مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

 

هر كسي كه فرصت همكاري با يك مشاور ماهر را داشته باشد ، مي تواند مزاياي شخصي اين تجربه را بيان كند.

 

گزارش خود هميشه در ايجاد شواهد تجربي چالش هايي را ايجاد مي كند. فراواني تجزيه و تحليل ها شواهد علمي را جمع آوري كرده است كه نشان مي دهد نتايج مشابهي در فرهنگ ها ، زمينه هاي اقتصادي اجتماعي و تشخيص ها وجود دارد.

فوايد مشاوره

 

تمركز بر تأثير و بيان احساسات. روانكاوي به جاي عوامل شناختي ، بر احساسات تمركز مي كند.

كاوش در تلاش براي جلوگيري از افكار و احساسات ناراحت كننده.

شناسايي الگوها و موضوعات مكرر در احساسات.

بحث در مورد تجربيات گذشته با تمركز بر توسعه.

تمركز بر روابط بين فردي

تمركز بر رابطه درماني

كاوش ايمن از زندگي فانتزي

آگاهي از اين كه حدود 18 درصد از مردم با نوعي اختلال رواني يا اختلال روبرو شده اند (هاروي و گامپورت ، 2015) يك دعوت به عمل است. در حالي كه افراد ممكن است تشخيص يا مداخله رواني و دارويي را دريافت كنند ، تعداد قابل توجهي از افرادي كه تشخيص داده مي شوند از مشاوره اي كه ممكن است به پيشرفت آنها كمك كند ، دريافت نمي كنند. دسترسي به خدمات و مقرون به صرفه بودن خدمات در بسياري از مناطق بايد بهبود يابد.

 

حوزه هاي جديد مشاوره در ده سال گذشته با استفاده از فناوري رشد كرده است. مشاوره آنلاين به بيماران دسترسي فوري داده است ، اما داده هاي تجربي كمي در مورد مزاياي اين دسترسي جمع آوري شده است (كوهن و كر ، 1999). برخي از بيماران كه با اضطراب روبرو هستند ، در تعاملات مشاوره كامپيوتري ، مانند آگاهي بيشتر از فرايندهاي داخلي ، ارزش پيدا كرده اند.

 

براي برآوردن انتظارات تجربي انجمن روانشناسي آمريكا ، يك گروه كاري تشكيل شد كه بر مداخلات موثر در دهه 1990 تمركز كرد. اين امر منجر به جنبشي به نام درمان تجربي معتبر (EVT) شد (وامپولد ، ليختنبرگ و واهلر ، 2002). هنگام تعيين اعتبار علمي مداخلات ، هفت اصل براي كمك به طبقه بندي ها ارائه شد.

 

هنگام ارزيابي نتايج مداخله ، سطحي از ويژگي بايد در نظر گرفته شود. سپس مي توان شواهدي در مورد اثربخشي مداخلات از يك دسته بندي گسترده به يك دسته بندي دقيق تر و خاص تر طبقه بندي كرد.

 

سطح تخصص نبايد به تشخيص DSM محدود شود. اين اصل به پزشكان اين امكان را مي دهد تا به جاي ارائه مداخلات صرفاً بر اساس اختلالي كه در حال درمان هستند ، كل فرد تحت درمان را در نظر بگيرند.

 

داشتن ديدگاهي از علم كه با رويكرد شخصي و درك خاص از تجربه فردي آميخته شده است ، براي مطلوب و موثر بودن نتايج ضروري است. در حالي كه مداخله ممكن است با يك مشتري خوب كار كند ، ديگري ممكن است آن را كاملاً نامناسب و براي شرايط آنها مفيد نباشد.

مطالعات روانشناسي مثبت به طور تجربي ثابت كرده است كه مداخلات خاص باعث افزايش شادي و كاهش علائم افسردگي مي شود .

 

منبع:

https://bit.ly/3miBHzj

 

خريد ويلا در سارير استانبول

بهترين قيمت ويلا در استانبول، خريد ويلا در استانبول، خاصترين خانه ويلايي در استانبول و اجاره خانه ويلايي در استانبول با ترك گشت

خريد ويلا در سارير استانبول

 

همه چيز درباره خريد ملك در استانبول همه مي دانند كه استانبول مملو از فرصت هاي جذاب املاك و مستغلات است و آپارتمان ها به طور كلي بازار مسكن را تسخير مي كنند ، تعدادي ويلا با كيفيت بالا براي فروش در مركز استانبول و حومه وجود دارد. ما در ترك گشت بهترين ويلا هاي فروشي در استانبول با باغ هاي بزرگ ، استخرهاي شناي خصوصي و ساير امكانات لوكس را براي كساني كه به دنبال تأسيس خانواده در تركيه هستند انتخاب مي كنيم. قيمت ها در استانبول مطلوب با نرخ باورنكردني (در سال 2015 به طور متوسط 15?) در حال افزايش هستند و در 5 – 8 سال آينده ادامه دارد. بازده اجاره براي خانه هاي استانبولي نيز زياد است و بسته به موقعيت مكاني شما ، ويلا در استانبول مي تواند هر ساله تا 7? از درآمد اجاره برخوردار شود.

m8_hfd6.jpg

 

هزينه خريد ويلا در استانبول چقدر است؟

 

از آنجا كه ويلاهاي استانبول به طور كلي در مناطق مسكوني استانبول تركيه ساخته نمي شوند ، يكدست نيستند و از لحاظ شخصيت بي نظير هستند. ويلا در استانبول به طور كلي امور بزرگ و حداقل چهار اتاق خواب است. ويلاهاي قديمي استانبول به سبك عثماني نوسازي شده در مركز شهر براي ابتدايي ترين قيمت از حدود 1 ميليون يورو شروع مي شود و براي خانه هاي عمارت يالي جلوي بسفر تا چند صد ميليون يورو شروع مي شود. مي توان در حومه استانبول خانه اي معقول را از حدود 300000 يورو انتخاب كرد. جزيره پرنسس براي كساني كه خواهان بهترين زندگي هر دو جهان هستند – هر دو شهر و روستا – ويلاهاي كنار ساحل در استانبول را ارائه مي دهد.

اجاره ويلا در استانبول خريداران ويلا در استانبول مي توانند انتظار قيمت وامكانات كاملا متفاوتي از بازار املاك و مستغلات تركيه را داشته باشند. از عمارت هاي ساحلي يالي در بسفر تا ويلاهاي مجلل استانبول با استخرهاي اختصاصي ، باغ هاي محوطه سازي شده و آخرين دكوراسيون و طراحي خانه ، نمونه كارها هميشه ارائه مي شود. ليست هاي ما شامل ويلا براي فروش در استانبول آسيايي ، همچنين در سمت اروپايي در بسياري از محله هاي ساحلي و داخلي است.

خريد ويلا در استانبول از كجا؟

 

بودجه شما عامل مهمي در تصميم گيري در مورد خريد خواهد داشت. در ساحل بسفر خانه ويلاهاي مجلل بسياري براي فروش وجود دارد كه به عمارت هاي يالي معروف هستند. بيشتر اين عمارتهاي باشكوه مربوط به دوران عثماني بوده و در وضعيت نگهداري قرار دارند. از اين رو آنها به ميليون ها دلار فروخته مي شوند و يكي از گران ترين بازارهاي املاك و مستغلات در جهان هستند. محله هايي با سبد لوكس شامل Uskudar ، Sariyer ، Emirgan ، Tarabya و Ortakoy هستند.

همانطور كه استانبول بازار املاك و مستغلات خود را دوباره بازسازي مي كند ، مناطق خاصي به عنوان مقصد محبوب خريداران در حال ظهور است و بويوك چكمجه يكي از آنها است. و شامل خانه هاي يك تا شش خوابه ، صفر و فروش اختصاصي ، كليد آماده و فروش مجدد است. با مجموعه اي متنوع از قيمت ها ، مضامين معماري ، اندازه ها و موارد ديگر ، اين يك مقصد عالي براي خريداران ارزان قيمت و لوكس است كه به دنبال خريد ويلا در استانبول هستند.

 

امكانات فضاي باز زندگي در ويلا براي فروش در استانبول

 

اگر خريد ويلا در بيليك دوزو استانبول مي خواهيد ، ويلا با استخر و باغ خود را انتخاب كنيد. در غير اين صورت ، يك موضوع مشترك كه در بسياري از مناطق ظاهر مي شود ، امكانات سيته در مجتمع هاي دردار است. امكانات رفاهي مشترك شامل استخرهاي شناي المپيك ، سالن هاي بدن سازي ، سونا ، امنيت محل ، باغ هاي محوطه سازي شده ، سرايدار و خدمات دربان است. همه مالكان براي نگهداري از خود هزينه تعمير و نگهداري را پرداخت مي كنند و از آنها بدون دردسر لذت مي برند. اين نوع مجتمع ها همچنين براي كساني كه مي خواهند با خريد اجاره بدهند و از اجاره تعطيلات درآمد كسب كنند ايده آل است.

شروع جستجوي ويلا در استانبول

 

نمونه كارهاي  اجاره ويلا در استانبول شامل تمام اطلاعات براي شروع جستجو از راحتي خانه شما است. از جمله ويژگي هاي اصلي ، دلايل برجسته بودن خانه ، عكس ها و توضيحات كلي ، ما همچنين در مورد محله محلي و منطقه اي كه ويلا در آن قرار دارد صحبت مي كنيم. براي اطلاعات بيشتر از جمله نمونه برنامه هاي پرداخت ، جزئيات نحوه خريد ملك در تركيه ، و چه مي توانيد در مورد املاك و مستغلات تركيه بدانيد ، از فرم درخواست استفاده كنيد يا امروز با ما تماس بگيريد.

 

قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي استانبول را ترتيب دهيد

 

براي تنظيم قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي فروشي در استانبول به دفتر ما در استانبول مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد. متناوباً ، براي خريداران املاك خارج از كشور ، سفرهاي مشاهده ما مورد توجه خواهد بود. فقط پروازها و هتل خود را رزرو كنيد و زمان آمدن را به ما اطلاع دهيد. پس از ورود و استقرار ، ما جلسه خواهيم گرفت تا در مورد بودجه شما ، و آنچه شما به دنبال آن هستيد ، بحث كنيم. اگر از منطقه مورد نظر براي خريد مطمئن نيستيد ، ما شما را با يك تور آشنا خواهيم كرد تا با محله هاي ايده آل ، مدارس ، ارتباطات حمل و نقل ، مغازه ها و موارد ديگر آشنا شويد. هنگام مشاهده ويلا در استانبول ، ما شما را در هر مرحله از مراحل خريد راهنمايي مي كنيم.

 

 

سرويس و نگهداري آسانسور بايد با چه فاصله اي انجام بگيرد؟

فرق آسانسور با بسياري از دستگاه هاي مكانيكي ديگر در اين است كه مستقيما با ايمني انسان ها سروكار دارد. هرچند، گاهي استفاده از آسانسور امن تر و سالم تر از استفاده از پله هاست. ساختمان هاي بزرگ هميشه تعميركار آسانسور خود را در محل دارد.

اما ساختمان هاي كوچك تر مي توانند با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور با شركت هاي خدمات آسانسور به طور بازه اي آسانسور خود را چك آپ كنند. معمولا بهترين فاصله چك آپ يك ماه است. به اين صورت احتمال خرابي آسانسور و نياز به تعمير و نگهداري آسانسور خواهد شد.

حتي در ساختمان هايي كه ساكنين باملاحظه مي باشند و سعي مي كنند كه سلامت آسانسور را با اضافه بار، بدرفتاري و بي توجهي به خطر نيدازند، همان طور كه در بخش هاي قبلي گفته شد، بازهم نياز به سرويس و نگهداري آسانسور به صورت دوره اي وجود خواهد داشت، درست مثل هر دستگاه الكتريكي - مكانيكي ديگر.

سرويس و نگهداري آسانسور، قانونا بايد به طور ماهانه انجام بگيرد. با سرويس و نگهداري آسانسور، نياز به تعمير آسانسور را به حداقل مي رسانيد، ايمن سازي و استانداردسازي آسانسور را راحت تر مي كنيد، و حتي مي توانيد براي دريافت بيمه آسانسور هم اقدام كنيد. در اين صورت ديگر نگران هزينه هاي تعمير و نگهداري آسانسور نخواهيد بود!

چك اپ يك ماهه درنظر بعضي دشوار به نظر برسد؛ اما وقتي قيمت اين دستگاه و هزينه هاي احتمالي جاني و مالي خرابي آن درنظر گرفته مي شود، به نظر مي رسد كه اين تصميم هوشمندانه است.

شركت آسانسور مانا  https://asansormana.com/    با قراردادهاي منطقي، نه تنها چك آپ ماهانه آسانسور ساختمانتان را پوشش مي دهند، بلكه طي قرارداد با اين شركت، تعمير آسانسور را هم به طور رايگان بر عهده مي گيرد.

قيمت تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور

احتمالا كنجكاو هستيد كه سرويس و نگهداري آسانسور چقدر براي شما خرج دارد؛ سعي كرديم قيمت و تعرفه سرويس و نگهداري آسانسور براي شما خلاصه كنيم:

عوامل زيادي در قيمت تعمير و نگهداري آسانسور دخيل مي باشند؛ مثلا آيا تعمير و نگهداري آسانسور غرب تهران، تعمير و نگهداري آسانسور در شمال تهران يا تعمير و نگهداري آسانسور شرق تهران مدنظر شماست؟ چند طبقه وجود دارد؟ آسانسور قديمي ست يا تازه نصب شده؟

سرويسكار آسانسور مجاز و موردقبول

شركت هاي معتبر آسانسور معمولا متخصصين سرويس آسانسور و تعميركاران آسانسوري دارند كه همگي مجاز مي باشند و داراي كارت مهارت مي باشند. آن ها متخصصين سرويس آسانسور و تعميركاران آسانسور خود را دائما تحت نظارت دارند و از كيفيت ارائه شده توسط آن ها مطمئن مي شوند. اما امكان دارد اين امنيتي را با سرويس كاران منفردي كه تحت نظر يك شركت كار نمي كنند تجربه نكنيد.

جمع بندي

مي توان با جرات گفت كه با رعايت اين دو بتوان سال ها از آسانسورها نهايت استفاده را كرد، بدون اينكه سلامت و امنيت ساكنين را در خطر بيندازد و مدام به تعمير آسانسور نياز پيدا شود. چه بسا آنقدر بتوانيد از آسانسورتان خوب مراقبت كنيد كه نصف سن يك انسان يا حتي بيشتر براي شما كار كند! تنها چيزي كه نياز داريد تنوع در شكل ظاهري آن و يا بازسازي و زيباسازي آسانسور باشد؛ مثلا امكان دارد بعد از مدتي تصميم بگيريد كه كابين آسانسور خود را تغيير دهيد.

وقتي طول عمر يك آسانسور و هزينه قطعات اصلي آن مثل موتور، درنظر گرفته مي شود و با هزينه نگهداري و سرويس آسانسور به طور دوره اي مقايسه مي شود، به نظر باصرفه و منطقي است. همين حالا با آسانسور مانا    https://asansormana.com/  تماس بگيريد و درخواست خود را براي بازديد آسانسور ثبت كنيد

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب نرده روي ديوار مدرن آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روي ديوار مدرن آشنا خواهيد كرد.

قيمت انواع نرده روي ديوار مدرن

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد نرده روي ديوار مدرن به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده روي ديوار مدرن كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد.

كاربرد نرده روي ديوار مدرن

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود، به ويژه اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد.

اگر شما ميخواهيد يك نرده روي ديوار مدرن را انتخاب كنيد بايد مانند بخش هاي ديگر ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يكي از بخش هايي كه بدون شك براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت كنيد و تمامي آنچه كه نياز داريد را براي فروشنده شرح دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

ويژگي هاي خاص نرده روي ديوار مدرن

نرده روي ديوار مدرن در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين نوع نرده ها با اينكه كارايي يكسان دارند اما درجه اين كاربرد ميتواند متفاوت باشد كه شما بايد به طور حتم به آن دقت كنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده روي ديوار مدرن آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد كه هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است كه نكات بسياري را رعايت كنيد تا يك انتخاب مناسب داشته باشيد.

 

نرده پله آهني پيچ

 

نرده پله آهني پيچ درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايستحتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گرددتا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادنو سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشندكه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده پله آهني پيچ ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتمابه دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانندبا نصب نرده پله آهني پيچ به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده پله آهني پيچپلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي نرده پله آهني پيچ امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون چه دلايلي دارد؟

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

 

تلويزيون شما هم خود به خود خاموش مي شود؟ بعد از چند ثانيه و بي هيچ علتي تلويزيون ناگهان خاموش مي شود؟ از همه بدتر وقتي است كه اين اتفاق زمان ديدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! علل زيادي وجود دارد كه باعث خاموش شدن ناگهاني تلويزيون مي شود. در ادامه مقاله اين موارد را براي پي بردن به دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون و يا دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون بررسي مي كنيم.

اشكالات منبع تغذيه دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون

كمي بررسي امكان دارد به شما كمك كند بفهميد چه چيزي دليل خاموش و روشن شدن تلويزيون سامسونگ، ال جي، فيليپس و … به صورت ناگهاني و خود به خود است. اول منبع تغذيه را بررسي كنيد. سيم برق به درستي به پريز وصل شده است؟ اتصال شل و يا كابل آسيب ديده و قديمي مي تواند دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون شما باشد. اگر متوجه سيم هاي فرسوده يا مشكل سيم برق تلويزيون خود شديد، وقت آن است كه براي تعمير تلويزيون سوني يا ال جي خود با سرويس تي وي تماس بگيريد

چرا تلويزيون خودبخود خاموش مي شود؟

وقتي تلويزيون خودبخود خاموش مي شود، يكي از محتمل ترين موردي كه مي توانيد بررسي كنيد، فعال شدن تايمر يا تايمر خواب تلويزيون است. امكان دارد تايمر تلويزيون شما طوري تنظيم شده باشد كه بعد از يك زمان خاص تلويزيون را خاموش كند.

 از گيرنده ديجيتال و يا تلويزيون هاي جانبي ديگر استفاده مي كنيد؟

مطمئن شويد كه گيرنده ديجيتال روشن است و ورودي تلويزيون به درستي براي تلويزيون گيرنده انتخاب شده است.

اگر تلويزيون گيرنده ديجيتال شما روشن است، امكان دارد كابل HDMI، كواكسيل و … يا خود تلويزيون به دليل اشكال سيگنالي براي تلويزيون ارسال نكند.

سيگنال خروجي گيرنده ديجيتال خود را با فشردن دكمه info/guide روي ريموت كنترل آن بررسي كنيد.

اگر بعد از فشردن دكمه info/guide صفحه تلويزيون داده هاي راهنما را نشان مي دهد، اشكال شما ناشي از كابل يا خود گيرنده است.

اگر صفحه تلويزيون شما اطلاعات راهنما را نمايش نمي دهد، مطمئن شويد كه منبع ورودي در تلويزيون با كمك دكمه ورودي در ريموت تلويزيون تغيير مي كند.

اشكالات و سخت افزاري دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون

اگر هيچ كدام از موارد بالا كار نكرد و شما متوجه شديد كه تلويزيون هاي متصل به تلويزيون شما به درستي كار مي كنند و گزينه هاي ريست و به روزرساني را هم امتحان كرده ايد و جواب نگرفتيد، امكان دارد اشكال از خود تلويزيون باشد. امكان دارد مين برد، برد پاور و يا ديگر قطعات تلويزيون شما خراب شده باشند كه بايد براي تعمير آن از يك مركز معتبر مثل سرويس تي وي كمك بگيريد.

خراب شدن برد اصلي دليل خاموش شدن تلويزيون

اگر تلويزيون شما بدون هيچ اشكالي به طور ناگهاني خاموش شود، به احتمال زياد اشكال از سخت افزار است. يكي از دليل هاي رايج اين اشكال خراب شدن برد اصلي تلويزيون است، جايي كه همه اجزاي تلويزيون شما با هم ارتباط مي گيرند و سيگنال را رد و بدل مي كنند. اگر برد اصلي تلويزيون فرسوده يا خراب باشد، تلويزيون بيش از حد گرم مي شود و باعث مي شود كه تلويزيون خود به خود خاموش و روشن شود. تعويض برد اصلي تلويزيون مي يك تعمير پرهزينه و حساس است و بايد توسط متخصصان حرفه اي و مجرب سرويس تي وي انجام شود.

خراب شدن برد پاور تلويزيون

علاوه بر برد اصلي، وقتي كه اشكال خاموش شدن تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و … به وجود مي آيد، امكان دارد مشكل از برد پاور تلويزيون شما باشد. در تلويزيون سامسونگ مدل ??F???? و تلويزيون ال جي مدل 42led5600 احتمال دارد دليل خاموش شدن ناگهاني تلويزيون از برد پاور آن هم باشد اما براي مطمئن شدن بايد توسط تعميركار بررسي شود.

علاوه بر مواردي كه گفته شد، نوسان برق مي تواند باعث آسيب زدن به برد اصلي، برد پاور، قطعات برد مثل خازن ها و آي سي ها و ديگر اجزا تلويزيون شما شود. چرا كه تلويزيون هاي جديد با ولتاژ خيلي پاييني كار مي كنند پس با نوسان برق احتمال آسيب رسيدن به قطعات تلويزيون وجود دارد. براي پيشگيري از اين آسيب ها بايد حتما از محافظ برق باكيفيت كمك بگيريد.

نمايندگي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون ال جي ، سامسونگ يا سوني ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان تلويزيون هاي تلويزيون و برد است. كاربران گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي تلويزيون تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير انواع تلويزيون هاي برد و پنل هاي تي وي را دريافت كنند. تعمير تلويزيون سامسونگ ، سوني و ال جي در اين نمايندگي محدود به مدل و برند خاصي نيست و از همه خدمات تعويض و تعمير پشتيباني مي كند