جابجایی در صورت مونتاژ پارتیشن ها در محل پروژه
  • عدم امکان تغییر شکل و ساختار ظاهری در صورت عدم استفاده از اتصالات مرغوب
  • عدم امکان استفاده در محیط های مینی مال و طراحی های خلوت
  • تغییر ساختار ظاهری پارتیشن ها با گذشت زمان

شما عزیزان می ‌توانید برای خرید مطمئن انواع پارتیشن، به سایت parchinco.com مراجعه نمایید. مشاوران سایت پرچین آماده‌ی راهنمایی مشتریان گرامی برای خرید انواع پارتیشن اداری می ‌باشند. علاوه براین مشاوران و مهندسین سایت پرچین با چندین سال سابقه‌ی کاری مرتبط، کار ساخت و طراحی پارتیشن مرتبط با محیط کار شما را انجام می ‌دهند.

منبع: اکوناپرس

 

۰ ۰

معرفی گل رز جاودان

برای اولین بار در سال 1980 میلادی افراد با استفاده از موم پارافین به ساخت و نگهداری این گل پرداختند، بهتر است بدانید که ایده ساخت این گل از فیلم دیو و دلبر گرفته شده است رز ماندگار به لطف تاسیس شرکت امور (Amor) در سال 1997 بیش از پیش محبوب شد و به لطف فراگیری شبکه‌های اجتماعی و فروش آنلاین، این روزها یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به افراد موردعلاقه شماست. و بر خلاف تصورات بسیاری از افراد این گل طبیعی است و با ایجاد تغییر ژنتیکی در این گیاه به تکثیر و تولید آن پرداخته اند.

 

در حال حاضر این گل رز جاودان یکی از محبوب ترین گل های موجود در تمام گل فروشی ها می باشد که عمر بالای آن باعث شده تا جذابین این گل چندین برابر بشود. اکنون شرکت های بسیار زیادی به فرایند تولد رز جاودان پرداخته اند و این گل را در رنگ بندی های متفاوت تولید می کنند.

 

یکی از محبوب‌ترین گونه‌های گل در بین افراد، گل رز می‌باشد که به جرأت می‌توان گفت پرفروش‌ترین نوع گل در جهان نیز می‌باشند. چند سالی است گونه‌ای از گل رز، به نام گل رز جاودان به لطف شبکه‌های اجتماعی بر سر زبان‌ها افتاده و به یکی از محبوب‌ترین اقلام برای هدیه به عزیزان تبدیل شده است. با ظهور رز ماندگار اصل یا رز جاودان به جرأت می‌توان گفت که دوران پژمرده شدن گل‌های طبیعی به سر آمده و داشتن یک گل طبیعی با ماندگاری بالا و عمر طولانی دیگر در حد رویا نیست و به واقعیت تبدیل شده است.

 

اگر کسی را می شناسید که عاشق گل رز است و همیشه می خواهد روی میز کار و یا خانه خود قرار دهد ، با خرید گل رز جاودان می تواند بدون هزینه اضافی این رویا را تحقق بخشد. از آنجا که این گلها می توانند یک سال یا بیشتر دوام بیاورند ، مجبور نخواهید شد که کیف پول خود را برای خرج کردن پول اضافی برای خرید رزهای تازه از جیبتان در بیاورید

انواع گل رز جاودان

گل رز جاودان کاپلی

اگ شما نیز به دنبال هدیه ای خاص و جذاب هستید یکی از بهترین گزینه ها گل رز جاودان کاپلی است، در این مدل 2 رز جاودان درون باکس شیشه ای قرار دارند که می تواند باعث خاص شدن هدیه شما بشود.

 

رز جاودان پالادیوم

رز جاودان پالادیوم یک نمونه گل ساده و زیبا است که معمولا تمام افراد علاقه زیادی به این گل دارنذد و با تمام سلایق نیز هم خوانی دارد

گل رز در باکس شیشه ای

گل های رز در باکس شیشه ای به ویژه از نسخه ویژه “دیو و دلبر” که در ایران با عنوان ” رز دیو و دلبر” شناخته می شود بسیار معروف است. این گل ها به دلیل قرار گرفتن در زیر یک جام شیشه ای از دید پنهان نمی شود و کاملا مشخص است. ظاهر آنها بسیار شیک است و در اتاق نشیمن و یا روی میز کنسول عالی به نظر می رسند، ما این گل ها را بسیار دوست داریم و از نظر ما برای همه کسانی که دوستشان دارید ایده خوبی برای هدیه دادن است. مخصوصاً در روز ولنتاین برای شریک زندگی خود در آهنگ تهران این گل زیبا را سفارش دهید.

 

.

 

هدیه ای ماندگار و لاکچری

عمر رز جاودان در صورت انجام مراقبت‌های کافی در شرایطی که آب، خاک و نور کافی در دسترس نباشد بیش از یک سال می‌باشد و در این مدت زیبایی و شادابی خود را از دست نمی‌دهد. این گل عطر خود را نهایت تا 2 یا 3 هفته بعد از دست می‌دهد اما شادابی و زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم رز جاودان این است که این گل تولید گرده نداشته و به همین دلیلی آلرژی‌زا نیست و از این رو می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی آن را به عزیزان خود هدیه کنید تا از زیبایی آن لذت ببرند..

 

رزهای جاودانه تا چه مدت با طراوت باقی می مانند؟

درست است که آنها رز مصنوعی نیستند، بلکه یک نوع رز طبیعی و پرورشی هستند. فقط پس از چیدن، این همه قسمت این گل ها شامل ساقه و برگ ها تحت یک فرآیند انجمادی قرار می گیرند.به این ترتیب گل رز جاودانه ظاهر تازه و طراوت خود را برای مدت طولانی و معمولا بیش از 3 سال حفظ می کند. البته اگر در مکان های مناسب و خشک و به دور از رطوبت، به خوبی از این گل ها نگهداری کنید گاهی 5 تا 10 سال نیز دوام می آورند.

خرید گل رز جاودان

گل رز جاودان یا گل ماندگار، گلی کاملا طبیعی است با همان لطافت، ظرافت و زیبایی رزهای هلندی که با استفاده از فرآیندی ویژه عمر آن افزایش یافته است. گل رز جاودان کاملا با گل مصنوعی متفاوت است. گل رز جاودان، همان طور که از اسمش مشخص است ماندگاری بسیار بالایی دارد و در رنگ های مختلف، اندازه متفاوت و قاب های متنوع تولید می شود. این گل که به آن رز ابدی نیز می گویند هدیه ای متفاوت و جدید است که چندین سال تازه و با طراوت باقی می ماند.

 

هنگام خرید گل دغدغه اصلی همه ما حفظ شادابی و طراوت آن است. گل‌های مختلف پس از مدتی شادابی خود را از دست داده و کم کم پژمرده می‌شوند.

رزهای جاودان زیبایی طبیعی‌شان را به خوبی نمایش می‌دهند و هدیه‌ای لاکچری برای تزئین دکوراسیون منزل محسوب می‌شوند

15

 

با هدیه دادن گل رزجاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزیزانتان جاودانه خواهد شد.

سازگاری رز جاودان با محیط زیست و کاهش ضایعات

امروزه ضرورت حفظ محیط زیست بر هیچکس پوشیده نیست. انتخاب رزهای جاودان به جای رزهای معمولی، می تواند در راستای این هدف باشد. علت این امر آن است که با انتخاب گل رز جاودان، نیازی نیست که در فواصل زمانی کوتاه گل رز دیگری قطع شود. زیرا رزهای جاودان ماندگاری چند ساله دارند و نیازی به جایگزینی در کوتاه مدت ندارند. از سوی دیگر با کاهش قطع گل های رز و جلوگیری از تخریب آنها، ضایعات کمتری وارد محیط زیست می شود. همچنین با توجه به نقش گل ها در بهبود کیفیت هوا با قطع کمتر آنها، محیط زیست با طراوت تر و سالم تری خواهیم داشت. از این رو می توان کمک به حفظ سلامت محیط زیست را، یکی از بارزترین مزیت های رز جاودان دانست.

ارتباط رز جاودان و شازده کوچولو…..!

کتاب شازده کوچولو را اکثرا همه خوانده اید، ایده رز جاودان از آنجایی گرفته شد که شازده کوچولو حبابی بر روی گل رز گذاشت و این روزها، گل رز‌ تک شاخه با همان شکل ساخته شده اند به اسم رز جاودان.‌

16

قیمت گل رز جاودان

اگر به لیست قیمت گل رز جاودانه نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که برای برای خرید رز جاودان ارزان محصولاتی آماده سازی شده تا در مناسبت های مختلف مثل گل ولنتاین، روز مادر، روز پدر، روز پزشک،گل برای سالگرد ازدواج و… برای مشتریان عزیز ارسال شود.

 

یک گل رز جاودان را هدیه دهید تا بیان کنید که احساسات شما تغییرناپذیر است..

منبع :  https://www.namehnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-71/658875-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86?pr=1

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11314490
https://independent.academia.edu/JennyTucker46
http://edu.fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://jobs.ict-edu.uk/user/petetyler1/
http://ict-edu.uk/user/petetyler1/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=09aeceb5-a1e1-480e-a6ec-430bed943bd3
https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://citygol.com/
http://entrance-exam.net/forum/members/petetyler1.html
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:PeteTyler1
https://www.pubpub.org/user/pete-tyler
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://citygol.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://gitlab.bsc.es/PeteTyler1
https://tcgschool.edu.in/members/petetyler1/activity/
http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/PeteTyler1
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2962650-jenny-tucker
https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker40
https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://citygol.com/
https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/PeteTyler1
https://www.ottawaks.gov/profile/petetyler1/profile
https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:petetyler1/about
۰ ۰

آموزش فوتبال تکى و میکس

آموزش فوتبال تکى و میکس

آموزش شرط بندی فوتبال میکس و تکی بین آن دسته از نیاز های کاربران وب سایت شرط بندی فوتبال است که توجه خاصی به سود آوری آن ها دارد. این آموزش در حقیقت چیزی بیشتر از از یک نیاز عادی بوده، زیرا که میتوانید با دریافت کمک از اطلاعات و تجربه فوتبالی خود سود های بسیاری را داشته باشید و نیز هیجان تماشای بازی را چند برابر کنید. در نتیجه با ما همراه باشید زیرا که این موضوع را برای شما به طور دقیق و مو شکافانه بررسی کرده ایم. شما هم پس از مطالعه مطلب موجود می توایند شرط هایی حرفه ای را برقرار کنید. در ادامه این مقاله از چیتا بت همراه ما باشید.

نحوه شرط بندی فوتبال میکس و سیستمی

دو روش مطرح و رایج در آموزش شرط بندی فوتبال به شرح زیر است:

  • آموزش شرط بندی فوتبال میکسشما در این روش باید توجه داشته باشید که می توانید تا سقف ? بازی را به صورت همزمان می توانید شرط بندی نمایید. این یعنی شما یک شرط دارید که می تواند تا ? مورد را شامل شود. نکته مهم در مورد ضریب در این روش می باشد که میانگینی از ضریب بازی های شما می باشد. این رقم به مراتب از دیگر گزینه های پیش روی شما مهم تر می باشد. پس ساده از کنار آن ها گذر نکنید چرا که تمامی کاربران حرفه ای ترجیح بر انتخاب روش میکس را دارند.
  • آموزش شرط بندی فوتبال سیستمی :  یکی دیگر از روش هایی که به تازگی آموزش شرط بندی فوتبال در سایت ها از آن بهره می بند روش سیستمی می باشد. شباهت بالای روش میکس و سیستمی قابل شهود می باشد و تنها تفاوت ممکن مربوط به جایی می شود که شما با از دست دادن یک با چند گزینه مورد نظر کل شرط را از دست نمی دهید و فقط با هر باخت ضریب شما کاهش پیدا می کند.

 

نحوه پیش بینی فوتبال تکی

این روش پیش پا افتاده ترین حالت برای آموزش پیش بینی فوتبال و البته برقراری شرط می باشد که شما می توانید به صورت تک بازی بر روی یک مورد از 300 مورد موجود را برای خود انتخاب کنید. این روش تماما استاندارد می باشد ولی عیبی که مربوط به عدم شرط بندی چند بازی به صورت همزمان می باشد. شما باید برای این کار به صورت مجزا اقدام کنید که خب با کمی دقت در آموزش شرط بندی در فوتبال می توانید پی ببرید که اصلا توجیح اقتصادی ندارد.

اما یک مشکل دیگر که در مورد اکثر سایت های پیش بینی صدق می کند، امکان شرط بندی فقط تکی بر روی جزئیات مسابقات می باشد.

 

بهترین روش افزایش سود در شرط بندی فوتبال چیست؟

یکی از مواردی که باید در آموزش بازی شرط بندی فوتبال ذکر شود راه رسیدن به سود های بسیار بالا است. این که با چه مواردی می توان سود بهتر و بیشتر کسب نمود. یکی از مواردی که وجود دارد استفاده از فرم های پیش بینی فوتبال است. این فرم ها به تاریخ روز برای پیش بینی های همان روز استفاده می شود. بسیاری از کاربران این فرم ها را برای سود بیشتر مناسب می دانند. هم چنین ربات هایی وجود دارد که به نام ربات های پیش بینی فوتبال است این ربات ها نیز ممکن است به صورت کلاهبرداری باشد. بهتر است ببینید ربات از چه سایتی است زیرا بسیاری از افراد هستند که می گویند این ربات ها نتیجه دقیق را پیش بینی می کنند و از این طریق ربات ها را با قیمت بالا به کاربران می فروشند در صورتی که هیچ تاثیزی ندارند.

 

شرط بندی میکس یا سیستمی؟

شما بهتر است که برای بهتر شرط بندی کردن حتما آموزش شرط بندی فوتبال میکس و یا سیستمی را دنبال کنید و هر دوی آن را فرا بگیرید اما به صورت کلی در میان این دو نوع شرط بندی میکس بسیار بهتر از سیستمی می باشد زیرا که ضریب هایی که در شرط بندی میکس ارائه می گردد بسیار بالا است که نکته مهم در این رابطه نیز این است که ریسک شرط بندی می کس بسیار بالا می باشد و اگر ببخواهید از آن استفاده کنید می توانید با استفاده از فرم پیش بینی فوتبال این ریسم را کم کنید.

شرط بندی فوتبال چیتا بت

این سایت شرط بندی کاربران را به خوبی آماده شرط بندی می کند زیرا که به آن ها اجازه شرط بندی رایگان را به دفعات متعدد می دهد و همین امر باعث می شود تا کاربران قبل از آغاز شرط بندی های جدی خود تجربه های بسیار خوبی را کسب کنند که به صورت عملی بسیاری از نکات مهم در شرط بندی فوتبالی را بیامورند و برای سودآوری بیشتر راهی را بیابند و البته اینگونه میزان ضرر در میان کاربران تازه وارد نیز بسیار کاهش می یابد و به صورت کلی آموزش شرط بندی فوتبال در سایت بسیار بهتر و کارایی بیشتری را نیز دارد و توصیه ما هم کسب تجربه می باشد.

 

 

معرفی یک استراتژی خوب در شرط بندی میکس

برای این که در شرط بندی میکس برنده باشید،

می بایست نحوه شناسایی شرط های ارزشی را بیاموزید.

بیشتر کاربران به این دلیل شرط میکس را انتخاب می کنند

که: (معمولا ضریب برد تیم های قدرتمند مثل: منچستر یونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و…) پایین می باشد

و سود آنچنانی ندارد، اما با شرط میکس روی 4 تیم قدرتمند می توان سود خوبی بدست آورد.

بنابراین اطلاعات ورزشی خود را بروز نگه دارید و از وضعیت تیم ها به خوبی

آگاه باشید تا بتوانید به درستی برد، باخت یا مساوی رویدادها را پیش بینی کنید.

در آخر هم به شما توصیه می کنیم تا در سایت های مشهور و معتبر ثبت نام کنید

تا بتوانید از بونوس های ویژه (طرح های تشویقی) سایت ها سهم

داشته باشید و در صورت برد جایزه خوبی از طرف سایت دریافت کنید.

سوالات متداول

  1. آیا راهی برای افزایش احتمال برد در شرط بندی فوتبال وجود دارد ؟

بله شما به دو روش کمک از سایت هایی تحلیلی و همچنین خواندن ضریب می توانید نتیجه احتمالی یک مسابقه را تا حدودی پیش بینی کنید.

  1. شرط بندی میکس بهتر است یا تکی ؟

اگر بتوانید آموزش درستی ببینید و یک شرط میکس خوب با ضریب بالا ببندید، احتمال شما قادر خواهید بود حداقل 10 برابر بیشتر سود کنید.

  1. آیا پیش بینی فوتبال قطعی بوده و می توان در آن پولدار شد ؟

خیر؛ فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش بینی بوده و هرگز نمی توان آن را به طور 100 درصد صحیح پیش بینی کرد. از همین رو هیچ قطعیتی در بردن شما وجود ندارد.

 

۰ ۰

ویژگی های خاص دستگاه اسپرسوساز 431

ویژگی های خاص دستگاه اسپرسوساز 431

در کنار بررسی قهوه ساز دلونگی EC431 می توان به امکان گرم شدن فنجان اشاره کرد. سطح صاف فلزی بالای دستگاه با فشار دادن دکمه بخار گرم می شود و می توانید قبل از پر کردن فنجان ها را روی آن قرار دهید. فنجان ها قبل از استفاده گرم می شوند تا محتویات بعدا خنک شوند و همچنین از گرم شدن بیش از حد و ترک خوردن فنجان جلوگیری شود.

این دستگاه زمانی که فقط از ماشین لباسشویی استفاده می کنید مصرف انرژی پایینی دارد، بنابراین پس از استفاده دستگاه را باز کنید تا آب داغ دستگاه تخلیه شود و قسمت های داخلی دستگاه تمیز شود. خوب است هر از چند گاهی آن را با آب مخلوط با محلول داخل جعبه تمیز کنید تا به دستگاه شما آسیبی نرسد.

همچنین برای افزایش طول عمر دستگاه، چراغ نارنجی رنگی تعبیه شده است که هنگام آسیاب شدن قطعات به شما اطلاع می دهد (راه حلی در جعبه دستگاه وجود دارد تا در فعالیت ته نشینی به شما کمک کند). شما می توانید وزن آب را برای دستگاه تنظیم کنید تا کاهش کاهش یابد. همچنین می توانید غلظت قهوه مورد نظر خود را یک بار تنظیم کنید و دستگاه برای دفعه بعد از آن استفاده خواهد کرد.

این دستگاه اسپرسوساز با دارا بودن سیستم خود پرکن همیشه آماده استفاده است، زمان آماده سازی دستگاه بسیار کوتاه و حدود 40 ثانیه است و با عملکرد آماده به کار خودکار در صورت عدم استفاده طولانی مدت از آن استفاده نمی کند. به طور خودکار خاموش می شود تا مصرف انرژی کاهش یابد. اقتصادی باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه اسپرسوساز، دمای ثابت آب هنگام خروج از دستگاه و عبور از تفاله قهوه است. این عملکرد سیستم بلوک حرارتی نامیده می شود. ترمبلوک ها محفظه هایی با لوله های مارپیچی هستند که با عبور آب از این لوله ها دمای ثابتی را حفظ می کنند. این محصول امکانات زیادی دارد. اگر می خواهید در مورد کارایی این دستگاه اسپرسوساز بیشتر بدانید، از راهنمای کامل دستورالعمل ما که به زبان فارسی نیز می باشد استفاده کنید.

در حالت آماده به کار است

یک فنجان گرم کن وجود دارد

مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار

توصیه گزینه های دستگاه اسپرسوساز دلونگی 431

برای برنامه ریزی دستگاه، کلید دستگاه را به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا سه کلید به ترتیب چشمک بزنند، اکنون دستگاه آماده استفاده از تنظیمات است. اگر به مدت 15 ثانیه تصمیمی نگیرید، دستگاه به طور خودکار از برنامه ساخت خارج شده و آماده استفاده خواهد بود.

برای تغییر دمای آب به حالت برنامه نویسی دستگاه رفته و دکمه سمت چپ دستگاه را فشار دهید. حالا 3 کلید دمای پایین، متوسط ??و زیاد را از چپ به راست نشان می دهد، دمای مورد نظر خود را انتخاب کنید. همین کار را می کند با این تفاوت که برای تنظیم سختی آب باید کلید وسط دستگاه را فشار دهید.

برای تنظیمات قفل خودکار دستگاه، پس از دسترسی به تنظیمات، کلید سمت راست را فشار دهید. اکنون کلیدهای راست به چپ به ترتیب 9 دقیقه، 30 دقیقه و 3 ساعت را نشان می دهند. زمان مورد نظر را انتخاب کنید.

این ابزار برای ارائه مقادیر استاندارد طراحی شده است. برای تغییر این مقادیر، دکمه ای را که می خواهید تغییر دهید فشار دهید و نگه دارید. دستگاه شروع به کار می کند، کلید را رها کنید، زمانی که مقدار مورد نظر وارد فنجان شد، مقدار به طور خودکار در دستگاه ذخیره می شود.

برای بازنشانی تنظیمات و برنامه های دستگاه، لوله بخار را در سینی تخلیه قرار دهید، وارد منوی تنظیمات شوید و چرخ بخار را بچرخانید، اولین دکمه را از سمت چپ فشار دهید، چرخ بخار را ببندید و تنظیمات اولیه برگشته است.

منبع : کالا بازرگان

 

https://diigo.com/0pml9p

 

https://site-8209152-4211-7990.mystrikingly.com/blog/5f07c6505ea

https://www.pearltrees.com/starhouse922/item456432869

https://modern-season-166.notion.site/a2dc692189124488b0dd1416a3734067

https://graph.org/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DB%B8%DB%B5%DB%B0-08-10

https://penzu.com/p/1c55e1e2

 

https://writeupcafe.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c/

https://all4webs.com/abdulwahab/1602174016051578-1575158716621?8463=50479

https://squareblogs.net/earthindia0/qymt-sprswsz-dlwngy

https://www.fxstat.com/en/user/profile/abdulwahab23-450107/blog/37141407-

https://abdulwahab656.bloggersdelight.dk/2022/08/10/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c/

https://biiut.com/read-blog/5520

 

https://theomnibuzz.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/

https://www.click4r.com/posts/g/5466951/

 
 

 

۰ ۰

کلاکینک (Cloaking) چیست؟

کلاکینک (Cloaking) چیست؟

Cloaking یک تکنیک کلاه سیاه است که به بازدیدکنندگان وب سایت نسخه ای متفاوت از خزنده های موتورهای جستجو را نشان می دهد.

 

هدف از پنهان سازی این است که تا حد امکان متن را در کد منبع موتورهای جستجو قرار دهیم تا به رتبه های بهتر در SERP دست یابیم. اگر یک ربات هنگام خزیدن یک صفحه، پنهان‌کاری را تشخیص دهد، می‌تواند منجر به حذف وب‌سایت از فهرست مربوطه Bing، Google و Co شود.

 

پس زمینه cloaking موتورهای جستجو

 

برخلاف بازدیدکنندگان انسانی یک وب‌سایت، خزنده‌هایی مانند ربات Google فقط می‌توانند تصاویر و فایل‌های دیگر را به میزان محدودی بخوانند. متن منبع مهدی نجاری هنوز به عنوان مبنایی برای تجزیه و تحلیل یک صفحه عمل می کند.

بنابراین برای یک موتور جستجو، یک وب سایت همیشه در ابتدا به عنوان یک سند متنی ارائه می شود. تکنیک پنهان سازی سعی می کند از این ضعف خزنده با استفاده از کد منبع یک وب سایت با محتوای مرتبط سوء استفاده کند.

 با این حال، بازدیدکنندگان انسانی متوجه این غنی‌سازی متن مبدا نمی‌شوند، زیرا عناصر متن در قسمت جلویی نمایش داده نمی‌شوند. در آلمانی، "to cloak" نیز به معنای "پوشش" یا "ماسک" است. در نتیجه، وب مسترهایی که از cloaking استفاده می کنند، محتوای خاصی را از کاربران پنهان می کنند.

 

 

انواع رایج کلاکینگ

 

          تحویل IP

            محتوای نمایش داده شده یک وب سایت به آدرس IP بازدید کننده یا ربات بستگی دارد. وب مستر z را بشناسید. ب. آدرس IP استاندارد یک خزنده، آنها می توانند محتوای بهینه شده ای را ارائه دهند که بازدیدکنندگان انسانی نمی توانند آن را ببینند. موفقیت این تاکتیک کلاه سیاه مبتنی بر این واقعیت است که ربات های موتورهای جستجو همیشه از طریق یک آدرس IP ثابت به سایت دسترسی دارند. با این حال، اکثر ارائه دهندگان امروزه از تغییر آدرس IP استفاده می کنند.

 

          تحویل نام نماینده

            هنگام دسترسی به اینترنت از برنامه هایی استفاده می کنیم که هر کدام نام خود را دارند، نام عامل. به اصطلاح Agent Name Delivery اکنون می تواند برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا خزنده یا کاربر انسانی در حال دسترسی به وب سایت است استفاده می شود.

 اگر تشخیص داده شود که عنکبوت است، می توان صفحات متنی ویژه ای را تحویل داد. برای جلوگیری از این تکنیک پنهان سازی، بسیاری از ارائه دهندگان نام عامل ربات های خود را با نام مرورگرهای معمولی، به عنوان مثال، «تبدیل» می کنند. به عنوان مثال Mozilla/5.0.

          

متن سفید در پس زمینه سفید

            سئوکاران کلاه سیاه برای مدت طولانی با متن سفید روی پس زمینه سفید کار کرده اند. این روش هرزنامه محتوا را می‌توان به عنوان پنهان‌کاری نیز نامید، حتی اگر به بازدیدکنندگان و خزنده‌ها نسخه مشابهی نشان داده شود. اما این واقعیت که نوشته‌ها روی پس‌زمینه‌ای با همان رنگ پنهان یا "پوشانده شده" هستند، اصطلاح "پوشش" را در گسترده‌ترین معنای ممکن می‌سازد.

          Cloaking به عنوان یک تکنیک هرزنامه که توسط هکرهای جنایتکار استفاده می شود

            پنهان‌کاری نام عامل یا پنهان‌کاری از طریق تحویل IP (زمانی که IP خزنده‌ها مشخص باشد) توسط هکرهای جنایتکار نیز استفاده می‌شود. آنها کنترل یک وب سایت را در دست می گیرند و کد منبع را تغییر می دهند تا ربات ها نسخه متفاوتی از صفحه را ببینند.

 در این نسخه از صفحه که برای کاربران انسانی قابل مشاهده نیست، هکرها انبوهی از پیوندهای هرزنامه را به پروژه های خود، عمدتاً در زمینه قمار، پورنوگرافی یا وام تعبیه می کنند. هر کسی که متوجه می شود وب سایت خود هک شده است باید فوراً اقدام کند، در غیر این صورت خطر حذف شدن از فهرست موتورهای جستجو را دارد.

 

 

Cloaking – موارد مرزی

 

همیشه لازم نیست از پنهان کاری صرفاً برای دستکاری نتایج موتورهای جستجو استفاده شود. موارد زیادی وجود دارد که به عنوان مثال. ب. ربات گوگل نسخه متفاوتی از یک وب سایت را نسبت به بازدیدکنندگان انسانی می بیند.

 

  • انیمیشن های فلش: بسیاری از وب سایت ها قبلاً با انیمیشن های فلش کار می کردند زیرا باید به بازدیدکنندگان صفحه ای از نظر بصری جذاب نشان داده شود. با این حال، خواندن اطلاعات موجود در فایل های فلش برای ربات های موتورهای جستجو دشوار یا غیرممکن بود. در کد منبع، آنها فقط می‌توانستند ببینند که یک برنامه فلش در حال بارگذاری است، اما نه محتوای آن.
  • متن روی تصاویر: طراحان گرافیک و طراحان وب معمولا چیدمان های بسیار جذابی به خصوص برای بنرها و تصاویر محصولات ارائه می دهند. با این حال، موتورهای جستجو فقط می توانند تصاویر را بر اساس تگ های alt یا برچسب های عنوان و محتوای اطراف تصاویر تجزیه و تحلیل و اختصاص دهند. بنابراین اگر می خواهید محتوا را از عنکبوت های موتورهای جستجو مخفی کنید، می توانید این کار را روی تصاویر انجام دهید. بسیاری از سئوکاران از این تاکتیک استفاده می کنند به عنوان مثال. ب- رد صفحات ماهواره ای خود را پنهان کرده و از نمایه شدن آنها جلوگیری کنند. زیرا با مقایسه آثار وب سایت های مختلف، یک شبکه پیوند می تواند به شما کمک کند. افشا شود.
  • عناصر CSS با "نمایش هیچ": به دلیل ناآگاهی، بسیاری از اپراتورهای وب سایت از تنظیمات پیش فرض CMS خود استفاده می کنند. ممکن است تنظیمات برخی از عناصر CSS آنها را از کاربران cloaking کند. این اغلب در مورد جعبه های محتوای استفاده نشده صدق می کند. محتوا همچنان برای موتورهای جستجو قابل خواندن است، حتی اگر عنصر CSS با ویژگی "نمایش هیچ" علامت گذاری شده باشد.

 

چه چیزی توسط موتورهای جستجو به عنوان هرزنامه cloaking در نظر گرفته نمی شود؟

 

با هدف گذاری جغرافیایی، خروجی محتوا با تعیین مکان کاربر دسترسی کنترل می شود. با این حال، از آنجایی که این معیاری است که راحتی کاربر را افزایش می دهد، به عنوان مثال. به عنوان مثال، اگر به افرادی که در فرانسه زندگی می کنند نسخه فرانسوی زبان یک وب سایت شرکتی ارائه شود، هدف گذاری جغرافیایی از طریق پرس و جو IP به عنوان پنهان کاری دستکاری در نظر گرفته نمی شود.

 همین امر در مورد تحویل عامل کاربر هنگامی که برای نمایش یک وب سایت بهینه شده برای تبلت ها و تلفن های هوشمند به کاربران دارای دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود، صدق می کند. همچنین به طور کلی بی ضرر در نظر گرفته می شود اگر عوامل موتور جستجو URL بدون شناسه جلسه ارسال شوند.

 

نکاتی برای وب مسترها و سئوکاران

 

اگر می‌خواهید خطر طبقه‌بندی شدن به‌عنوان هرزنامه‌ها یا فهرست نشدن دیگر توسط Google، Bing و Co به دلیل پنهان‌کاری را رد کنید، باید وب‌سایت‌هایی را ارائه دهید که محتوای یکسانی را هم به کاربران انسانی و هم برای خزنده‌ها ارائه می‌دهند. اگر از تصاویر استفاده می شود، باید استفاده شود

. برچسب های لازم برای توضیحات ارائه شود تا موتورهای جستجو نیز بتوانند این محتوا را از نظر موضوعی مناسب نمایه کنند. اساساً، هر سئو باید اطمینان حاصل کند که تمام امکانات را برای ارائه محتوای بهینه، هدف‌مدار، مرتبط با موضوع و منحصر به فرد به کاربران و ربات‌ها انجام می‌دهد.

 

نکته عملی: برای بررسی اینکه کدام محتوا به عنوان مثال. به عنوان مثال، آنچه ربات گوگل می بیند، سئوکاران و مدیران وب سایت می توانند از ابزار Fetch as by googlebot رایگان در Google Webmaster Tools استفاده کنند. پیش نیاز این یک حساب کاربری معتبر گوگل و ثبت نام سایت مربوطه برای WMT است.

 

https://www.pubpub.org/user/lacy-raley

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://kabodseo.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/LacyRaley2

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/LacyRaley2

https://tcgschool.edu.in/members/lacyraley2/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/LacyRaley2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2930412-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin79

 

۰ ۰

رابطه نامشروع در کرج

رابطه نامشروع در کرج

رابطه نامشروع تعریف مشخصی دارد و آن این است که اگر مرد و زنی با هم زن و شوهر نباشند ولی رابطه جنسی با هم داشته باشند، رابطه نامشروع را انجام داده‌اند. در حقیقت این رابطه در بسیاری از کشورهای جهان رخ می‌دهد، ولی در ایران به دلیل قوانین اسلامی این مورد جرم تلقی می‌شود.

تفاوت زیادی ببین رابطه نامشروع و زنا وجود دارد. با این حال ما می‌خواهیم در این مقاله رابطه نامشروع در کرج را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چه تفاوتی میان رابطه نامشروع و زنا وجود دارد؟

به طور کلی رابطه نامشروع، به رابطه‌ای گفته می‌شود که در آن زن و مرد بدون هیچ محرمیتی با هم رابطه جنسی برقرار می‌کنند و نسبت به هم علاقه نیز دارند.

ولی در زنان بیشتر زور مورد توجه قرار می‌گیرد. در رابطه نامشروع نیز عمل دخول صورت می‌گیرد که مجازات نیز دارد و بیشتر استان‌ها مثل شهر کرج مجازات رابطه مشروع را ?? ضربه شلاق تعیین کرده‌اند ولی در مورد زنا این مورد از اعدام تا سنگسار را نیز شامل می‌شود.

چه افرادی رابطه نامشروع را در کرج انجام می‌دهند؟

با توجه به این که به عصر تکنولوژی بیشتر نزدیک می‌شویم دیگر افراد بدون توجه به هیچ سنتی بسیاری از کارهایی که بخواهند را انجام می‌دهند به خصوص جوانانی که در دهه‌های جدید به دنیا آمده‌اند زیاد درگیر سنت نیستند و می‌خواهند خودشان را قاطی دنیای مدرن بکنند.

البته این مورد فقط مختص بچه‌های دهه جدید نیست و حتی افراد دیگری نیز انجام می‌دهند. مهم‌ترین نکته در خصوص رابطه نامشروع این است که افراد نسبت به هم عشق و علاقه دارند و این عشق علاقه‌شان در نظر آنها عنصری ادامه دار خواهد بود.

چگونه جرم رابطه نامشروع اثبات می‌شود؟

در خصوص اثبات رابطه نامشروع بسیاری از موارد باید مورد بررسی قرار گیرند، به عنوان مثال اگر فرد درگیر رابطه نامشروع باشد بیشتر قاضی مدارکی را ملاک قرار می‌دهد که اطلاعات زیادی در مورد رابطه نامشروع را آشکار سازد. امروز با پیشرفت علم  و فناوری دیگر اثبات این موارد آسان شده است.

ولی رابطه نامشروع فقط منوط برای ارتباط جنسی و سکس نیست، حتی مواردی مثل رابطه نامشروع تلفنی و یا سکس چت، و این جور موارد نیز جرم خودشان را دارند و بر مبنای مواد ??? و ??? نیز این جرائم با توجه به نظر قاضی بررسی می‌شود.

در اینجا باید نکته‌ای را بگوییم که، وقتی دو نفر با هم ارتباط جنسی برقرار می‌کنند، رضایتی بین دو طرف حاکم است که طرفین را به رابطه جنسی سوق می‌دهد و هیچ زوری اینجا نیست. ولی در زنا این‌گونه نخواهد بود. در برخی مواقع برخی آقایان و خانم‌ها که رابطه نامشروع در کرج انجام می‌دهند نیز دچار مشکلاتی می‌شوند، مثلاً آقایی با خانمی رابطه جنسی برقرار می‌کند و از این موضوع سو استفاده می‌کند و خانمی با آقایی رابطه جنسی برقرار می‌کند و باز هم خانم در اینجا سعی بر اذیت آقا را دارد.

این جور موارد استثنا هستند و اگر در این موارد هم آقا و خانم از هم شکایت کنند این امر در حکم رابطه نامشروع تلقی می‌شود که برخی موارد باعث به انجام چنین کارهایی خواهند شد و حق السکوت یکی از آنها می‌باشد.

رابطه نامشروع

رابطه نامشروع

چه مصادیقی برای جرم رابطه نامشروع در استان البرز وجود دارد؟

مصادیق مربوطه به جرم رابطه نامشروع در استان البرز به صورت زیر است. اگر ? شاهد زنان و یا رابطه نامشروع را ببینند و ? مرتبه اقرار داشته باشند مجازات دارد. اگر دو مرد و یا زن در زیر یک پتو و یا پوشش قرار بگیرند جرم خواهد داشت.

اگر زن و مرد همدیگر را ببوسند و در این امر شهوتی باشد این امر هم جز رابطه نامشروع تلقی می‌شود. اگر زنان در یک مکانی حجاب نداشته باشند و در عموم قرار بگیرند نیز جز این مورد حساب می‌شود. ایجاد مراکز فساد و انتشار فیلم‌های مبتذل نیز جز روابط نامشروع است.

وکیل رابطه نامشروع در کرج چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر در کرج هستید و گرفتار رابطه نامشروع شده‌اید، ممکن است به دنبال وکیلی باشید که بتواند نیازهای شما را پاسخ دهد و برایتان از وکیل پرونده تخفیف بگیرد.

درو واقع در برخی مواقع هم زن و هم مرد گرفتار رابطه نامشروع می‌شوند. در این هنگام وکیل پرونده باید کلیه جوانب را بررسی کند از اینکه ناگهان چیزی از پرونده از قلم نیفتد. همچنین وکیل شما باید تجربه حل مشکلات مربوط به پرونده رابطه نامشروع را داشته باشد و حل این پرونده‌ها نیازمند تجربه چندین ساله خواهد بود.

جرم برقراری رابطه نامشروع در ملأ عام چیست؟

اگر رابطه زناشویی در عموم رخ دهد از ?? روز تا ? ماه حبس خواهد داشت و اگر در کرج باشید با گرفتن یک وکیل معتبر می‌توانید پرونده‌تان را در دادگاه به راحتی پیش ببرید.

نتیجه گیری

در این مقاله ما رابطه نامشروع در کرج را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم، مهم‌ترین نکته در خصوص رابطه نامشروع در کرج  رابطه ایست که بین زن و مرد نامحرم رخ می‌دهد و وکیل پرونده نیز باید به خوبی تجربه داشته باشد به طوری که به شما کمک کند تا پرونده‌تان را حل و فسخ نمایید.

منبع : https://heydarilawyer.com/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

۰ ۰

طریقه طراحی نرده محافظ پنجره

طریقه طراحی نرده محافظ پنجره

 

داشتن یک خانه یا کسب و کار در منطقه شمال تهران می تواند نگرانی های ایمنی داشته باشد. در همان زمان - هیچ کس نمی خواهد حفاظ پنجره ساده یا محافظی قرار دهد که با سبک دارایی آنها مطابقت ندارد. اغلب ما مشتریانی داریم که در مورد ملک تجاری خود تماس می گیرند، جایی که آنها تجهیزات بسیار گران قیمت را ذخیره می کنند یا صاحبان خانه هایی در حومه شهر که مایلند حفاظ های سفارشی برای پنجره های زیرزمین خود داشته باشند. پنجره‌های آهنی مانند بالکن‌های مصنوعی، نرده‌های مصنوعی، حفاظ‌های پنجره و لهجه‌های پنجره می‌توانند به جلوه‌ای از هر خانه یا شغلی کمک کنند. تمام بالکن‌های مصنوعی قلاب‌ها و مشبک‌ها، حفاظ‌های پنجره و لهجه‌های پنجره به سفارش سفارشی مطابق با نیازهای اندازه خاص شما ساخته می‌شوند. علاوه بر ایده‌های طراحی موجود در وب‌سایت ما، می‌توانیم طرح سفارشی شما را نیز بسازیم. تمام لهجه‌های پنجره‌های فرفورژه برای مقاومت در برابر زنگ ‌زدگی، با روکش‌های رنگی مشکی با رنگ استاتیک پوشانده شده‌اند.

ساخت و نصب درب آکاردئونی آهنی در تهران

 

ساخت حفاظ کشویی از جمله مهمترین اقداماتی می باشد که باید هر خانواده ای انجام دهد. در اصل باید بدانید که تنها اکتفا کردن به درب آپارتمان اشتباه فاحشی می باشد که خسارات و تلفات زیادی را در پی خواهد داشت. ازین رو تیم حفاظ سازه با ارائه خدمات ساخت حفاظ کشویی و ساخت حفاظ درب آکاردئونی فلزی در تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

برای استعلام قیمت نصب حفاظ درب آکاردئونی و اطلاع از قیمت هر متر درب آکاردئونی کافیست به صورت رایگان در واتساپ حفاظ سازه ثبت درخواست نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

حفاظ سازه به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ساخت حفاظ آکاردئونی درب و همچنین ارایه خدمات ساخت و نصب  حفاظ درب آپارتمان  دو لوزی و سه لوزی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات جوشکاری و آهنگری ارائه می دهد که شامل جوشکاری انواع در و پنجره آهنی و چهارچوب فلزی, ساخت درب حیاط تک پنلی (تک درب), ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های متفاوت , ساخت حفاظ پنجره مدل نردبانی, ساخت حفاظ استیل بانکی و ساده, ساخت و نصب حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولی, طراحی و ساخت انواع پله استیل، پیچ، گرد، حول محور، اکسپوز و ..., طراحی و ساخت انواع تابلو سر درمغازه و فروشگاه, ساخت سوله کارگاهی و صنعتی در متراژهای مختلف, ساخت کانکس مسکونی چوبی و ساندویچ پنل در باغ، پارکها و مناطق توریستی , طراحی و ساخت انواع سایبان متحرک و ثابت, نصب سایبان کولر آبی, کلیه خدمات آهنگری در پروسه ساخت اسکلت ساختمان, خدمات تراش و فرزکاری, جوشکاری انواع ورقهای ژئوممبران، پارچه ها و کفپوشهای ترموپلاستیکی کفپوش سالنهای ورزشی و ... می باشد.

نرده بالکن مدرن

 

در حفاظ سازه ، کارهای فلزی سفارشی ما نه تنها شامل دروازه‌ها و نرده‌ها، بلکه نرده‌های مدرن بالکن نیز می‌شود. اگر به دنبال یک ضمیمه زیبا برای خانه خود هستید که بدون شک برجسته باشد، نرده بالکن مدرن ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. نرده های بالکن مدرن ما به دلیل طراحی های پیچیده و قیمت های مقرون به صرفه خود شناخته شده اند و بدون ایجاد سوراخی در جیب شما ذهن شما را متحیر می کنند.

با تیم حفاظ سازه ، پیدا کردن یک نرده زیبا برای خانه شما ساده تر و ساده تر از همیشه است. اگر چیزی منحصربه‌ فرد می‌خواهید که فوراً به ارزش و جذابیت زیبایی‌ شناختی بیافزاید، نرده‌های مدرن بالکن ممکن است راه حلی باشد. در حالی که ممکن است کمی بیشتر از یک نرده چوبی سنتی هزینه داشته باشد، یک  حفاظ بالکن  نه تنها دوام بیشتری خواهد داشت، بلکه ظاهر بهتری نیز خواهد داشت. نرده های بالکن داخلی و خارجی برای نصب ساده هستند و در سبک های مختلفی عرضه می شوند. هنگامی که کارخانه فلزکاری نادور سفارشی را انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل می‌کنیم که نرده‌های مدرن بالکن شما مانند هر سرویس دیگری که ارائه می‌دهیم، نصب می‌شود. در حالی که نرده‌های مدرن بالکن معمولاً از نظر طراحی متفاوت هستند، با تأثیرات مدرن، تکنسین‌های حرفه‌ای ما می‌توانند به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما کمک کنند.

ما مفتخریم مشاوره رایگان و انواع نرده های مدرن بالکن را با قیمت های مناسب ارائه دهیم. با هر سوالی که ممکن است دارید همین امروز با ما تماس بگیرید و یکی از نمایندگان ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

 

https://giphy.com/channel/MistyDarcie3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/4e4f73b6-1934-4d84-89a5-7699bd252747/Misty-D

https://www.fanfiction.net/u/15538973/

https://seekingalpha.com/user/57045882/comments

https://www.spreaker.com/user/16694202

https://justpaste.it/3lj3c

https://www.atlasobscura.com/users/mistydarcie3

https://trello.com/u/mistydarcie3

https://www.diigo.com/user/mistydarcie3

https://www.blogtalkradio.com/mistydarcie3

https://gitlab.com/MistyDarcie3

https://www.viki.com/users/mistydarcie3_254/about

https://visual.ly/users/mistydarcie3/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/mistydarcie3

https://infogram.com/untitled-chart-1hzj4o3o0v9qo4p?live

https://slides.com/mistydarcie3

https://500px.com/p/mistydarcie3?view=photos

https://logopond.com/MistyDarcie3/profile/565613/?filter=&page=

https://qiita.com/MistyDarcie3

https://8tracks.com/mistydarcie3

https://www.authorstream.com/MistyDarcie3/

https://audiomack.com/mistydarcie3

 

۰ ۰

تفاوت مهم لامپ ال ای دی با لامپ‌ کم مصرف

 

تفاوت مهم لامپ ال ای دی با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهید لامپی برای خانه یا دفتر خود بخرید، اما اطلاعات کافی برای انتخاب روشنایی که نیازهای شما را برآورده می کند، رید. خواندن این مقاله راهنمای کاربر مختصری برای شما خواهد بود.

ابتدا باید دانشی در مورد ویژگی های اصلی لامپ ال ای دی (لامپ ال ای دی) و لامپ صرفه جویی در انرژی (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافی یک خرید مناسب انجام دهد.

مقایسه لامپ های LED و لامپ های صرفه جویی در انرژی را می توان از چند لحاظ مورد بررسی قرار داد، اما مهم ترین آن ها شامل پارامترهای زیر است:

بهره وری انرژی لامپ

عوامل محیطی و بهداشتی

زندگی لامپی

• قیمت و هزینه های لامپ

 

بهره وری انرژی لامپ

خروجی نور یا بازده یک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژی الکتریکی آن است. به عنوان مثال یک لامپ ال ای دی حباب ??? وات با نوردهی لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهی ?? دارد.

در لامپ های فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجی نور ?? لومن بر وات است، در حالی که در برخی فناوری های لامپ ال ای دی، به ??? لومن در هر وات می رسند. در لامپ های ال ای دی نوع SMD، خروجی نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراین لامپ های ال ای دی را می توان لامپ های فوق العاده کم مصرف نامیند. مصرف برق سالانه یک لامپ ال ای دی با ???? لومن ??? کیلووات ساعت است، در حالی که در همین شرایط یک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کیلووات ساعت برق مصرف می کند تا همان مقدار لومن را تامین کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زیست محیطی و بهداشتی (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ های فلورسنت می توانند از نظر جسمی برای مردم مضر باشد. پرتوهای فرابنفش ساطع شده توسط لامپ های فلورسنت می توانند بیماری هایی مانند اوتیسم، لوپوس و سرطان پوست را تشدید کنند. لامپ های فلورسنت فشرده حاوی جیوه هستند. بنابراین تخریب غیرمسوخ آنها و ترک آنها یا شکستن آنها در طبیعت منجر به آلوده کردن محیط زیست و ایجاد مشکلاتی برای انسان ها و دیگر انسان های زنده می شود.

نور لامپ های ال ای دی اشعه ماورای بنفش ساطع نمی کند. برخلاف دیگر لامپ های گازی و مایع از فناوری نور حالت جامد در ساخت لامپ های ال ای دی استفاده می شود به همین دلیل این نوع روشنایی مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ های ال ای دی از فناوری های بدون سرب و صرفه جویی در انرژی استفاده می شود، بنابراین روشنایی LED به عنوان چراغ سبز شناخته می شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

۰ ۰