سلبریتی ها موهای زائد خود را با چه دستگاه لیزری از بین میبرند؟

عنوان: سلبریتی ها موهای زائد خود را با چه دستگاه لیزری از بین میبرند؟

s2_fqk5.jpg

 

سلبریتی ها اغلب اولین افرادی هستند که جدیدترین درمان های زیبایی را قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار گیرند، امتحان می کنند. سلبریتی ها معمولاً هرگز با زیر بغل های پر مو، پاهای پر مو، موهای ناخواسته صورت، یا تکه های مویی که از زیر خط بیکینی شان بیرون زده، دیده نمی شوند. آنها معمولاً حتی برای رفتن به سوپرمارکت هم شاداب و جذاب به نظر می رسند! اما چگونه آنها اینقدر صاف و بدون مو به نظر می رسند؟ آیا ممکن است برخی از سلبریتی ها برای داشتن پوستی نرم و صاف در تمام طول سال به لیزر موهای زائد روی بیاورند؟ بیایید افراد مشهوری را که گفته می شود درمان های حذف موهای زائد انجام داده اند را بررسی کنیم.

 

کیم و کلویی کارداشیان

 

کیم و کلویی با این شهرت اجتماعی تنها دو نفری هستند که آشکارا به لیزر موهای زائد اعتراف کرده اند و درباره آن به راحتی و بسیار عادی صحبت کرده اند.

در مجله Allure ، کیم گفت: "من ارمنی هستم، پس مطمئناً وسواس زیادی برای لیزر موهای زائد دارم! بازوها، بیکینی، پاها، زیر بغل... تمام بدنم بدون مو است."

Khloe این عمل را برای اولین بار در تلویزیون در طول یک قسمت از برنامه خود انجام داد، حتی به دوربین ها اجازه داد ببینند که موهای انگشتانش را برداشته است.

این خانم ها به موهای تیره و پرپشت خود اعتراف کردند که از سایر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون یا اصلاح لذت نمی برند و می خواهند یک راه حل طولانی مدت برای مشکل خود داشته باشند. کیم حتی موهای کرکی و نازک را از روی پیشانی خود برداشته است

کیم و کلویی هر دو آنقدر لیزر موهای زائد را دوست داشته اند و تمام خانواده خود را تشویق کرده اند که به دنبال آن بروند.

 

کریس جنر

 

مادر کارداشیان ها از جمله افرادی است که به توصیه دخترانش به مراکز لیزر برای موهای زائد خود مراجعه کرده است و از این موضوع بسیار راضی است و در صفحه اینستاگرام خود به تعریف و تمجید از آن پرداخته است.

 

ویکتوریا بکهام

 

ایوا لونگوریا، بازیگر اسپانیایی تبار، لیزر موهای زائد را به ویکتوریا بکهام، خواننده انگلیسی، طراح مد، شخصیت تلویزیونی و همسر فوتبالیست معروف دیوید بکهام توصیه کرد. ویکتوریا هم از این موضوع بسیار راضی است.

 

بیانسه

 

گفته می شود که بیانسه که با خواننده رپ جی زی ازدواج کرده است، به شدت پیگیر لیزر موهای زائد است. دستگاه لیزر موهای زائد برای زنان با پوست تیره (و مردان) ایمن است، اما شما قبل از لیزر از مشاورین شرکت کارمانیا طب واردکننده دستگاه کندلا مشورت بخواهید.

 

اشلی رابرتز

 

اشلی رابرتز، خواننده گروه Pussycat Dolls، در مورد عشق خود به دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کرد: "موهای زائد زندگی من را نجات داد. پاهای من مانند کاکتوس بودند! مجبور بودم آنها را دو بار در روز اصلاح کنم."

همه ما میدانیم اصلاح با تیغ و ژیلت یا اپیلاسیون بسیار کار زمانبر و پر دردسری میباشد که بعد از روی کار آمدن دستگاه های لیزر موهای زائد افراد کمی پیگیر روش های سنتی برای حذف مو هستند

 

کریسی تیگن

 

همسر جان لجند، مدل و هنرپیشه، کریسی تیگن، علناً از آرایشگاهش به خاطر اینکه او را بدون مو کرده است، تشکر کرد. با حضور در فرش قرمز، مطمئناً می‌توانستیم بفهمیم که او چه تغییر اساسی در زیبایی پوست کرده است، که در پست های اینستاگرام او نیز کاملا مشهود میباشد.

 

کایلی جنر

 

اگرچه مدل و کارآفرین، کایلی، بر خلاف خواهرانش درباره مکان لیزر موهای خود صحبتی نکرده است، اما طبق گزارشات، او لیزر موهای زائد انجام داده است تا بدون مو و زیبا بماند.

 

آلیسا میلانو

 

آلیسا میلانو، بازیگر Charmed و Melrose Place ، ظاهراً لیزر موهای زائد انجام داده است. او گفته است که از قرارهای منظم اپیلاسیون متنفر است و راه حل های دائمی تر را ترجیح می دهد که این صحبت مشخص میکند انتخاب او کلینیک حذف موهای زائد است.

 

ونسا هوجنز

 

این خواننده و بازیگر تصمیم گرفت از لیزر استفاده کند تا بدون مو و آماده رویارویی با مشغله هایش باشد. او زمانی برای اصلاح منظم یا رفتن به سالن نداشت. لیزر موهای زائد راهی برای کسانی است که زمان کافی برای مدیریت موهای زائد ندارند.

 

کانیه وست

 

کانیه با همسرش کیم کارداشیان در حال رفتن به کلینیک دیده شده است، بنابراین ممکن است او تصمیم داشته باشد روی بدن خود لیزر انجام دهد، باید بگوییم امروزه مردان از طرفداران اصلی لیزر موهای زائد هستند.

 

کیم مارش

 

کیم مارش، لیزر موهای زائد IPL خود را در مقاله منچستر ایونینگ نیوز به نمایش گذاشته است واز آن به تعریف و تمجید پرداخت

 

پاتریک استار

 

پاتریک استار یک یوتیوبر است. او پس از اینکه جایگاه خود را به عنوان مشاور آرایش در MAC پیدا کرد، برنامه روزانه آرایشی بهداشتی خود را در کانالی آپلود کرد که اکنون بیش از چهار میلیون مشترک دارد.

از آنجایی که او زمان زیادی را در آرایش های سنگین برای عکاسی و فیلم می گذراند، مهم است که بافت پوست او یکدست و صاف باشد. پاتریک چندین دوره لیزر موهای زائد صورت را پشت سر گذاشته است که از موهای گردنش شروع شده است.

او جلسه سوم خود را برای کانال یوتیوب آپلود کرد.

 

گابی هانا

 

یکی دیگر از ستاره های اینترنتی، گابی هانا، به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس سبک زندگی و خواننده میباشد

او بینندگان را برای اولین جلسه از شش جلسه لیزر خود در خط بیکینی و زیر بغل خود همراه می کند. این ویدیو تقریبا 3.5 میلیون بازدید داشته است.

 

بازیگران و هنرمندان ایرانی

 

به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد سلبریتی های ایرانی مستقیما نمیتوانند در مورد لیزر موهای زائد خود صحبت کنند ولی بسیاری از آنها در مراکز لیزر و زیبایی دیده شده اند و یا مراکز زیبایی و لیزر را در صفحات اجتماعی خود تبلیغ کرده اند.

 

افراد مشهور از چه دستگاه لیزری برای موهای زائد خود استفاده میکنند؟ 

 

امروزه کمتر کسی از افراد عادی وجود دارد که تا به حال با لیزر موهای زائد مواجه نشده باشد و این نشان میدهد که لیزر موهای زائد در اکثر نقاط دنیا جا افتاده است. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از پر فروشترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آشنا کنیم که مورد توجه افراد مشهور است.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرفروشترین و بهترین دستگاه های ساخته شده در دنیا میباشد که مورد توجه خیلی از افراد مشهور قرار گرفته است و در سراسر دنیا استفاده میشود.

 

 

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین دستگاه های موجود در دنیا میباشد که توسط شرکت کارمانیا طب به ایران وارد شده است و در مراکز لیزر زیادی مورد استفاده قرار میگیرد

دستگاه لیزر تیتانیوم در توان های 1600 وات و 1200 وات به بازار عرضه میشود که یکی از پرقدرت ترین دستگاه های لیزر میباشد

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ میباشد که باعث میشود روی تمام بدن ها جوابدهی مطلوب داشته باشد

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم دارای سیستم خنک کننده ی فوق پیشرفته میباشد که از سوختگی پوست و احساس درد هنگام لیزر جلوگیری میکند.

همانطور که گفته شد شرکت کارمانیا طب نماینده دستگاه سوپرانو تیتانیوم در ایران میباشد که مراکز لیزر به راحتی دسترسی به این دستگاه و خدمات پس از فروش آن در ایران را دارا میباشند.

https://en.gravatar.com/simpsonnancy3

https://www.ted.com/profiles/37011381

https://www.behance.net/simpsonnancy

https://simpsonnancy3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Simpson-Nancy

https://issuu.com/simpsonnancy3

https://www.twitch.tv/simpsonnancy3

https://www.openstreetmap.org/user/SimpsonNancy3

https://www.tripadvisor.com/Profile/SimpsonNancy3

https://bourstimes.ir/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2/amp/

 

 

 

۰ ۰

چطور مهندس عمران شویم؟

چطور مهندس عمران شویم؟

چطور مهندس عمران شویم؟

به عنوان یکی از پر اهمیت رشته‌های مهندسی، مهندس عمران یا civil engineer مسئول حفظ زیرساخت‌های جامعه را بر عهده دارد. مهندسان عمران از ساخت، بهره برداری و نگهداری ایمنِ سازه‌ها مانند جاده‌ها، پل‌ها، ساختمان‌ها و سدها اطمینان حاصل می‌کنند. با توجه به اهمیت وظایف آنها، مهندسان عمران دارای شرایط خاص آموزشی و مهارتی هستند. در این مقاله به طور مفصل درباره این توضیح خواهیم داد که چگونه مهندس عمران شویم، چه مدارک و گواهی‌های برای کار در این رشته مورد نیاز است. پس همراه پورتال جامع مهندسین ایران باشید.

 

مهندس عمران کیست؟

مهندس عمران ساخت و ساز پروژه‌های عمومی مانند جاده‌ها، پل‌ها، سدها، تونل‌ها، ساختمان‌ها، فرودگاه‌ها، سیستم‌های آب و فاضلاب و سایر پروژه‌های بزرگ زیربنایی را طراحی و نظارت می‌کند.

ساختمان‌ها و پل‌ها اغلب اولین سازه‌هایی هستند که به ذهن هر فرد در مورد مهندسان عمران خطور می‌کند، زیرا اینها برجسته‌ترین ساخته‌های مهندسان عمران هستند. اما مهندسان عمران، همچنین مسئول کارها و عملیات‌هایی هستند که کمتر توسط افراد دیده می‌شوند. هر وقت شیر آب را باز می‌کنیم، حتی به ذهن ما خطور نمی‌کند که این سیستم لوله کشی ممکن است کار مهندسان عمران باشد؛ در بسیاری از موارد طراحی سیستم‌هایی که آب را از منابع اصلی، که گاهی صدها کیلومتر دورتر از ما هستند و از آنجا به شهرها منتقل می‌شوند را، این افراد انجام می‌دهند.

نقش تحصیلات در شغل مهندسی عمران

برای تبدیل شدن به مهندس عمران علاوه بر تجربه‌ی کار به تحصیلات دانشگاهی نیز نیاز دارید. مدرک کارشناسی عمران یا رشته‌های مرتبط با عمران، پل ورود به این شغل است. اما در ادامه می‌توانید با سازه‌ها و زیرسازه‌هایی که یک مهندس عمران می‌تواند طراحی، مرمت و نگهداری کند، آشنا شده و وارد تخصص‌های مورد علاقه تان شوید.

بهترین روش برای ورود به این شغل کارآموزی پس از دوره لیسانس یا در طول مدت تحصیل‌تان است. به این ترتیب وارد بازار کار شده و در مسیر یادگیری قرار خواهید گرفت و پس از مدتی به یک مهندس عمران حرفه‌ای تبدیل خواهید شد! در آن موقع اگر دیدید که به تحصیلات در مقاطع بالاتر نیاز دارید، می‌توانید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید.

d4_4lyc.png

انواع گرایش‌های رشته مهندسی عمران:

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

  • حمل و نقل
  • سازه
  • مهندسی و مدیریت ساخت
  • زلزله
  • پدافند غیرعامل
  • محیط زیست
  • مهندسی خطوط راه‌آهن
  • راه و ترابری
  • و …

مهندسان عمران همچنین باید حداقل به یکی از نرم‌افزارهایETABS، Auto Cad، Matlab، Staad Pro، Plaxis Professional، SAFE، Revit ومسلط باشند.

محل کار مهندس عمران چگونه است؟

بیشتر کارهایی که مهندسان عمران انجام می‌دهند مستلزم طراحی و محاسبات دقیق در محیط اداری است. این بدان معنا نیست که این مهندسان وارد میدان نمی‌شوند.

آنها برای نظارت بر عملیات، نظارت بر تیم‌های خود، انجام کارهای نقشه برداری و تجزیه و تحلیل کامل پروژه‌ها، حل مشکلات در محل کار و همکاری با سایر متخصصان درگیر در پروژه‌های خود، مدام در حال رفت و آمد به محل کارگاه‌های ساختمانی هستند.

در هنگام مدیریت پروژه‌ها، مهندسان عمران ممکن است هنگام جابجایی از مکانی به محل دیگر، بیشتر از ماشین خود یا کامیون استفاده کنند. گاهی اوقات، آنها برای کار در پروژه‌های بزرگ مهندسی در کشورهای دیگر، به خارج از کشور سفر می‌کنند. کار آنها معمولاً تمام وقت است و حدود یک سوم آنها بیش از چهل ساعت در هفته کار می‌کنند.

در زیر لیستی از رایج‌ترین صنایعی که مهندسان عمران در آنها به کار گرفته می‌شوند، آورده شده است.

  • استخراج و حفاری
  • ساخت و ساز مسکونی
  • ساخت و ساز تجاری
  • برنامه ریزی شهری
  • زیرساخت آب و گاز
  • سیستم‌های فاضلاب
  • انرژی تجدید پذیر
  • آژانس‌های حمل و نقل
  • سازمان‌های دولتی

عناوین شغلی معمول برای مهندسان عمران عبارت‌‌اند از:

  • بازرس ساخت و ساز
  • مهندس پروژه
  • مهندس ناظر
  • همکار مهندس عمران
  • مهندس عمران
  • مهندس شهرسازی
  • مهندس میدانی
  • مدیر توسعه

مهارت‌های لازم برای یک مهندس عمران

  • توانایی برقراری ارتباط و توضیح ساده یا با جزئیات کار به مدیریت، پیمانکاران، مشتریان و
  • توانایی کار با نرم‌افزارهای مختلف این رشته
  • ارائه راه‌حل‌های بهینه برای مشکلات حین کار
  • توانایی تصمیم‌گیری و مدیریت بودجه و زمان
  • مهارت بالا در ریاضیات و انجام محاسبات دقیق
  • مهارت نوشتاری صحیح برای تهیه گزارشات و

مهندس عمران چه وظایفی دارد؟

قسمت اعظمی از طراحی و نظارت بر پروژه‌های ساخت‌ و ساز توسط مهندس عمران انجام می‌شود. این مهندسان امکان اتمام یک پروژه را با ارزیابی سرمایه اولیه، کاربردی بودن طراحی و نیازهای سازه تضمین می‌کنند.

چند مورد از وظایف مهندسان عمران:

  • اتمام پروژه‌ها سر موعد تعیین شده و با بودجه مشخص؛
  • حل مشکلات پیش آمده در فرآیند طراحی و توسعه پروژه‌ها؛
  • تضمین رعایت پروتکل‌های ایمنی در پروژه؛
  • بررسی پایداری پروژه‌ها و تاثیر زیست‌ محیطی‌شان؛
  • مدیریت و نظارت بر پیشبرد مراحل پروژه؛
  • تهیه نقشه‌ها با کمک نرم‌افزارها طراحی کامپیوتر و

مهندسان عمران چه نوع شخصیتی دارند؟

بدیهی است که نمی‌توان یک خط دور افراد کشید و گفت فقط شما به‌درد رشته عمران می‌خورید. اما داشتن یک‌سری از ویژگی‌های شخصیتی می‌تواند به رشد فرد در این حیطه کمک کند.

چند مورد از ویژگی‌های مهندسان عمران:

  • توانایی برنامه‌ریزی مستقل
  • واقع‌بین و منطقی
  • علاقه به رهبری و مدیریت
  • دقت بالا در کار
  • علاقه به کارهای عملیاتی و فنی
  • قدرت تجزیه و تحلیل و

منبع: www.pjmi.ir

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4346331

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/352217/

https://writeablog.net/faheemkhatri4/bhtryn-rh-hy-jdhb-flwwr-dr-ynstgrm

https://www.zupyak.com/p/3356863/t/bhtryn-rh-hy-jdhb-flwwr-dr-ynstgrm

https://www.launchora.com/story/1668674097--0

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:29982469

https://zb3.org/faheemkhatri4/bhtryn-rh-hy-jdhb-flwwr-dr-ynstgrm

https://addandclick.com/read-blog/121344

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/11/17/%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%db%8c%da%a9-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://www.dailystrength.org/journals/mhndsy-chyst-w-ykh-mhnds-khyst

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/124518

 

۰ ۰

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر


مهندسی کامپیوتر رشته‌ای است که به طراحی و ساخت اجزای مختلف رایانه می‌پردازد و اهمیت زیادی دارد. هدف این رشته تربیت افرادی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و مجموعه‌های سخت‌افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود، نگهداری، عیب‌یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند. طراحی، شبیه سازی، فرآوری، پردازش، سنجش، آموزش و ویرایش تمام مفهوم‌هایی هستند که با بیشترین دقت و در کوتاه‌ترین زمان‌ در برنامه‌های نرم‌افزاری رایانه انجام می‌شوند. لذا هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است. این رشته در کشور ما نیز اهمیت بسیار داشته و تا مقطع دکتری تدریس می‌شود. مهندسی‌ کامپیوتر در مقطع‌ کارشناسی‌ دارای‌ دو گرایش‌ سخت‌افزار و نرم‌افزار و آی‌تی (فناوری اطلاعات) است‌.

تفاوت علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر


هر دوی این رشته ها شباهت های زیادی با هم دارند؛ اما آن چه که این دو را از هم متمایز می کند، این است که در مهندسی کامپیوتر تمرکز بر روی جنبه های عملی استفاده از کامپیوتر است، اما در علوم کامپیوتر مباحث تئوری بیشتر بوده و به ریاضیات نزدیک تر است.

توانایی های فارغ التحصیلان


فارغ التحصیلان این مقطع توانایی های زیادی دارند که می توانند مشکلات زیادی را حل کنند. از جمله ی این توانایی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بررسی و شناخت نرم افزارها و سخت افزارهای جدید و به کارگیری آن ها

2- بررسی کمبودها و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری بخش های صنعت و خدمات و تدوین نیازهای آنها، امکان سنجی و تعیین ابزار و نیروی انسانی لازم برای رفع کمبودها

3- تجزیه و تحلیل سیستم های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه راه حل مناسب برای اجرای آن ها

4- طراحی مجموعه های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و تولید طرح های اجرایی برای آن ها

5- اجرای طرح های کامپیوتری، نصب، آزمایش و آموزش آن ها

6- پشتیبانی و نگه داری سیستم های نرم افزاری شامل شناسایی خطاها، رفع خطاها و افزودن امکانات جدید به سیستم ها

7- عیب یابی کامپیوترها و سیستم های کامپیوتری و رفع عیب ها

8- شناسایی فنون جدید طراحی و ساخت رایانه و ارزیابی و به کارگیری آن ها

همه ی این توانایی های هم به کارشناسان نرم افزار و هم سخت افزار مربوط می شود، اما روشن است که کارشناسان نرم افزار در محدوده مسائل نرم افزاری توانایی بیشتری دارند و برعکس کارشناسان سخت افزار در محدوده مسائل سخت افزاری از توانایی بیشتری برخوردارند.

فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر


مهندسی کامپیوتر علمی اساسی و مهم در دنیای دیجیتال است. فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر قادر هستند که در شناخت و نحوه عملکرد، طراحی و ساخت، نگه داری و پشتیبانی و تحلیل هر یک از سخت افزار و نرم افزار های رایانه ای و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت نمایند.

علاوه بر این بررسی کمبودها و نیازهای سیستم های کامپیوتری و همچنین نصب، اجرا و آزمایش را هم می توانند انجام دهند. تمامی موسسات دولتی، ادارات، وزارتخانه ها و شرکت های کامپیوتری بازار کار این رشته محسوب می شوند.

در رشته مهندسی کامپیوتر افراد پس از کسب مهارت و دانش کافی جذب این موسسات شده و همچنین می تواند به عنوان کارآفرین در بازار شرکت دایر کنند و خدمات کامپیوتری ارائه دهند که البته به این شکل باعث جذب نیروهای جوان و متخصص این حوزه و اشتغال زایی خواهند شد.

http://gg.gg/1309xr

https://bit.ly/3J1cJzE

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

https://shrtco.de/wWbG64

https://9qr.de/wWbG64

گرایش های مقطع لیسانس


رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی دارای دو گرایش سخت افزار و نرم افزار است که در مقطع کارشناسی تفاوت زیادی با هم ندارند.

گرایش سخت افزار


شامل فعالیت های آموزشی، پژوهشی و صنعتی در خصوص قطعات، بردها، تجهیزات و در نهایت سیستم های کامپیوتری در مقیاس های مختلف است.

گرایش نرم افزار


هدف این گرایش آموزش و پژوهش در زمینه زبان های مختلف برنامه نویسی، سیستم های عامل مختلف و طراحی انواع الگوریتم ها می باشد.

بازار کار، درآمد و حقوق


با پیشرفت علم هر روز نیاز به متخصصان رایانه بیشتر احساس می شود. که اگر افراد با پشتکاری باشند با مشکل بیکاری رو به رو نمی شود. مخصوصا مهندسین نرم افزار فرصت های شغلی زیادی دارند و برای کارکردن نیاز به امکانات و تجهیزات زیادی ندارند. فارغ التحصیلان این رشته سریعا جذب بازار کار می شوند. حتی دانشجویان دو سال آخر این رشته نیز می توانند وارد بازار کار شده و فعالیت کنند. برای این افراد امکان کار در شرکت های تولید کننده قطعات و دستگاه ها و مراکز صنعتی تولیدی بسیار فراهم است و از نظر سطح درآمدی هم با توجه به دانش و پشتکار شخصی در حد قابل قبول و ایده آلی قرار دارند. از طرفی با توجه به استفاده روزافزون از شبکه اینترنت زمینه کار در این موضوع نیز بسیار مهیاست.

توانایی های مورد نیاز برای مهندسی کامپیوتر


این افراد باید ریاضی‌ قوی‌ داشته‌ باشند و توانایی‌ در زمینه‌ فیزیک‌ هم داشته باشند. همچنین‌ لازم‌ است‌ که‌ فردی‌ خلاق‌ باشد تا بتواند مسائل‌ را از راه‌حل‌های‌ ابتکاری‌ حل‌ کند. راه‌ حل‌هایی‌ که‌ کمترین‌ هزینه‌ و بهترین‌ کارایی‌ را داشته‌ باشد.

توانایی علمی


این افراد باید سخت کوش و با پشتکار باشند زیرا رشته رایانه رشته پویایی است و همیشه باید اطلاعاتش به روز بوده و به دنبال فراگرفتن مطالب جدید باشد. مهندس رایانه باید ریاضی و فیزیکش قوی باشدو خلاق باشد تا بتواند مسایل را از راه های ابتکاری حل کند.

منبع:

www.pjmi.ir

https://www.party.biz/forums/topic/88222/when-choosing-the-quality/view/post_id/593981

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/02/06/patience-pays

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/build-nft-virtual-reality-marketplace-like-decentraland?page=2

http://poredak.netfreehost.com/poredak-post-4632915.html#4632915

https://jagdverband.23video.com/bundesjagertag

https://www.tripadvisor.com/Profile/pjmiirp

https://www.4shared.com/u/uwTEGj8b/hicew33434.html

https://disqus.com/by/pjmiir1082/about/

https://www.ted.com/profiles/39828495/about

https://www.pjmi.ir/instagram-free-download-sites/

https://worldcosplay.net/member/1103199

 

 

۰ ۰