آشنایی با دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی

 

آشنایی با دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی

مخلوط کن و چرخ برقی وسیله ای است که برای مخلوط کردن مایعات و همچنین آسیاب کردن یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، onion، آجیل، برنج، چاشنی و غذاهای سخت استفاده می شود. تولیدکنندگان این نوع لوازم خانگی گاهی انواع دستگاه های جداگانه را به بازار عرضه می کنند که برخی از آن ها تنها یک کار خاص انجام می دهند و برخی دیگر می توانند از لوازم جانبی مختلف برای انجام چندین کار مختلف استفاده کنند.

 

بنابراین برای آشنایی بیشتر شما با میکسر و چرخ برقی، اجزای این وسیله را آورده بودیم تا هنگام خرید بیشتر به جزئیات توجه کنید.

 

بخش آسیاب ماشین

 

بخش آسیاب الکتریکی این دستگاه شامل موارد زیر است:

 

پوشش بخش آسیاب: این پوشش مسئول جلوگیری از نشت مواد آسیاب شده است. پوشش های بخش آسیاب این ماشین مجهز به یک قطعه فشار است که هنگام فشار، موتور آسیاب را رانندگی می کند.

 

تیغه های آسیاب: تیغه آسیاب از دو نیم تیغه تشکیل شده است که تنها یک طرف آن تیز و پیروز است. این تیغه ها معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

 

قسمت لاستیکی زیر تیغه: این قسمت کاسه آسیاب را روی خود نگه می دارد و محل دقیق آن در زیر تیغه در بدنه ماشین است.

 

بخشی از میکسر دستگاه

 

قسمت میکسر این دستگاه شامل قسمت های زیر است:

 

پوشش پلاستیکی: این پوشش همچنین از چلپ چلوپ های مواد مخلوط جلوگیری می کند.

 

تیغه های میکسر: تیغه های میکسر که در وسط مخزن نصب شده اند.

 

بخش آب پرتقال: بخش آب پرتقال دستگاه از اجرای زیر تشکیل شده است.

 

پوشش پوششی: این قسمت بر روی بازوی میکسر نصب شده و قسمت میانی آن دوار است.

 

مخزن میکسر: قسمتی از دستگاه است که بر روی دکمه سر موتور و بازوی بلندی که به پوشش پوششی مشغول است نصب شده است. یه دکمه فشار روی دسته هست

 

بخش الکتریکی دستگاه:

 

بخش الکتریکی مخلوط کن الکتریکی و چرخ از قسمت های زیر تشکیل شده است:

 

موتور ماشین: موتور اکثر میکسرها و سنگ شکن های الکتریکی نوع جهانی است و عملکرد آن حرکت تیغه ها به آسیاب یا مخلوط کردن مواد است. سرعت موتور بسته به دستگاه تا حدود ??? دقیقه در دقیقه متفاوت است و سرعت تیغه همان سرعت شفت موتور است. این دستگاه باید روشن شود و فوراً برای حدود ? ثانیه برای جلوگیری از سوختگی استفاده شود. با پایین نگه داشتن دکمه قدرت و از سر گیری آن سه ثانیه بعد، دوباره این کار را انجام می دهید تا موتور دستگاه و مانند آن را تحت فشار قرار دهید.

 

سوئیچ ها: سوئیچ های ماشین در مسیر جریان الکتریکی قرار می گیرند و پوشش آسیاب را فشار می دهند، این سوئیچ ها عمل می کنند و موتور الکتریکی را برای حرکت تیغه ها شروع می کنند.

بهترین محصولات سایت بکولند

ظرفشویی بکو - قیمت خرید مشخصات انلاین بکو - وب سایت رسمی بکو

اطو بخار بکو - خرید مشخصات قیمت اتو بخار بکو - وب سایت رسمی بکو

حساب کاربری من - وب سایت رسمی بکو

چای ساز بکو - خرید مشخصات قیمت چای ساز بکو - وب سایت رسمی بکو لند

صفحه نخست نمایندگی اصلی لوازم خانگی بکو - وب سایت رسمی بکو

اجاق صفحه توکار پنج شعله مدل 95225SX بکو - قیمت اجاق گاز بکو - بکولند

اجاق گاز بکو - مشخصات قیمت خرید اجاق گاز بکو - وب سایت رسمی بکو

اجاق گاز پنج‌ شعله استیل مدل 15325FX بکو - قیمت اجاق گاز های بکو - بکو لند

 

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1043920388596781200

https://sites.google.com/view/dionsweet4/home

https://onlineproofing.home.blog/2021/11/13/bekoland/

https://spark.adobe.com/page/qytn1qNzMv5zF/

https://dionsweet4.tumblr.com/

https://myspace.com/dionsweet4

https://www.ted.com/profiles/31466108

https://www.goodreads.com/user/show/142841374-dani-sama

https://en.gravatar.com/dionsweet4

 

 

۰ ۰

کنترل هوشمند روشنایی، چرا و چگونه؟

لوازم جانبی دوربین های مداربسته

 

اغلب مردم وقتی به سیستم های امنیتی فکر می کنند ، فقط دوربین ها به ذهنشان می آید. با وجود اهمیت زیاد دوربین های مداربسته و نظارتی، باید بدانیم که این ابزارها برای کارایی موثرتر، به تعداد زیادی قطعه ی پشتیبان احتیاج دارند. در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که برای نصب کامل یک دوربین مداربسته یا سیستم نظارت تصویری و دسترسی به آن از خانه یا محل کار خود، به چه چیزهایی نیاز داریم.

 

ایمن تصویر امرتات یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه­ کنندگان تجهیزات حفاظتی و نظارتی می­باشد که با بیش از ?? سال سابقه فعالیت، تنوع گسترده­ای از محصولات حفاظتی و نظارتی را ارائه می­نماید.

دستگاه­ های ضبط کننده:

DVR ها و NVR ها جزو لوازم جانبی سیستم نظارتی نمی­ باشند بلکه از تجهیزات اساسی به شمار می روند که اغلب نادیده گرفته می شوند. دستگاه ­های ضبط­ کننده (DVRها و NVRها) به منظور مدیریت و ذخیره ­سازی تصاویر گرفته شده توسط دوربین­ های مداربسته به­ کار می­ روند. NVRها به منظور ذخیره ­سازی تصاویر دوربین ­های تحت شبکه (IP) و DVRها به منظور ذخیره­ سازی تصاویر دوربین­های آنالوگ و HD مورد استفاده قرار می ­گیرند.

در ادامه به اجزا و مولفه های فرعی و ملزومات دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی می پردازیم:

NVRها به منظور ذخیره ­سازی تصاویر دوربین­های تحت شبکه (IP) و DVRها به منظور ذخیره­ سازی تصاویر دوربین­ های آنالوگ و HD مورد استفاده قرار می­ گیرند.

کابلها

کابل­­ ها بخشی از لوازم جانبی سیستم­ های نظارت تصویری می­ باشند که نمی­ توان در پروسه نصب و راه ­اندازی یک سیستم دوربین مداربسته آن ­ها را نادیده گرفت. بدون کابل، حتی بهترین تجهیزات نظارت تصویری نیز به میزان یک کاغذ فانتزی بی مصرف خواهند بود! (البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از بستر وایرلس و بی ­سیم نیز در برخی از سیستم­ ها، مهیا گردیده است.) توصیه ما در ایمن تصویر امرتات به شما مخاطبان گرامی استفاده از کابل ­های مناسب هر وسیله به منظور برخورداری کامل از تمام ویژگی­ ها و قابلیت ­های سیستم ­های نظارتی می ­باشد.

کابل­ها انواع مختلفی دارند که هرکدام بسته به کاربردشان در بخشی از یک سیستم نظارت تصویری مورد استفاده قرار می­ گیرند. در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می ­نماییم.

?. کابل­ های تصویر

کابل­ های تصویر رابط و اتصال­ دهنده دوربین­ ها به دستگاه ­های ضبط­ کننده می ­باشند. این کابل­ ها تصاویر گرفته شده توسط دوربین ­ها را به DVR یا NVR انتقال می­ دهند. کابل ­های تصویر انواع گوناگونی دارند: کابل­ های شبکه که در سیستم­ های IP مورد استفاده قرار می­ گیرند بسته به نوع دوربین­ ها می­توانند برق مورد نیاز دوربین را نیز تامین نمایند و در کنار انتقال دیتای تصاویر، تغذیه(برق) را نیز منتقل نمایند. کابل­ های RG59 یا کواکسیال که در سیستم ­های آنالوگ و HD به­ کار می ­روند.

?. کابل تغذیه یا برق

این کابل­ ها وظیفه تامین برق موردنیاز دوربین ­ها را بر عهده دارند.

بعضا کابل ­های ترکیبی نیز وجود دارند که کابل برق و کابل کواکسیال در کنار هم قرار گرفته ­اند.

?. کابل ­های خروجی تصویر

HDMI: مخفف High Definition Multimedia Interface است. از این نوع کابل ها برای اتصال یک سیستم مداربسته به تلویزیون یا مانیتور استفاده می شود. کابل های HDMI به شما این امکان را می دهد تا تصاویر زنده و ضبط شده خود را به وضوح در صفحه نمایش مورد نظر مشاهده نمایید. همچنین شنود واضح برای سیستم های فعال صوتی را نیز امکان پذیر می کند.

 

VGA: کابل­های VGA از قدیمی­ ترین کابل­های مورد استفاده می ­باشند. این کابل ­ها نیز مانند کابل­ های HDMI وظیفه انتقال تصویر از دستگاه ضبط­ کننده به تلویزیون یا مانیتور را دارا می­ باشد.

 

AV: کابل ­های AVنیز مانند کابل­ های VGA و HDMI وظیفه انتقال صوت و تصویر را بر عهده دارند و رابط میان دستگاه­ های ضبط­ کننده با تجهیزات پخش تصاویر مانند مانیتور یا تلویزیون می ­باشند.

پایه ی نصب دوربین

با وجود تنوع و گوناگونی زیاد در دوربین ها، پایه ی نصب برای هر دوربینی ضروری نیست. ولی با این حال ، این پایه ها می توانند در بسیاری از شرایط بسیار مفید باشند. برای حالت هایی که سیم به راحتی پنهان نمی شود ، یک پایه دوربین می تواند به شما کمک کند تا به ظاهر تمیز و حرفه ای مورد انتظار خود و مشتریان تان دست یابید. هنگامی که قادر به عبور کابل از طریق دیوارهای آجری یا بتونی نیستید ، پایه نصب می تواند از لوازم مهم سیستم نظارتی بشمار آید. این ابزارها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا به صورت کامل و صحیح، دوربین را برای مشاهده دقیق مناطق تحت نظر، تنظیم نمایید. ما در ایمن تصویر امرتات، انواع گوناگون پایه های نصب را برای دوربین­ها و برند های مختلف عرضه می­ نماییم.

هارد

هارد وسیله ذخیره­ سازی اطلاعات و تصاویر به ­صورت دائمی و پایدار می­ باشد. در سیستم­ های نظارت تصویری از هارد برای ذخیره­ سازی تصاویر گرفته شده توسط دوربین ­های مداربسته استفاده می­ گردد. هاردهای سیستم ­های نظارت تصویری از نوع اینترنال بوده و در داخل دستگاه ضبط­ کننده قرار می­ گیرند. البته برخی از دستگاه ­ها توانایی پشتیبانی از هارد اکسترنال را نیز دارا می­ باشند. در انتخاب هارد یک سیستم نظارت تصویری حتما توجه گردد که از هاردهای اصل و با گارانتی معتبر استفاده گردد. هاردها دارای ظرفیت­ های متفاوتی می­ باشند که بسته به توانایی دستگاه ضبط­ کننده از آن­ها استفاده می­ گردد.

آداپتور

آداپتورها تامین­ کننده برق موردنیاز دوربین­ ها و یا دستگاه­ های ضبط­ کننده می­ باشند. آداپتور در واقع تبدیل­ کننده برق شهر یا AC به برق موردنیاز دوربین ­ها و ضبط­ کننده­ ها می­ باشد. آداپتورها انواع مختلفی دارند و در ولتاژ و آمپرهای مختلف بسته به آن وسیله، مورد استفاده قرار می­ گیرند. آداپتورها به­ صورت تکی و یا به­ صورت آداپتور مرکزی می­ باشند که چندین خروجی برای استفاده دوربین­ ها و دستگاه­ ها دارند. در انتخاب آداپتور باید دقت گردد که از آداپتوری مطابق با نیاز دوربین و دستگاه استفاده گردد و حتمااز کالای اورجینال و اصلی استفاده گردد. زیرا آداپتورها نقش خیلی مهمی در یک سیستم نظارت تصویری دارند و استفاده از کالاهای فیک یا نامرغوب امکان آسیب ­رسانی به سیستم مداربسته را در پی خواهد داشت.

سوئیچ

سوئیچ ­های شبکه پل ارتباطی میان دوربین­ های تحت شبکه و NVRها می­ باشند. سوئیچ ­ها با قرارگیری میان دوربین­ های IP و NVR ضمن برقراری ارتباط، هزینه­ های جانبی مثل متراژ کابل را نیز کاهش می ­دهند. دوربین­ ها توسط کابل شبکه به سوئیچ ­ها متصل شده و از سوئیچ توسط یک کابل به دستگاه ضبط­ کننده. سوئیچ­ ها در انواع مختلفی می­ باشند که بسته به تعداد و مدل دوربین­ ها می­توانند در سیستم­ های نظارت تصویری مورد استفاده قرار گیرند. سوئیچ ­ها در انواع ???/?? و ????/???/?? و PoE و غیرقابل PoE با امکانات جانبی متفاوت مانند پشتیبانی از پورت SFP یا فیبر نوری، پورت مدیریت و غیره در بازار وجود داشته و امکان استفاده از آن­ها میسر می­باشد. سوئیچ ­های PoE خود وظیفه تامین برق دوربین­ ها را نیز به­ عهده گرفته. ( درصورتیکه دوربین PoE باشد و از سوئیچ PoE استفاده گردد دیگر نیازی به استفاده از آداپتور برای تامین برق دوربین ­ها نمی ­باشد.)

لازم به تذکر می­ باشد که در برخی از NVRها، سوئیچ بخشی از خود دستگاه ضبط­ کننده می ­باشد که اصطلاحاً می­ گویند دستگاه PoE می ­باشد و دیگر نیازی به سوئیچ مجزا نبوده و کلیه دوربین ­ها مستقیما به دستگاه وصل می­ گردند. این مدل دستگاه ­ها در پروژه­ های کوچک که متراژ کابل­کشی کم می ­باشد مناسب و به­ صرفه بوده ولی در پروژه ­هایی که دوربین­ ها در فواصل طولانی نسبت به دستگاه قرار می­گیرند و متراژ کابل کشی بالا می­ باشد استفاده از سوئیچ مستقل مناسب و به ­صرفه می ­باشد.

Cambox

Cambox یا جعبه آداپتور یکی دیگر از لوازم جانبی می­ باشد که با محافظت از آداپتور در مقابل آب و ضربه و … در یک سیستم مداربسته به­ کار می­روند. علاوه بر بحث محافظت، تمیزی و زیبایی کار از نکات دیگری می­ باشد که می­توان در اجرای یک پروژه دوربین مداربسته با استفاده از cambox به آن توجه کرد.

فیبر نوری و رادیو وایرلس

 

 

حتما بخوانید: دوربین مدار بسته  

فیبر نوری نوعی کابل می­ باشد که برای مسافت­ های بسیار طولانی مورد استفاده قرار می­ گیرند زیرا این قابلیت را دارد که تعداد دیتای زیادی را منتقل نمایند. در استفاده از فیبر نوری، دوربین ­ها ابتدا به سوئیچ وارد شده و توسط فیبر نوری به محل مورد نظر، دیتا منقل می­ گردد. در مقصد دوباره به یک سوئیچ وارد و توسط کابل به دستگاه­ های ضبط­ کننده وارد می­ گردند. البته برخی از دستگاه­ های NVR با کانال­ های بالا نیز از ورودی فیبرنوری پشتیبانی می ­نماید.

رادیو وایرلس نیز مانند فیبر نوری در فواصل طولانی مورد استفاده قرار می­ گیرد. دوربین ها در مبدا وارد یک سوئیچ گردیده و سوئیچ به رادیو وایرلس فرستنده و دیتا توسط امواج منتقل می­ گردد، در مقصد رادیو وایرلس گیرنده امواج را گرفته و با ورود به سوئیچ و از سوئیچ به دستگاه ضبط­ کننده تصاویر منتقل می ­گردد.

فیش ­های ارتباطی

فیش­ ها نقش بسیار مهمی در راه ­اندازی یک شبکه نظارت تصویری دارند ولی شاید هیچ موقع جدی گرفته نمی ­شوند. فیش ­های BNC برای ارتباط کابل­ های کواکسیال با دوربین ­ها و دستگاه ­ها به­ کار می ­روند. کانکتورهای شبکه ارتباط دهنده کابل شبکه با دوربین و سوئیچ و یا NVR می­ باشند که در دو سر کابل شبکه قرار می­ گیرند. فیش ­ها و کانکتورهای برق که ارتباط­ دهنده کابل تغذیه با آداپتور و دوربین­ ها می­ باشند.

علاوه بر موارد نام برده شده، شاید در یک پروژه نظارت تصویری نیاز به تجهیزات دیگری باشد و یا شما آن ها را مشاهده نمایید. مانند رک که از دستگاه ضبط ­کننده محافظت می­کند و یا میکروفن و تجهیزات جانبی دیگر. در هر پروژه سیستم مداربسته بسته به نوع دوربین ­ها و دستگاه ضبط ­کننده و همچنین درخواست کارفرما و محیط نصب امکان استفاده از لوازم جانبی گوناگون ممکن می­ باشد.

نتیجه گیری :

برای کارایی موثرتر دوربین های مداربسته و نظارتی، باید بدانیم به تعداد زیادی قطعه ی پشتیبان احتیاج داریم. در این مقاله بررسی شد که برای نصب کامل یک دوربین مداربسته یا سیستم نظارت تصویری و دسترسی به آن از خانه یا محل کار خود، به چه چیزهایی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: dvr     nvr    سوییچ شبکه  

 

۰ ۰

معرفی قابلیت ویدئو پارک در دوربین مداربسته هوشمند

معرفی قابلیت ویدئو پارک در دوربین مداربسته هوشمند

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، سیستم های نظارت تصویری نیز دچار پـیشرفت های چشمگیری شده اند که سـیستم های نظارت تصویری را به ابزاری هوشمند ، در راستای پیشگیری از وقوع ناهنجاری تبدیل کرده است .

در این مقاله به بحث و بررسی درباره ی بـرند ویـدیو پارک که دستاورد های بزرگی در زمینه ی ارتقاء سطح کیفی و سیستم های نظارت تصویری هوشمند، داشته خواهیم پرداخت .

مقایسه

در حال حاضر یکی از مهم ترین آپشن های مورد توجه در سیستم های نظارت تـصویری ، هوشـمند بودن می باشد .
شـایان ذکر است تمامی دوربـین های تحت شبکه ی برند ویدئو پارک بر اساس سیستم هوشمند ساخته شده است.
همچنین دستگاه NVR و نرم افزار CMS این برند بر پایه تشخیص هشدارها

جمع آوری و دسته بندی اطلاعات قابل نمایش می باشد .

سیستم های دوربین مداربسته ی هوشمند توسط هوش مصنوعی تضمین گری دقیق ، برای نظارت و کنترل محیط ، مبتنی بر نیاز شـما می باشند تا خـطا های انسانی را به حداقل برسانند .

 

 

 

ویدئو پارک

امکانات دوربین مداربسته ویدئو پارک

کنترل عبور از خط :

از طریق این قابلیت می توان خطی مجازی در تصویر مشخص کرد در صورت عبور شی از آن خط مرکز کنترل هشداری را خودکار دریافت خواهد کرد .

 

تعریف منطقه ممنوعه :

توسط این قابلیت می توان منطقه ای را در تصویر مشخص کرد در صورت ورود شی و یا شخص به این منطقه باعث دریافت هشدار در مرکز کنترل می شود .

 

تشخیص چهره :

قابلیتی که می تواند با تشخیص چهره ی افراد و مجرمان مرتفع کننده ی چالش های مربوط به تشخیص چهره باشد .

 

حرکت خلاف جهت :

در صورتی که نیازمند دریافت هشدار هنگام وقوع حرکت خلاف جهت باشیم این گزینه می تواند کاربردی باشد .

 

تردد بی مورد و مشکوک :

هوش مصنوعی می تواند حرکت مشکوک و غیر طبیعی را تشخیص داده و آن را به مرکز کنترل گزارش کند . برای مثال ایستادن بیش از چند دقیقه در راه پله می تواند یک حرکت مشکوک باشد .

 

تشخیص جا به جایی دوربین :

در صورتی که دوربین دچار جابه جایی شود گزارشی برای مرکز کنترل ارسال خواهد شد .

 

موارد ذکر شده تنها چند مورد از قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته ی ویدئو پارک می باشند .

 

نتیجه گیری

برند ویدئـو پـارک با تولید دوربین های مداربسته هوشمند ، دنیای سـیستم های نظارت تصویری را متحول نموده ، قـابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته ی تولید این شرکت با به حداقل رساندن خطاهای انسانی در امر نظارت تصاویر ، باعث شده این برند در رنکینگ ?? برند برتر جهان قرار گیرد .

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/306697

https://www.sosyalcoin.net/read-blog/10353

https://u-ssr.com/read-blog/20752

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/1piv?k=6acec3fbd868710196592807085836a7

۰ ۰

کوچینگ چیست؟

کوچینگ چیست؟

کوچینگ به روش های مختلفی تعریف شده است. ماهیت مربیگری این است:

 

برای کمک به فرد برای تغییر در راهی که می خواهد و کمک به او برای رفتن به سمتی که می خواهد برود.

کوچینگ از یک فرد در هر سطحی حمایت می کند تا به آن چیزی که می خواهد تبدیل شود.

کوچینگ آگاهی را ایجاد می کند، انتخاب را توانمند می کند و منجر به تغییر می شود.این پتانسیل فرد را برای به حداکثر رساندن عملکرد خود باز می کند. کوچینگ به آنها کمک می کند که یاد بگیرند نه اینکه به آنها آموزش دهند.مربیگری به طور سنتی با ورزش همراه بوده است. هر ورزشکار برتر یک مربی دارد. سئو سایت اصفهان در چند سال اخیر، مربیگری در هر زمینه، در تجارت و در هر جنبه ای از زندگی و همچنین ورزش قابل استفاده شده است.در حال حاضر، این کاملا طبیعی است که کسی یک مربی را ببیند تا به او کمک کند تا به اهداف خود در زندگی و کار خود برسد.

 

کوچینگ یک مشارکت بین کوچ و مشتری است.

 

کوچ به مشتری کمک می کند تا به بهترین های شخصی خود دست یابد و نتایجی را که می خواهد در زندگی شخصی و حرفه ای خود به دست آورد. کوچینگ تضمین می کند که مشتری می تواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد، یاد بگیرد و به روشی که می خواهد توسعه یابد.مربی نباید در زمینه کاری مشتریان خود متخصص باشد.تشخیص کوچینگ از فعالیت های مشابه مفید است.

 

 

منتورینگ

 

منتورینگ زمانی است که یک همکار ارشد که داناتر و عاقل‌تر به نظر می‌رسد توصیه می‌کند و الگویی ارائه می‌دهد. منتورینگ شامل بحث های گسترده ای است که ممکن است محدود به زمینه کاری نباشد. یک مربی یک حامی با تجربه حرفه ای عالی در زمینه کاری مشتری خود است. هم مربیگری و هم کوچینگ عمدتاً به دستاوردهایی در حال و آینده مربوط می شود.

 

 

مشاوره

 

مشاوره کار با مشتری است که احساس ناراحتی می کند یا از زندگی خود ناراضی است. آنها به دنبال راهنمایی و مشاوره هستند. یک مشاور برای حل مشکل مشتری کار می کند.

 

 

درمان

 

درمان، کار با مراجعی است که به دنبال رهایی از علائم روانی یا فیزیکی است. مشتری خواهان شفای عاطفی و رهایی از دردهای روانی است. درمان با سلامت روان مراجع سروکار دارد. کوچینگ با رشد ذهنی مشتری سروکار دارد. انگیزه مراجع از ورود به درمان یا مشاوره معمولاً دور شدن از درد یا ناراحتی است، نه حرکت به سمت اهداف مورد نظر. کوچینگ اصلاحی نیست، مولد است. هر دو درمان و مشاوره بیشتر مستلزم درک و کار با تجربیات گذشته هستند تا مربیگری.

 

 

آموزش

 

آموزش فرآیند کسب مهارت ها یا توانایی های دانش از طریق مطالعه، تجربه یا تدریس است. مربی طبق تعریف، متخصص است و دوره آموزشی احتمالاً بر روی مهارت‌های خاصی برای نتایج فوری متمرکز می‌شود. همچنین احتمالاً آموزش یک به چند است نه یک به یک.

 

 

مشاوره

 

یک مشاور تخصص ارائه می دهد و مشکلات کسب و کار را حل می کند یا یک تجارت را به طور کلی توسعه می دهد. یک مشاور با کل سازمان یا بخش های خاص آن سروکار دارد و نه افراد درون آن. مشاوران فقط به طور غیر مستقیم بر افراد تأثیر می گذارند.

 

 

درس دادن

 

تدریس دانش را از معلم به دانش آموز منتقل می کند. معلم چیزی می داند که دانش آموز نمی داند. در مربیگری برعکس است. مشتری متخصص است و مشتری پاسخ ها را دارد، نه مربی.

مدل چرخه شایستگی یادگیری

یک مدل مفید برای یادگیری، چرخه شایستگی است، یک مدل چهار مرحله ای که می تواند به شما در شناسایی شایستگی های خود کمک کند:

 

بی کفایتی ناخودآگاه

 

شما نمی دانید که در مورد چیزی نمی دانید.

 

یک مثال خوب می تواند کودکی باشد که هرگز دوچرخه ندیده است یا نمی داند که زبانی غیر از زبان خودش وجود دارد.

 

بی کفایتی آگاهانه

 

متوجه شده اید که فاقد مهارت خاصی هستید.

 

یک مثال ممکن است کودکی باشد که کودکان دیگر را در حال دوچرخه سواری دیده است، یا شنیده است که شخصی به زبان دیگری صحبت می کند و بنابراین مایل به یادگیری است.

 

شایستگی آگاهانه

 

شما یاد گرفته اید که چگونه کاری را انجام دهید، اما هنوز برای انجام آن باید در مورد آن فکر کنید.

 

یک مثال می تواند کودکی باشد که می تواند دوچرخه سواری کند اما اگر تماشای جایی که می رود را متوقف کند زمین می خورد.

 

شایستگی ناخودآگاه

 

شما آنقدر خوب یاد گرفته اید که چگونه کاری را انجام دهید که به سختی به مغز شما متصل شده است.

 

دیگر لازم نیست به نحوه انجام آن فکر کنید، بلکه فقط آن را انجام دهید. در واقع، اگر خیلی سخت به آن فکر کنید، ممکن است نتوانید آن را انجام دهید.

 

مربیان باید مرحله ای را که یک فرد در آن قرار دارد شناسایی کنند تا از زبان مناسب برای کمک به او برای رفتن به مرحله بعدی استفاده کند. به هر حال، تلاش برای بهبود مهارت اگر ندانید که آن مهارت را ندارید، دشوار است.

 

تفاوت بین آموزش، مربیگری، راهنمایی و مشاوره

اگرچه آموزش، مربیگری، راهنمایی و مشاوره همگی دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های کلیدی هستند، اما با این وجود کاملاً متفاوت هستند و آگاهی از تفاوت‌ها مهم است.

 

تدریس و آموزش

تدریس و آموزش شامل یک معلم متخصص است که دانش را به دانش آموزان خود منتقل می کند.اگرچه بهترین معلمان از تکنیک‌های مشارکتی و تعاملی مانند مربیگری استفاده می‌کنند، اما قطعاً عدم تعادل دانش وجود دارد و معلم به عنوان متخصص «پاسخ درست» را می‌داند.

 

 

 

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

 

 

 

 

مربیگری

کوچینگ شامل این باور است که فرد در درون خود پاسخی برای مشکلات خود دارد.

 

مربی یک متخصص موضوع نیست، بلکه بیشتر بر کمک به فرد برای باز کردن پتانسیل خود متمرکز است. تمرکز بسیار بر روی افراد و آنچه در درون سر آنهاست است. یک کوچ لزوماً یک فرد تعیین شده نیست: هر کسی می تواند رویکرد مربیگری را با دیگران، چه همتایان، چه زیردستان یا مافوق، اتخاذ کند.

 

 

۰ ۰

بازاریابی وابسته برای مبتدیان: چیست + چگونه می توان موفق شد

بازاریابی وابسته برای مبتدیان: چیست + چگونه می توان موفق شد

 

تصور کنید تنها چیزی که برای کسب درآمد آنلاین نیاز داشتید یک وب سایت بود. شما مجبور نیستید محصولات خود را ایجاد کنید یا خدماتی را ارائه دهید. خوب به نظر می رسد؟ به بازاریابی وابسته خوش آمدید.

طبق آمار Statista، مخارج تجاری برای بازاریابی وابسته تا سال 2022 در ایالات متحده به 8.2 میلیارد دلار خواهد رسید.

از همین امروز شروع کنید و در موقعیتی عالی برای استفاده از آن خواهید بود.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت:

بازاریابی وابسته چیست؟

چرا بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند

چقدر می توانید به طور بالقوه درآمد کسب کنید

چگونه با بازاریابی وابسته شروع کنیم

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته جایی است که شما محصول یا خدمات شرکت دیگری را در ازای پورسانت فروش که ایجاد می کنید، تبلیغ می کنید. کمیسیون معمولاً درصدی از قیمت فروش است، اما گاهی اوقات می تواند مقدار ثابتی باشد.

چرا بازاریابی وابسته؟

در اینجا دو دلیل وجود دارد که چرا باید بازاریابی وابسته را در نظر بگیرید:

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. کم هزینه و کم خطر

راه اندازی یک کسب و کار به معنای متحمل شدن هزینه های اولیه برای محصولات، کارکنان، تجهیزات، اجاره و غیره است. این امر آن را پرخطر و گران می کند. با بازاریابی وابسته، تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت است. حتی اگر به نتیجه نرسد، تنها چیزی که هدر داده اید زمان و کمی پول است.

2. آسان به مقیاس

یک فروشنده معمولی فقط محصولات یک شرکت را می فروشد. به عنوان یک بازاریاب وابسته، می توانید محصولات بسیاری از شرکت های مختلف را تبلیغ کنید و از همه آنها پورسانت دریافت کنید.

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

تاجر به هر وابسته یک پیوند منحصر به فرد می دهد تا بتواند ردیابی کند که چه کسی مسئول فروش بوده است. پیوند معمولاً چیزی شبیه به این خواهد بود:

1 پیوند وابسته 2

وقتی شخصی روی آن پیوند کلیک می کند، یک فایل کوچک به نام کوکی در دستگاه او ذخیره می شود.

یک کوکی وابسته دو کار انجام می دهد:

این به تاجر کمک می کند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاریخ انقضا دارد، بنابراین حتی اگر خریدار خرید خود را به تاخیر بیندازد، پول دریافت می کنید.

در اینجا مثالی از نحوه عملکرد این کار آورده شده است.

تصور کنید که یک خواننده از پست شما در مورد بهترین ژاکت های زمستانی بازدید می کند. آنها روی یکی از پیوندهای وابسته شما کلیک می کنند و آنها را به محصولی در آمازون هدایت می کنند.

اما آنها متوجه شدند که باید دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراین خانه‌شان را ترک می‌کنند، دخترشان را می‌گیرند، شام می‌خورند و در نهایت به آمازون بازمی‌گردند، جایی که دوباره محصول را پیدا می‌کنند.

از آنجایی که آنها از قبل در آمازون خرید می کنند، تصمیم می گیرند تجهیزات اسکی نیز خریداری کنند.

این خبر خوب است. قبلاً آنها روی پیوند وابسته شما کلیک کردند و یک کوکی در دستگاه آنها ذخیره شد. از آنجایی که آمازون مدت کوکی 24 ساعته دارد، شما هم برای ژاکت زمستانی و هم تجهیزات اسکی غرامت دریافت می‌کنید - حتی اگر دومی را تبلیغ نکرده باشید.

به عنوان یک بازاریاب وابسته چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد. این به جایگاه شما و میزان کاری که انجام می دهید بستگی دارد.

موفق ترین بازاریاب های وابسته در ماه شش یا هفت رقم می گیرند.

به عنوان مثال، پت فلین از درآمد غیرفعال هوشمند بیش از 100000 دلار در کمیسیون های وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رایان رابینسون، یکی دیگر از بازاریاب‌های وابسته، بیش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اکتبر 2019 گزارش کرد. یکی دیگر از وب‌سایت‌های وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 میلیون دلار درآمد داشت و در نهایت به قیمت 30 میلیون دلار به نیویورک تایمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشید که این افراد کار بسیار خوبی در ساخت برند خود انجام داده اند. برای رسیدن به این سطح سال‌ها کار سخت آنها طول کشیده است.

اگر تازه شروع کرده‌اید، ممکن است چک‌هایتان برای مدتی بیشتر شبیه این باشند:

آمازون چک 2

شما باید انتظارات خود را مدیریت کنید. شما از همان ابتدا پول زیادی کسب نخواهید کرد، اما اجازه ندهید این شما را دلسرد کند.

موفقیت دیگران به شما می گوید که با کار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نیز به طور بالقوه می توانید به آن سطوح برسید.

چگونه با بازاریابی وابسته شروع کنیم

این هفت مرحله ساده را دنبال کنید.

در مورد یک پلت فرم تصمیم بگیرید

جایگاه خود را انتخاب کنید

برنامه های وابسته را برای پیوستن پیدا کنید

محتوای عالی ایجاد کنید

ترافیک را به سایت وابسته خود هدایت کنید

روی پیوندهای وابسته خود کلیک کنید

تبدیل کلیک ها به فروش

افکار نهایی

هیچ چرخ بازاریابی وابسته در اینجا دوباره اختراع نشد. اینها اصول اولیه هستند، و به کار بردن آنها شما را به سمت راست هدایت می کند.

فقط انتظار نداشته باشید که درآمد متحول کننده زندگی یا آزادی برای ترک 9 تا 5 یک شبه خود را داشته باشید. بازاریابی وابسته زمان می برد.

ابتدا روی اولین فروش وابسته خود تمرکز کنید. همانطور که سایت شما رشد می کند، اهداف جدیدی تعیین کنید و به آزمایش ادامه دهید.

این نحوه ایجاد سایتی است که در نهایت درآمد مناسبی ایجاد می کند.

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10
۰ ۰

بیوگرافی ماکان آریا پارسا

بیوگرافی ماکان آریا پارسا

 

اریک ریس، نویسنده و کارآفرین معروف، می گوید:

 

"من از موفقیت ها و شکست های خودم و دیگران درس گرفتم. موفقیت یک کسب و کار یک نتیجه خوب یا فقط شرایط مناسب نیست، در واقع موفقیت را می توان با شناخت اشتباهات دیگران و اجتناب از آنها مهندسی کرد!" به معنای موفقیت است. قابل آموزش است و من می توانم آن را یاد بگیرم!"

 

با توجه به این موضوع دکتر ماکان آریا پارسا که از برترین کارگران ایرانی است و با ایجاد چندین شغل و مشاغل ثابت و پایدار و انجام کارها می تواند چندین شغل را مدیریت کند، برخی از اشتباهات رایج کارآفرینان در کسب و کار را آموزش می دهد. .

قبل از عید برای مسواک زدن آرزوها | دوره عملی قانون جذب هادی فرامرزی!

 

 

به قول دکتر ماکان آریا پارسا، کارآفرین نمونه ایرانی، بیایید این اشتباهات را که سال ها پس از ناکامی ها و موفقیت های فراوان تجربه کرده اند مرور کنیم. در پایان این مقاله کوتاه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

 

اولین اشتباه | قرار است در هر بازاری موفق شوید!

 

هرگز نباید از بهانه هایی مانند موفقیت محصول خود در بازار اول، تحقیق، صحبت با مردم، مخاطبان و حتی نظرسنجی برای دریافت نظرات آنها دست بکشید.

 

تجربه به من نشان داده که دنیای بازارها یکی از محصولات موفقی است که در بازارهای مشابه شکست خورده است!

 

اغلب اوقات یک نوشیدنی در ایالات متحده فروش خوبی دارد اما در یک کشور اروپایی مانند فرانسه یا بریتانیا به فروش نمی رسد.

 

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر در یک بازار موفق شوند، به این معنی است که محصول در بازارهای بعدی نیز بسیار موفق خواهد بود. اما در واقع این یکی از اشتباهات کارآفرینان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازی یک کسب و کار با شرکای زیادی

 

زمانی که می‌خواستم کسب‌وکار خودم را شروع کنم، برای شروع هیجان‌زده بودم و این باعث شد آن را به افراد زیادی بدهم. اما بعداً متوجه شدم که این یکی از بزرگترین اشتباهات من بود ...

 

به نظر من، کارآفرینان به جای یک استارت آپ بزرگ و بحث برانگیز، باید آرام آرام شروع کنند و در صورت نیاز به شریک، از تعداد کمی شروع کنند. علاوه بر این، بهتر است هر یک از شرکا مهارت های متفاوت و ارزشمندی داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

 

 

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

فکر می‌کنم انتظار طولانی برای شروع و راه‌اندازی یک کسب‌وکار اشتباه بزرگی است که مرتکب شدم. به نظر من برای شروع نباید تعلل کرد، بلکه باید در کار غوطه ور شد و به مرور پیشرفت کرد.

 

 

 

اشتباه چهارم | کاهش ارزش محصول

 

من فکر می کنم اگر شرکت شما یک استارت آپ است، خوب نیست که بخواهید یک محصول کم کیفیت و کم ارزش را وارد بازار کنید. شما محصولات عالی می سازید و مطمئن می شوید که مخاطبان شما ارزش آن را می دانند.

 

البته در این راه نباید کاملاً اسیر خود شوید و بخواهید محصول هر چیزی را به بازار عرضه کنید.

 

اشتباه پنجم | برای خرج کردن بیشتر یا کمتر

 

دو طرز فکر مهم در میان کارآفرینان موفق وجود دارد:

 

در خرج کردن پول نقد وسواس داشته باشید،

 

از سرمایه گذاری روی مردم و شرایط مناسب برای ترس.

 

نکته مهم این است که هر دوی این ذهنیت ها می توانند در تصاویری که افراط می کنند منجر به شکست کسب و کار شما شود! یک کارآفرین موفق می داند که در تجارت نباید بدون حساب خرج کرد و نباید از خرج کردن در مواقع ضروری ترسید.

 

همین الان به کسب و کار خود نگاهی بیندازید و ببینید کجا این همه هزینه کرده اید. همچنین ببینید پس انداز شما به کجا منجر به عقب ماندگی کسب و کار شده است.

 

اشتباه ششم | همکاری با شرکت های غیرمتعهد

 

کسب و کارها، پس از اندکی رشد، برای رشد و موفقیت در کار با شرکت ها و افراد دیگر آنجا هستند. به عنوان مثال، کار با یک شرکت طراحی سایت، سئو، حمل و نقل و غیره.

 

در این میان، کار با شرکت های غیرمتعهد تأثیر مخربی بر تجارت دارد. نکته مهم این است که یک قرارداد حقوقی صرف نمی تواند باعث شکایت شما شود. بنابراین قبل از شروع کار حتما باید نمونه هایی از کار در مجموعه تحقیقاتی را مرور کرده و حتی مشتریان قبلی را ارزیابی کنم.

 

اشتباه هفتم | بی توجهی به بازاریابی

 

اشتباه دیگری که کارآفرینان مرتکب می شوند این است که یک محصول خوب می سازند، خودشان آن را می فروشند!

 

اگر خودش را به این محصول خوب بفروشد، شرکت های بزرگی مثل تویوتا، bmw و شرکت های دیگر محصولات ارزشمند خود را نمی فروشند!

 

شما باید محصول را بشناسید، هر چه که باشد، نیاز به بازاریابی دارد. این بازار ممکن است شامل بازار محیطی، بازار آنلاین، سئو، بازاریابی محتوا و ... باشد.

 

 

اشتباه هشتم | تیم نسازید

 

هر صاحب کسب و کاری فکر می کند که هیچکس نمی تواند مانند خودش کارهایی انجام دهد و برای او متاسف باشد. خوب، او گفت من می توانم درست فکر کنم. اما اگر در دراز مدت کمی به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که می تواند شما را به عنوان کسب و کارتان فرسوده کند.

 

علاوه بر این، تیم نساختن باعث می شود خیلی چیزها عقب بیفتند و به جای موفقیت، در نهایت شکست بخورید. بنابراین، ins

۰ ۰

چگونه ماسک عسل بر روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

چگونه ماسک عسل بر روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

 

 

عسل ماده شیرین و چسبنده ای است که زنبورها تولید و در کندو ذخیره می کنند.عسل در شکل طبیعی خود از طریق فعالیت آنزیم ها، مواد گیاهی و باکتری های زنده با هم ترکیب می شود تا یک عنصر قدرتمند با صدها کاربرد عملی ایجاد کند.

 

فرآیند منحصر به‌ فردی که عسل را ایجاد می‌کند، آن را به ویژه برای مصارف آرایشی، مانند پاک کردن آکنه، التیام زخم‌ها و صاف کردن رنگ پوست، ارزشمند می‌کند.

 

عسل خام و غیر پاستوریزه دارای بیشترین پتانسیل برای کاربرد موضعی روی پوست است. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه عسل را می توان بر روی پوست صورت قرار داد و به پوست شما چه کمک هایی می کند.

 

فواید استفاده از عسل برای صورت

 

عسل خام سرشار از اجزای مفید برای پوست شما است، به خصوص اگر آکنه یا بیماری های پوستی خود ایمنی مانند اگزما یا پسوریازیس دارید. حتی رشد بیش از حد کاندیدا ممکن است با استفاده از عسل روی پوست شما کنترل شود.

 

عسل خام به تعادل باکتری های روی پوست شما کمک می کند، که آن را به یک محصول عالی برای درمان آکنه تبدیل می کند. عسل گشنیز نهاوند به عنوان یک محصول ضد آکنه مورد مطالعه قرار گرفته است و به طور قابل توجهی موثرتر از سایر محصولات محبوب است.

 

عسل روند بهبود سلول های پوست شما را سرعت می بخشد. اگر لکه‌ها یا شیوع اگزما دارید، عسل غیرپاستوریزه می‌تواند بهبود را تسریع کرده و التهاب را کاهش دهد. عسل مانوکا در التیام سریع زخم ها آنقدر موثر است که اکنون توسط پزشکان در محیط های بالینی استفاده می شود.

 

عسل خام همچنین یک لایه بردار طبیعی است، به این معنی که استفاده از آن روی صورت، پوست های خشک و کدر را از بین می برد و سلول های جدید پوست را در زیر آن آشکار می کند.

 

موارد استفاده از عسل برای صورت

 

استفاده از عسل روی صورت نسبتاً ساده است، اگرچه راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد.

 

عسل برای آکنه صورت، پسوریازیس و اگزما

 

عسل برای درمان بیماری‌های مزمن پوستی را می‌توان با خمیر یا با ماسک صورت که برای چند دقیقه روی پوست نگه می‌دارید مورد استفاده قرار داد.

 

مهم ترین نکته در مورد استفاده از عسل برای درمان این بیماری ها استفاده از عسل غیر پاستوریزه مانند عسل گشنیز نهاوند است.

 

بسیار مهم است که عسلی که استفاده می‌کنید همچنان حاوی باکتری‌های سالم باشد تا موثر واقع شود. این سیستم ایمنی بدن شما را فعال می کند و به بهبود التهاب و قرمزی کمک می کند و همچنین لک ها را التیام می بخشد.

 

یکی از راه‌های استفاده از عسل برای صورتتان این است که آن را با مواد دیگر مخلوط کنید تا یک  ماسک صورت تسکین دهنده ایجاد کنید. قبل از انجام این کار،تست عسل و سایر مواد تشکیل دهنده را انجام دهید تا مطمئن شوید که واکنش آلرژیک ندارید.

 

مخلوطی از عسل خام و دارچین یک ترکیب آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی قوی است

 

سه قسمت عسل و یک قسمت دارچین تازه آسیاب شده یا خالص (دارچین واقعی) را مخلوط کرده و مخلوط را با استفاده از مایکروویو کمی گرم کنید. روی پوست خود بمالید و بگذارید این ترکیب به مدت 8 تا 10 دقیقه بماند. با آب گرم کاملاً بشویید و پوست خود را خشک کنید. اگر به دارچین حساسیت دارید از آن استفاده نکنید.

 

عسل برای روشن کننده و روشن کننده پوست

 

محققان ارتباط مستقیمی بین استفاده از عسل روی صورت و روشن کردن لکه های تیره یافته اند.

 

 از آنجایی که عسل خاصیت لایه برداری دارد، استفاده از آن بر روی صورت می تواند سلول های مرده پوستی را که پوست شما را کدر می کند، از بین ببرد. این می تواند پوست را روشن تر نشان دهد.

 

پس از شستن صورت با آب و صابون، عسل گشنیز یا انواع دیگری از عسل خام غیر پاستوریزه را روی صورت خود بمالید. در صورت تمایل، عسل را با آب تصفیه شده رقیق کنید تا چسبندگی کمتری داشته باشد و راحت‌تر حذف شود. قبل از شستشو، عسل را چند دقیقه روی پوست خود بگذارید.

 

عسل برای محو شدن جای زخم

 

عسل به روند بهبودی بدن شما کمک می کند، که ممکن است به محو شدن جای آکنه کمک کند. می توانید از عسل به عنوان یک درمان لکه بر روی جای زخم استفاده کنید، آن را هر روز یا یک روز در میان به عنوان خمیر در محل زخم خود بمالید.

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر از ماسک های صورت عسل به عنوان بخشی از روتین زیبایی خود استفاده کنید، ممکن است نتایج را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که آنچه ما در مورد توانایی های شفابخش عسل می دانیم محدود است و هنوز در حال توسعه است. یک مطالعه نشان داد که عسل ممکن است برای جای زخم های ناشی از سوختگی و بریدگی های عمیق نیز موثر باشد.

 

عوارض استفاده از عسل روی صورت

بعید است که عسل در اکثر افراد واکنش آلرژیک ایجاد کند. اگر آلرژی شناخته شده ای به موارد زیر دارید، باید از هر یک از این راه حل ها با احتیاط استفاده کنید:

 

  • گرده
  • کرفس
  • زهر زنبور عسل

 

همیشه محصولات جدید را روی ناحیه کوچکی از پوست خود که حداقل قابل مشاهده است آزمایش کنید تا ببینید آیا آلرژی دارید یا خیر.

 

حتما قبل از رفتن به رختخواب عسل را از صورت خود پاک کنید. عسل باقی مانده روی صورت شما می تواند گرد و غبار و سایر مواد زائد را جذب کند که می تواند باعث تشدید جوش های فعال شود.

 

غذای آماده پوست

 

استفاده از عسل خام روی صورت می تواند به عنوان درمانی برای آکنه، جای زخم و پوست های کدر یا خشک به کار گرفته شود.

 

عسل خام گرانتر از سایر انواع عسل است، اما در مقایسه با سایر لوازم آرایشی پوست صورت شما نسبتاً ارزان است.

 

محققان در حال تلاش برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه عسل می‌تواند به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن چهره شما کمک کند،هستند. تا زمانی که آلرژی ندارید، دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید.

برای اینکه بیشترین میزان مواد آلی این ماده ی سحر آمیز را دریافت کنید، خرید عسل طبیعی سوغات نهاوند را حتما در برنامه این هفته تان قرار دهید.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

۰ ۰

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس XG ، ترکیبی قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعی و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحی و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرسانی و افزایش کیفیت خدمات است تا به عنوان یک محصول بی‌رقیب در سطح اول امنیت دنیا قرار گیرد. این محصول قادر به شناسایی و متوقف کردن انواع تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته و هوشمند است و همچنین می‌تواند نظارت کاملی را بر روی تمامی ترافیک‌های مشکوک ورودی و خروجی داشته باشد.

Sophos فایروالی که همانند شما فکر می‌کند

شرکت Sophos روش جدیدی برای مدیریت رول‌های فایروال و پالیسی‌های امنیتی ارائه می‌کند. در این روش جدید و منحصر به فرد شما قادر خواهید بود تا کاربران، نرم افزارها و پالیسی‌های شبکه را به طور کامل در یک رول فایروال منعطف و مرکزی مدیریت کنید.

لایسنس اورجینال سوفوس

مدیریت از طریق Cloud

Sophos Central یک پلتفرم کامل مدیریت از طریق Cloud که به وسیله آن می‌توانید تمامی محصولات Sophos از جمله فایروال XG را مدیریت کنید. به وسیله این محصول تنظیمات روزانه، مانیتورینگ و مدیریت ایمنی شبکه بسیار آسان می‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما می‌توانید تمام راهکارهای امنیتی خرید فایروال سوفوس خود را در قالب یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و مابقی ابزارهای Sophos Suite به راحتی در دسترس شما هستند.

فایروال XG به صورت یک ماشین مجازی پیکربندی شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌های Azure Resource Manager پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی Custom Deployments می‌شود.

لایسنس سوفوس

فایروال XG بهترین تکنولوژی‌های امنیتی را با یک دیگر ادغام کرده و در قالب یک راهکار ارائه می‌کند، که این امر باعث می‌شود تا شما نیازی به نصب و ادغام این تکنولوژی‌ها با Azure را نداشته باشید.

فایروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام می‌گردد تا سیستم مانیتورینگ سلامت، شناسایی لحظه‌ای تهدیدات و پاسخ خودکار به رویدادها را در قالب یک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنیت با بیشترین کارایی

محصولات سخت افزاری XG با قیمت‌هایی متفاوت، کارایی در سطح استانداردهای صنعتی ارائه می‌دهند.

نمایندگی سوفوس

 

طراحی شده برای بهترین عملکرد

تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی multi-core اینتل، میزان RAM کافی و هارد دیسک‌های solid-state هستند.

 

توسعه‌پذیر براساس نیازهای شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌های ارتباطی زیادی شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس یا فیبر را ارائه می‌دهد.

 

تجارت پایدار

محصولات Sophos باعث می‌شود که تجارت شما حتی لحظه‌ای از دسترس خارج نشود.

 

۰ ۰

کارتن سازی آریا در کرج

صنعت کارتن سازی مانند صنایع  غذایی، کشاورزی و غیره یکی از صنایع مهم و بزرگ به حساب می آید در گذشته به دلیل  نبود تکنولوژی، کارتن سازهای کمتری در کشور وجود داشت اما امروزه شرکت های تولید کننده کارتن زیادی در کشور ایجاد شده اند و از طرفی در بازار مصرف کننده نیز از این محصول بسته بندی استقبال زیادی شده است.

کارتن سازی در کرج

کارتن ها یکی از محصولات اصلی صنعت بسته بندی هستند. در دنیای امروز بسیاری از تولید کنندگان از کارتن به عنوان یک بسته بندی لوکس و مقاوم برای محصولات خود استفاده می کنند. کارتن از سه لایه کاغذ ساخته می شود که دو لایه رویی و زیری آن کاغذ صاف یا کاغذ لاینر است و برای لایه میانی آن از کاغذ کنگره دار یا اصطلاحا کاغذ فلوتینگ استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

۰ ۰

گردشگری چیست؟

گردشگری چیست؟

 

گردشگری در واقع سفری است که فرد از کار و زندگی دور است و در جای دیگری برای اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نیز فردی است که فعالیت های توریستی انجام می دهد. به عبارت دیگر، مجموعه فرایندهایی که زمانی رخ می دهند که یک توریست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگری نامیده می شود.

 

انواع گردشگری

eee_9ctk.jpg

گردشگری مناطق مختلفی دارد و هر یک از آن ها طرفداران خاصی دارند. از میان انواع گردشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گردشگری فرهنگی

 

این نوع گردشگری با هدف بازدید از جاذبه های فرهنگی مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگی است. برنامه های گردشگری فرهنگی شامل بازدید از موزه ها، نمایشگاه ها، جشنواره های سنتی، رویدادهای ورزشی و.

گردشگری ورزشی

 

گردشگری ورزشی طرفداران زیادی دارد و از جمله اهداف و برنامه های آن می توان به تحقق رویدادهای ورزشی مانند بازی های المپیک اشاره کرد.

اکوتوریسم

 

این منطقه برای افرادی است که به طبیعتگردی علاقه مند هستند و مسافرانی که به گردشگری می روند در این گروه هستند.

گردشگری کسب و کار

 

یکی از قدیمی ترین انواع گردشگری گردشگری تجاری است. طرفداران این نوع گردشگری معمولاً افرادی هستند که می خواهند در نمایشگاه ها و بازارهای ویژه ای که در جای دیگری برگزار می شوند شرکت کنند و ترجیح می دهند برای این منظور تورهای گردشگری کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

۰ ۰