امروزه براي باتري از چه صفحاتي استفاده ميشود ؟

امروزه براي باتري از چه صفحاتي استفاده ميشود ؟

 

1. باتري حصيري شيشه اي جاذب (AGM)

باتري آ جي ام يك باتري ويرا است كه براي پشتيباني از نيازهاي انرژي الكتريكي بالاتر در وسايل نقليه مدرن طراحي شده است. اين شبيه به يك باتري سلول مرطوب است، اما يك جداكننده فايبرگلاس ("حصير شيشه اي") محلول الكتروليت را جذب مي كند و آن را در جاي خود نگه مي دارد

در ادامه با ما همراه باشيد تا يكي از تخصصي ترين مقالات سايت تليسان را بخوانيم و به اطلاعاتمان بيافزاييم.

6_3qrp.png

اين نوع باتري عملكرد بهتري نسبت به نمونه هاي سيل دار و ژل سلولي خود دارد.

 

اين باتري مي تواند تا 5 برابر سريعتر شارژ شود و 3 برابر عمر چرخه بيشتري را نسبت به يك باتري معمولي تحمل كند. همچنين مي تواند تا 80 درصد از وزارت دفاع خود را كاهش دهد.

 

باتري آجي ام براي خودروهايي با برنامه هاي استارت-استاپ خودكار و با بازيابي انرژي ترمز ايده آل است. با اين حال، مي تواند 40 تا 100 درصد بيشتر از باتري هاي معمولي هزينه داشته باشد.

 

2. باتري چرخه عميق

باتري چرخه عميق نوعي باتري سرب اسيدي است و مي تواند سيل يا آب بندي شود. از صفحه باتري ضخيم تري در سلول هاي خود استفاده مي كند و ماده فعال متراكم تري دارد.

 

نوع باتري چرخه عميق براي انرژي پايدار با كاهش جريان كمتر در دوره هاي زماني طولاني طراحي شده است. كارشناسان تليسان ميگويند اين براي وسايل نقليه تفريحي، چرخ دستي‌هاي گلف و وسايل نقليه دريايي مناسب‌تر است - به همين دليل به آن باتري دريايي نيز مي‌گويند.

 

3. باتري ليتيوم يون (Li-Ion).

شما اغلب باتري ليتيوم يوني را در خودروهاي هيبريدي يا الكتريكي پيدا خواهيد كرد. باتري ليتيوم يوني مي تواند انرژي بيشتري ذخيره كند و زمان شارژ سريع تري دارد. همچنين نسبت به باتري هاي معمولي سبك تر است كه براي خودروهاي الكتريكي ضروري است.

 نكته اي از تليسان :  وزن كمتر به معناي مسافت بيشتر با يك بار شارژ است

 

 

در حالي كه يك بسته باتري ليتيوم يوني هزينه بسيار بيشتري نسبت به باتري هاي اسيد سرب دارد، اما عمر طولاني تري دارند. اكثر سازندگان گارانتي 5 تا 8 ساله براي باتري هاي ليتيومي خود مي دهند، اما مي توان انتظار داشت كه بين 10 تا 20 سال عمر كنند.

 

قطعات باتري ليتيوم يون قابل بازيافت هستند، كه يكي ديگر از مزاياي آن است كه آن را گزينه خوبي براي آگاهان محيط زيست مي كند.

 

4. باتري نيكل متال هيدريد

باتري (هيدريد نيكل-فلز) اغلب در خودروهاي هيبريدي استفاده مي شود، اما در برخي از خودروهاي الكتريكي موفق است. اين باتري هيبريدي نسبت به باتري ليتيوم يون يا اسيد سرب داراي چرخه عمر طولاني تري است.

 

با اين حال، آنها نرخ خود تخليه بالايي دارند، گران هستند و در دماهاي بالا گرماي زيادي توليد مي كنند. به همين دليل است كه باتري فلزي هيدريد نيكل براي خودروهاي برقي شارژي كارايي كمتري دارد و روي خودروهاي هيبريدي متمركز شده است.

 

اكنون كه برخي از انواع رايج باتري خودرو را پوشش داده‌ايم، بياييد به برخي از سؤالات متداول بپردازيم.

ميتوانيد ادامه اين مقاله مهم را در وب سايت تليسان بخوانيد در نظر داشته باشيد كه شما ميتوانيد براي خريد باتري ماشين از طريق اين سايت اقدام كنيد.

 

دستگاه پكيج شوفاژ ديواري

پيشرفت علم و تكنولوژي هميشه جهت رفاه و آسايش زندگي بشر در حال بروزرساني مي‌باشد و هر روز ما با سيستم جديدي آشنا مي‌شويم كه سعي در جبران نواقص تجهيزات سنتي را دارند، در اين بين تنها كساني ضرر مي‌كنند كه هنوز در حال و هواي زندگي سنتي بوده و سعي در مقابله با اين فناوري هاي جديد را دارند و در طرف مقابل كساني كه خود را همواره با عصر فناوري بروزرساني مي‌كنند و توانايي تغيير را دارند بيشترين سود را خواهند برد  در حوزه صنعت ساختمان نيز همواره سيستم هاي جديدي جايگزين تجهيزات سنتي مي‌شوند كه در كل براي حل نواقص و معضلات سيستم هاي سنتي شكل گرفته اند

به عنوان مثال دستگاه پكيج شوفاژ ديواري كه به نوعي يك موتورخانه كامل براي هر واحد ساختمان مي‌باشد نيز جهت حل مشكلات موتورخانه هاي سنتي چند سالي است كه در كشور ما رونق پيدا كرده و در حالي كه كشورهاي توسعه يافته در حال رونمايي از نسل جديدي از سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي مي‌باشد و همين پكيج هاي ديواري نيز در آنجا به طور كامل منسوخ شده است، هنوز هستند كساني كه در كشور ما به دنبال استفاده از موتورخانه هاي سنتي جهت گرمايش ساختمان هستند،

 

نسل جديد پكيج هاي چگالشي در كشورهاي در حال توسعه

 

همانطور كه مي‌دانيد قرن بيستم يكي از مهمترين مسائلي كه ذهن بشر را به خود درگير كرده موضوع انرژي مي‌باشد و چون در دستگاه هاي پكيج ديواري سنتي يعني همان دستگاه هايي كه در حال حاضر در كشور ما بسيار پرطرفدار و پر فروش هستند كمترين دقتي در رابطه با مصرف انرژي نشده است به طوري كه اين پكيج ها تنها 20 درصد بازدهي مفيد داشته و بيشتر از 80 درصد از انرژي مصرفي را از دودكش خود خارج مي‌كنند  پكيج هاي ديواري چگالشي نسل جديد سيستم هاي گرمايشي است كه در كشورهاي در حال توسعه رونق يافته است.

 

سيستم پكيج هاي چگالشي

 

 سيستم اين نوع از پكيج ها طوري طراحي شده است كه مصرف سوخت را به حداقل ممكن برساند و راندمان آن را گاهاً حتي به بيشتر از 100 درصد برسانند، اين بدان معني است كه به عنوان مثال از دودكش اين پكيج ها كمترين گرمايي پرت نخواهد شد و جالب اينجاست كه برخلاف پكيج هاي قديمي دودكش پكيج چگالشي را از جنس پلاستيك ساخته اند چون به هيچ عنوان گرمايي از آن خارج نمي‌شود و تنها مونوكسيدكربن سرد شده خارج مي‌شود  ‏همانطور كه تمام انسان ها بايد خود را با زندگي نوين بروزرساني كنند تعميركاران پكيج هاي ديواري نيز بايد علم و دانش خود را هميشه بروز نگاه دارند تا از پيشرفت فناوري جا نماند.

 ‏

شركت پكيجكار بزرگترين مرجع آموزش و خدمات انواع پكيج ديواري در كشور

 

 در انتهاي اين مطلب قصد داريم شركتي را به شما معرفي كنيم كه همواره در عرصه تعمير پكيج  در تهران پيشتاز رقباي خود بوده اند، به طوري كه تعميركاران اين مركز جزو بهترين افراد در اين حرفه مي‌باشند، اگر شما هم ساكن شهر تهران هستيد و از دستگاه پكيج ديواري استفاده ميكنيد پيشنهاد مي كنم حتي شده يكبار از خدمات اين مركز استفاده كنيد تا تفاوت را به معناي واقعي درك نماييد

 

در حال حاضر شركت هاي زيادي خدمات تعميرات پكيج را ارائه مي‌دهند كه پيدا كردن يك تعميركار حرفه اي و با انصاف بسيار دشوار مي‌باشدآموزش عيب يابي پكيج ديواري نياز هر مصرف كننده پكيج ديواري اگر از مصرف كنندگان انواع پكيج شوفاژ ديواري هستيد يكي از نكاتي كه بايد در مورد آن اطلاعات داشته باشيد بحث ارور هاي شايع پكيج ديواري مي‌باشد كه جهت عيب يابي آسان مشكلات بوجود آمده راهكار بسيار خوبي مي‌باشد.

 

 

براي اينكه صفر تا صدعيب يابي پكيج ديواري  را ياد بگيريد پيشنهاد ما مراجعه به سايت پكيجكار و مطالعه مقالات و مشاهده  ويدئو هاي زيادي است كه توسط اين مجموعه به رايگان ارائه شده است.

 

قيمت ترموود و عوامل موثر در آن

قيمت ترموود به عوامل مختلفي بستگي دارد. چوب جز اولين مواد و يا مصالح ساختمان مي‌باشد كه قبل از به كارگيري مواد معدني يا مصالح ساختماني و صنعتي چون آهن، آجر، ماسه، سيمان، موزاييك، سراميك و غيره در سازه‌هاي معماري يا عمراني، استفاده مي‌شده است. انسان‌هاي اوليه طرز شكل دادن به چوب را براي تهيه ابزار گوناگون فرا گرفتند. ابزار و وسايل چوبي اوليه و حتي ساختمان‌ها و تزئينات چوبي ادوار ماقبل تاريخ و اعصار مختلف تاريخ، نمايانگر اهميت چنان ماده‌اي است كه قبل از فلز و همزمان با مصرف سنگ در اختيار بشر در آمده است و از آن در تهيه ابزار و وسايل زندگي، ساخت انواع سلاح، احداث ساختمان‌ها و غيره استفاده كرده است.

از ساختمان‌هاي روستايي گرفته تا ساختمان‌هاي چند طبقه شهري، پل‌ها، كوشك‌ها و غيره از چوب ساخته مي‌شدند كه بسياري از آن‌ها در ايران يا كشورهاي ديگر به عنوان ميراث فرهنگي شناخته شده‌اند. حدود ???? سال پيش معماران ايراني براي گرمي بخشيدن به خانه‌هاي مسكوني، كاخ‌ها، ابنيه‌ها و غيره به صورت گسترده از چوب استفاده مي‌كردند. در اين مطلب قصد داريم به قيمت ترموود، عوامل مؤثر بر آن را بيان كنيم. 

قيمت ترمووود

قيمت ترموود

قيمت ترموود و عوامل موثر در آن:

يكي از سؤال‌هايي كه ذهن اكثر افراد را درگير كرده است اين است كه قيمت ترمووود چقدر است؟ در پاسخ به اين سؤال بايد گفت قيمت ترموود و يا قيمت چوب‌هاي ترمو وود نسبت به كيفيت آن‌ها، مقاومت و كارايي آن‌ها بسيار متفاوت است. عوامل مختلفي در قيمت نهايي چوب هاي ترموود بستگي دارد كه مي‌توان به موارد زير اشاره نمود:

?. برند چوب ترمو وود:

يكي از عوامل مؤثر و يا تأثيرگذار در قيمت ترموود، برند چوب‌هاي ترموود است. چوب‌هاي ترمو وود انواع مختلف و متنوعي دارند كه مي‌توان به برند آن‌ها چون ترمو وود فنلاندي، ترمو وود ايراني و غيره اشاره كرد كه هر كدام ويژگي‌هاي منحصر به فردي داشته و در نتيجه قيمت آن‌ها با هم متفاوت خواهد بود. قيمت ترموود فنلاندي نسبت به انواع چوب‌هاي ترمو وود بالاتر است.

بالا بودن قيمت اين نوع چوب ترمو وود به دليل كيفيت بي‌نظير آن است. لازم به ذكر مي‌باشد كه با وجود محدوديت‌ها و تحريم‌هاي ايجاد شده دست‌يابي به چوب‌هاي ترمو وود فنلاندي مي‌توان از چوب‌هاي ترمو وود ايراني استفاده كرد. اين نوع چوب‌ها كيفيت بالايي دارند و با ترمو وود فنلاندي برابري مي‌كنند، اما قيمت ترموود ايراني نسبت به چوب‌هاي فنلاندي كمتر خواهد بود.

?. كيفيت نهايي چوب‌هاي ترمو وود:

يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار در قيمت نهايي چوب هاي ترموود، مي‌توان به كيفيت نهايي آن‌ها اشاره كرد. هر چقدر كيفيت نهايي چوب بيشتر باشد، قيمت ترموود نيز بيشتر خواهد بود. كيفيت نهايي چوب‌هاي ترمو وود به كيفيت ترمو كردن چوب‌ها، كيفيت رنگ آن‌ها، ميزان رطوبت موجود و عوامل ديگر بستگي دارد.

?. نوع رنگ مصرفي جهت رنگ كردن سطح چوب‌هاي ترمو وود:

از ديگر عوامل تأثيرگذار در قيمت ترموود نوع رنگ مصرفي و يا استفاده شده در رنگ‌آميزي سطح چوب‌ها مي‌باشد. رنگ ترموود در دو نوع توليد شده است كه مي‌توان به رنگ‌هاي ترمو وود بر پايه روغن و رنگ‌هاي ترمو وود بر پايه آب اشاره كرد كه هر كدام مزيت‌هاي منحصر به فردي دارند. هر چه كيفيت رنگ مصرفي بيشتر باشد، قيمت ترموود بيشتر خواهد بود.

خريد ترموود

خريد ترموود

?. متراژ چوب ترمو وود مصرفي:

از ديگر عوامل تأثيرگذار در قيمت ترموود ميزان چوب مصرفي و يا متراژ چوب ترمو وود استفاده شده مي‌باشد. هر چقدر چوب بيشتري استفاده شده باشد، قيمت نهايي آن‌ها بيشتر خواهد بود.

?. هزينه نصب و اجراي چوب‌هاي ترمو وود:

از ديگر عوامل تأثيرگذار در قيمت نهايي چوب‌هاي ترموود، هزينه اجرا و نصب آن‌ها مي‌باشد. قيمت ترموود اغلب با هزينه اجرا و نصب محاسبه مي‌شود، در نتيجه ميزان هزينه اجرا توسط نصاب كار در قيمت نهايي آن تأثير خواهد داشت.

 

گيت چيست ؟‌

گيت چيست ؟‌

گيت يك ورژن كنترلر است كه در سال 2005 توسط توروالدز ساخته شده است . شما ميتوانيد فرآيند توسعه ي يك پروژه را با گيت كنترل و مديريت كنيد .

با گيت ميتونيد هر تغييري در نسخه هاي مختلف را بررسي كنيد و در صورت تاييد آنها را روي پروژه ي نهايي اعمال كنيد .

فرض كنيد شما روي يك سايت كار ميكنيد كه با زبان پايتون است و در شركت شما شخص ديگري قصد دارد يك ابزاري را بصورت مستقل براي سايت شما كدنويسي كند و در نهايت به شما تحويل دهد و شما آنرا به درون پروژه ي اصلي متصل كنيد ولي چطور !!؟ اين اتفاق به سادگي گفتن نيست .

اين سناريو را در نظر بگيريد .

يك پروژه ي واحد به نام A در روز 1 شروع ميشود روز 2 يك فردي ميخواهد ابزاري به نام B را به پروژه ي A كدنويسي كند .

برنامه نويسي B سه روز طول ميكشد ولي در طول سه روز پروژه ي A هم قرار نيست متوقف بشه !

اينطوري دو شاخه ي مستقل در حال توسعه است ممكن است برنامه نويس B چيزي را كه دو روز پيش ديده باشد متفاوت باشد چون برنامه نويس روي پروژه ي A كار كرده است .

ميبينيد كه در مثال ما فقط دو نفر و دو توسعه ي موازي در نظر گرفته شده است حالا فرض كنيد يك پروژه توسط صد نفر نوشته ميشه و دويست بخش مستقل داره !!!‌

اينجاست كه ديگه برنامه ها از تفكر وتمركز انسان خارج ميشود و بايد ابزاري باشد تا بتواند اين فرايند را بخوبي مديريت و كنترل كند .

اين ابزار گيت است و در اصل هم براي مديريت ورژن هاي لينوكس توسعه داده شده است كه بعدا مورد استقبال همه ي برنامه نويسان جهان قرار گرفته است .

من براي يادگيري مفاهيم و اصل گيت از اين دوره ي آموزش گيت استفاده كردم عالي بود و پيشنهاد ميكنم اگر به دنبال آموزش گيت هستيد حتما تهيه اش كنيد .

ريپوزيتوري ( repository ) در git چيست ؟‌

 

ريپوزيتوري در گيت چيست

هر پروژه كه بخواهد با گيت مديريت شود بايد به يك ريپوزيتوري منتقل شود . ريپوزيتوري يك مخزن است مخزن نهايي هر آنچه كه ميخواهيد از تغييرات و روند يك پروژه روي پروژه نهايي اعمال كنيد .

18_wkal.jpg

ريپوزيتوري دو نوع است :‌

1 - ريپوزيتوري لوكال كه روي كامپيوتر يا روي يك فلش يا سي دي يا هر چيزي كه ديگر دسترسي از طريق شبكه نيست

2 - ريپوزيتوري ريموت كه معمولا روي يك سرور يا هاست قرار ميگيرد و بقيه بهش دسترسي دارند مثل گيتهاب و گيت لب و ... كه اين سرويس را به شما ميدهد و ريپوزيتوري هاي شما را ميزباني ميكند .

گيت هاب و گيت لب چيست ؟؟؟

گيتهاب يك سرويس دهنده هست كه به شما اجازه ميدهد بصورت رايگان ريپوزيتوري هاي گيت خود را بصورت آنلاين ارائه دهيد .

گيتهاب يك سري مفاهيم و ابزارها دارد كه بايد كار با آنها را ياد بگيريد تا بتوانيد از امكانات آن جهت مديريت ريپوزيتوري هاي خود استفاده كنيد .

البته الان گيتهاب تقريبا تبديل به يك جامعه ي مجازي برنامه نويسان شده است تا يك هاستينگ خالي ريپوزيتوري هاي گيت ...

گيت لب هم همين كارها را ميكند و تفاوتش اين است كه خود گيت لب قابل دانلود و پياده سازي روي سرورهاي شخصي است .
 

 

در لوازم خشكشويي بوش صرفه جويي كنيد

در لوازم خشكشويي بوش  صرفه جويي كنيد

روزهاي خوش و خاطرات گرم تمام آن چيزي نيست كه پاييز وارد زندگي ما مي كند! اين فصل همچنين خبر از لكه‌هاي شكلات داغ، لباس‌هاي باراني، جوراب‌هاي گل‌آلود و هر چيز ديگري مي‌دهد.

 

آيا ماشين لباسشويي شما مي تواند لكه هاي سخت را از بين ببرد و در عين حال روي لباس شما ملايم باشد؟ آيا چرخه ظريفي دارد تا با ژاكت يا ژاكت هاي فلانل مورد علاقه شما با ظرافت رفتار كنيد؟ آيا مي توانيد در حالي كه در حياط خلوت هستيد اعلان هاي «چرخه انجام شده» را روي تلفن خود دريافت كنيد؟

اتاق رختشويي مدرن با ماشين لباسشويي و خشك كن ويرپول

 

ماشين لباسشويي بوش با ظرفيت‌هاي زياد، عملكرد قابل اعتماد و ويژگي‌هاي كاربردي آسان مانند توزيع‌كننده‌هاي مواد شوينده Load & Go™، چرخه‌هاي ضدعفوني‌كننده و كنترل‌هاي هوشمند اختياري با قابليت هوشمند، مي‌تواند تمام نيازهاي لباس‌شويي شما را برآورده كند.

 

و در مورد خشك كن شما چطور؟ آيا وقتي حجم عظيمي از پتوهاي پرتابي را داخل آن مي اندازيد، آيا در بار اول و هر بار آنها را كاملاً خشك مي كند؟ آيا خشك كن شما مي تواند پرتاب هاي شما را ضدعفوني كند؟ هيچ‌كس نمي‌خواهد با يك پتوي مرطوب و هنوز كثيف گرم بماند، و نبايد زمان استراحت خود را با اجراي مجدد چرخه‌هاي خشك‌كن هدر دهيد تا زماني كه لباس‌هاي شسته شده در نهايت خشك شوند. با گزينه‌هايي مانند چرخه‌هاي ضدعفوني، گزينه‌هاي Static Reduce و Wrinkle Shield™ Plus، سنجش رطوبت پيشرفته، و ويژگي‌هاي هوشمند اختياري مانند زمان‌بندي چرخه و رديابي از طريق برنامه Whirlpool، بارگيري لباس‌هاي پراكنده شما بدون دردسر خواهد بود.

 

 

صرفه جويي بزرگ در لوازم آشپزخانه كالا پايا

آشپزخانه مدرن قهوه اي و خاكستري با لوازم آشپزخانه كالاپايا استيل ضد زنگ

 

در طول پاييز، زماني كه هوا نسيم است، مطمئناً مي خواهيد يخچال و فريزر شما هم همين كار را انجام دهد! وقتي هواي بيرون وحشتناك است، مي‌خواهيد مواد تازه براي سوپ‌هاي گرم، پاي ميوه‌ها و كاسرول‌هاي خوش‌مزه آماده كنيد.

 

اگر آشپزخانه شما جايي نيست كه مي‌خواهيد نوشيدني‌هاي سرد يا تنقلات را براي جمع كردن بچه‌هايي كه بيرون از خانه بازي مي‌كنند يا گروه تشنه بزرگ‌سالاني كه دور منقل آويزان هستند، ذخيره كنيد، يك يخچال گاراژي، يخچال جمع‌وجور يا مركز نوشيدني همه را سرحال نگه مي‌دارد. خارج از آشپزخانه شما و براي زماني كه آشپزخانه شما جايي است كه ترجيح مي دهيد همه چيز را در آن نگهداري كنيد، به دنبال يخچال هاي قابل اعتماد با بيشترين ميزان ذخيره سازي در بازار، قفسه بندي قابل تنظيم، محفظه هايي به اندازه بشقاب، و كشوهاي ترد با كنترل رطوبت اختياري باشيد.

 

و براي غذاهايي كه بايد در داخل آن آماده كنيد، وسايل آشپزي جديد كالاپايا  https://kalapaya.com/  مانند طيف همه كاره، يك اجاق گاز با كنترل هاي آسان براي استفاده، يا يك اجاق ديواري با كنترل دقيق حرارت، اشتياق شما را براي عرق ريختن در آشپزخانه دوباره شعله ور مي كند. به افراد خاص زندگيت غذا بده

 

يك حقيقت كثيف در زندگي اين است كه يك وعده غذايي خوب هميشه با ظروف كثيف همراه است. ماشين ظرفشويي جديد ويرپول تميز كردن را به آساني پاي انجام مي دهد (اما آن را پاي سيب درست كنيد).  

منبع : كالاپايا

 

برند دي از بهترين توليد كننده هاي ماسكهاي ايراني

برند دي از بهترين توليد كننده هاي ماسكهاي ايراني

 

ماسك دي يكي از قديمي ترين و معروف ترين ماسكهاي توليد داخل ايران است. شركت توليدكننده اين محصول اولين عرضه كننده بوده است كه محصولاتش را با لايه هاي بايكو به بازار عرضه كرده است. محصولات اين شركت ايراني جزو اولين هاي متفاوت در بازار بوده اند. به همين دليل هميشه مورد توجه استفاده كنندگان قرار داشته‌اند. توليد اين محصولات به سال ها پيش از دوران كرونا باز مي گردد. زماني كه بيشترين كساني كه از ماسك هاي تنفسي پزشكي استفاده مي كردند پزشكان و پرسنل بيمارستان ها و مراكز درماني كوچك و بزرگ بودند. پزشكان به‌خوبي برند دي را مي شناسند. برندي كه محصولاتش ا از بسياري از نمونه هاي وارداتي و خارجي نيز بهتر است. در ادامه ساختار و لايه هاي اين ماسك ها را بيشتر مورد بررسي قرار مي دهيم.

گفتيم كه لايه هاي بيروني يعني لايه رويي و داخلي ماسك از جنس بايكو مي باشد. لايه ها از جنس لايه‌هاي آنتي باكتريال با جذب ميكروب و باكتري كمتر هستند كه از تكثير اين عوامل ميكروبي در داخل ماست جلوگيري ميكند. آنتي باكتريال بودن اين لايه ها از به وجود آمدن بسياري از مشكلات باكتريايي مثل مشكلات پوستي و برخي از مشكلات تنفسي و گاهاً برخي از بيماري ها پيشگيري مي كند. كمتر ماسكهاي با اين ويژگي در بازار وجود دارند. در مورد كالاهاي توليد داخل تعداد اين كالاها بسيار اندك است و برند دي يكي از معدود برندهايي است كه ماسك هايش را با اين لايه ها و با اين ويژگي به بازار عرضه كرده است. لايه هاي آنتي باكتريال ماسك هاي برند دي به خاطر ويژگي ها و خواص فوق‌العاده‌اي كه دارند اين كالا را به يكي از معروف ترين كالاها براي مراكز درماني تبديل كردند. لايه هايي كه حتي از قرمزي و ايجاد گرماي زياد در داخل ماسك كه ممكن است باعث آسيب هاي پوستي شوند پيشگيري مي كند. لايه هاي پايكو استفاده شده در اين كالا علاوه بر ويژگي آنتي باكتريال بودن لطافت و نرمي بسيار زيادي را ايجاد كرده است. لطافت و نرمي زيادي كه باعث مي شود با اين كالا احساس راحتي بسيار بيشتري در مقايسه با كالاهاي مشابه ديگر داشته باشيد.

به منظور كاهش ورود هواي فيلتر نشده از بالاي ماسك در تمامي ماسك هاي تنفسي پزشكي از قسمتي به نام فيكسر بيني استفاده مي كنند. قطعه كوچكي كه بسيار نرم و منعطف است و با يك دست مي توان آن را به راحتي حالت داد. اين قطعه مي تواند از جنس فلز يا پلاستيك نرم و انعطاف پذير باشد. در ماسكهاي ايراني برند دي از يكي از نرم ترين فيكسر هاي بيني استفاده شده است. اين قسمت از يك قطعه فلز بسيار نرم و كوچك ساخته شده است كه در بالاي ماسك دقيقاً در وسط آن قرار گرفته است. قطعه ساده اي كه باعث مي شود عملكرد فيلتر كنندگي ماسك دوچندان شود. اين قسمت را به سادگي مي توانيد به كمك يك دست با توجه به ارگونومي و شكل بيني حالت بدهيد. كافي است كه ماسك را روي صورت قرار دهيد و فيكسر بيني را حالت بدهيد.

محصولات شركت دي تمامي علائم استاندارد مثل سيب سلامت و تاييديه هاي سازمان غذا و دارو را نيز دارند. اين علامت ها بر روي جعبه محصول درج شده است. علامت هايي كه پس از تاييد استاندارد بودن ساختار و لايه هاي محصول به آن داده شده است. اگر به دنبال يك ماسك حرفه‌اي با قيمت مناسب هستيد برند دي مي تواند پيشنهاد خيلي خوبي براي شما باشد. ماسك هاي استاندارد و حرفه اي با وجود اين ويژگي ها و موارد خيلي خوبي كه دارند با قيمت بسيار مناسب و منصفانه به بازار عرضه شده‌اند. به همين دليل انتخاب را بسيار راحت تر مي كند. اين شركت ايراني و با سابقه با افزايش تيراژ توليد خود توانسته است كه قيمت محصولات را نيز بسيار كنترل كند و با اين قيمت گذاري مناسب سهم بيشتري از بازار را داشته باشد.

 

 

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

يكي از اين شركت‌ها كه مدعي است به صورت قانوني فعاليت مي‌كند، اعلام كرده است: «در قوانين اين شركت براي خريد به صورت اقساطي بسته به مدارك مشتري نيازي به ارائه ضامن نيست، شرايط اقساط بسته به توان مالي افراد تنظيم مي‌شود و از ? ماه تا ?? ماه براي تنظيم اقساط زمان باقي است. همچنين ميزان پيش پرداخت بسته به مدارك شغلي و مدارك سكونتي مشتري و خواست مشتري تعيين مي‌شود، تا افراد بدون فشار مالي بتوانند براي خريد اقساطي خودرو اقدام نمايند

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران

تحويل خودرو در سريع‌ترين زمان ممكن نيز ادعاي ديگر اين شركت است كه علاوه بر اين اعلام كرده: «خريدار پس از پرداخت وجه اوليه و تحويل خودرو و پس از طي مراحل اداري در مدت زمان كوتاهي سندي به نام خود در اختيار خواهند داشت، تنها يك قرارداد رسمي براي پرداخت اقساط تنظيم مي‌شود

پژو پارس، پژو ???، سمند، چانگان، كوئيك، پژو ??? و هايما از جمله اين خودروها هستند كه در طرح فروش اقساطي شركت‌هاي مربوطه مي‌توان مشاهده كرد.

با اين حال، سود بالا در خريد اين خودروها، مبلغ قسط بالا براي خريد و محدود بودن اين طرح تنها براي تهراني‌ها از جمله انتقادات نسبت به طرح فروش اقساطي خودروهاي ايران‌خودرو است.

بخشي از كامنت‌هاي مخاطبان تجارت‌نيوز درباره اين طرح را در زير بخوانيد:

«من با ??مليون پس انداز چه ماشيني ميتونم بخرم؟؟؟
من فقط توان پرداخت ماهي يك مليون قسط رو دارم»

«والا به اون بالا دستي ها اعتماد نيست چه برسه به اين شركت هاي زفرتي»

«آقا حساب كردم تازه اگر ?? ميليون پول پيش پژو پارس را به اين شركتها پرداخت كني ماهانه بايد ? تا ? ميليون قسط بدي..آخه من كارمند از كجا دارم اينقدر قسط بدم…»

«مگر حتي قسطي توان خريد برا عامه مردم مونده؟»

«وقتي پول ماشين رو دو تا سه برابر قسطي حساب ميكنند بيشتر از اين كه كمك حال مردم باشه به نفع فروشنده و به زيان اكثريت مردم هست»

«سودش كمر شكنه»

«تماس گرفتم ميگن درحال حاظر اين طرح فقط مال تهرانه شهرستان نداريم»

شركت سايا خودرو برترين شركت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطي خودرو در ايران