پركابرد ترين نوع سيمان ها

پركابرد ترين نوع سيمان ها

 

مقرون به صرفه ترين سيمان ها در شهر بتن

سيمان به عنوان يكي از پركاربردترين مصالح ساختماني شناخته مي شود كه براي ساخت بخش هاي مختلفي از يك سازه مورد استفاده قرار مي گيرد. سيمان ها قيمت مناسبي نيز نسبت به ساير مصالح دارند و با استفاده از آن مي توان سازه هاي عظيمي را ايجاد كرد. اما اطلاع داشتن از برخي موارد قبل از خريد سيمان به شما كمك خواهد كرد كه بهترين انتخاب را داشته باشيد. سيمان، ماده اوليه بسياري از سازه هاي بتني آماده نيز هست و با استفاده از آن مصالح مورد نياز بسياري از سازه ها ساخته مي شود. سيمان ها از نظر ويژگي هايي كه دارند به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند و مي توانيد متناسب با نوع و محل استفاده خود بهترين مورد را انتخاب كنيد. سيمان را طي فرآيند خاصي با ديگر محصولات ساختماني مخلوط كرده و مورد استفاده قرار مي دهند. ميزان استفاده از سيمان در برابر ماسه يا ساير افزودني هاي بتني به محل استفاده از ملات بستگي خواهد داشت. قيمت خريد سيمان نيز از جمله مهمترين موارد حائز اهميت است كه حتما بايد مورد توجه قرار گيرد. براي خريد اين محصول مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز در خصوص خريد آنلاين بتن را از شركت شهر بتن دريافت كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

x8_tc45.jpg

 

خريد سيمان با كيفيت

خريد سيمان با كيفيت بالا از اهميت بسياري برخوردار است چرا كه كيفيت سيمان با مقاومت سازه رابطه مستقيم دارد و هرچه سيمان مناسب تري براي ساخت استفاده شود در نتيجه مقاومت بالايي نيز در ساختمان شاهد خواهيم بود. براي خريد سيمان مي توانيد به مراكز فروش سطح شهر مراجعه نماييد اما اين روش مشكلات متعددي نيز خواهد داشت كه از جمله مهمترين آنها مي توان به وقت گير بودن اشاره كرد. مراكز اينترنتي فروش مصالح ساختماني بهترين شرايط را براي خريد سيمان دارند چرا كه از طريق آنها مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين محصولات را خريداري كنيد. شهر بتن محصولات باكيفيت را براي فروش ارائه كرده و با مراجعه به سامانه اينترنتي آن مي توانيد خريد خود را انجام دهيد. كارشناسان حرفه اي شركت نيز به صورت ?? ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند.

 

قيمت سيمان

قيمت امروز سيمان به يكي از مهمترين دغدغه هاي مردم براي خريد مصالح ساختماني بخصوص سيمان تبديل شده است. قيمت مصالح ساختماني نيز همانند تمامي لوازم و تجهيزات صنعتي و ساختماني افزايش يافته و با دليل نوسانات بازار نمي توان رقم خاصي براي آن در نظر گرفت. در حالت كلي سيمان يكي از به صرفه ترين انواع مصالح ساختمان سازي است و با استفاده از آن مي توانيد بهترين سازه ها را با هزينه هاي پايين ايجاد كنيد. ميزان قيمت سيمان رنگي بر حسب كيلوگرم محاسبه مي شود. سيمان به دو صورت فله اي و كيسه اي به فروش مي رسد كه نمونه كيسه اي آن به دليل بسته بندي انجام شده، معمولا قيمت بالاتري خواهد داشت و سيمان فله اي براي انبوه سازان مناسب خواهد بود و با خريد آن مي توانيد بيشترين صرفه جويي را در مصالح ساختماني داشته باشيد. البته نوع شركت توليد كننده سيمان نيز بر ميزان قيمت سيمان بي تاثير نخواهد بود. معدن هاي مختلفي براي استخراج سيمان در كشور وجود دارند كه اين معادن هم از نظر كيفيت و هم از نظر قيمت با يكديگر متفاوت خواهند بود.

 

 

 

انواع سيمان

سيمان از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي مي شود و مي توانيد متناسب با نوع استفاده خود نسبت به خريد آن اقدام نماييد. يكي از اصلي ترين دلايل تفكيك سيمان، معدني است كه از آن استخراج مي شود. معمولا معادن مختلف سيمان باعث تفكيك در ساختار اين محصول و مقاومت آن نيز خواهند شد كه قبل از خريد بهتر است با ويژگي هاي هريك آشنايي داشته باشيد. سيمان بر حسب نوع خاصيت و دانه هايي كه دارد در درجه بندي هاي مختلفي ارائه شده است. هريك از اين درجه بندي ها ويژگي هاي متفاوتي به سيمان بخشيده اند و بايد حتما درجه مخصوص كار خود را خريداري كنيد تا مقاومت مورد نظر را شاهد باشيد. سيمان در درجه بندي هاي ? تا? ارائه شده است كه اين درجه ها باعث تفكيك سيمان از نظر: دانه، رنگ، زمان خشك شدن، مقاومت و... خواهد شد.

 

قيمت سيمان بنايي

سيمان بنايي پركاربردترين نوع سيمان ها است و همانطور كه از نام آن پيداست براي كارهاي بنايي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سيمان با نام سيمان پرتلند نيز شناخته مي شود كه مصارف عمومي دارد. از سيمان بنايي مي توانيد در بخش هاي مختلف ساختمان سازي نيز استفاده كنيد چرا كه چسبندگي بالايي داشته و مي تواند آجر و سفال را نيز به بهترين شكل ممكن به يكديگر متصل كند. اين سيمان ميزان قيمت بالاتري نسبت به ساير انواع سيمان ها دارد اما كيفيت آن نيز بالاتر از ديگر انواع آن خواهد بود. سيمان بنايي در بسته بندي هاي مختلف به بازار عرضه مي شود كه عمومي ترين آن را مي توان سيمان ?? كيلويي دانست. به دليل اينكه سيمان بنايي به صورت بسته بندي شده به فروش مي رسد قيمت آن را نيز به ازاي هر كيسه تعيين مي كنند. البته قيمت بتن در برابر كيفيت بالايي كه دارد مناسب بوده و امكان خريد براي همگان وجود خواهد داشت.

 

 

 

اطلاع از قيمت سيمان بنايي

قيمت سيمان بنايي نيز يك رقم ثابت نخواهد بود و عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت دقيق آن را تعيين كنند. قيمت سيمان بنايي در مراكز مختلف فروش مي تواند متفاوت باشد. هرچه به معدن استخراج سيمان نزديك تر باشيد حتما قيمت سيمان نيز در آن منطقه ارزان تر خواهد بود چرا كه هزينه حمل و نقل پايين تري پرداخت مي شود. اما براي شهر هاي دورتر به دليل پرداخت هزينه مازاد، شاهد افزايش قيمت بلوك سيماني هستيم. مراكز متعددي در سطح فضاي مجازي اقدام به فروش سيمان بنايي كرده اند كه خريد از اين مراكز ساده ترين روش است اما قبل از خريد حتما بايد قيمت مراكز مختلف فروش را با يكديگر مقايسه كنيد. در اين صورت مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين ميزان قيمت ها خريداري كنيد. شهربتن يكي از مراكز معتبر فروش محصولات سيماني است كه با مراجعه به وب سايت آن مي توانيد انواع اقسام سيمان هاي مختلف را با ذكر قيمت مشاهده كرده و پس از بررسي هاي اجمالي، خريداري كنيد. شما همچنين مي توانيد سوالات خود در خصوص افزودني هاي معدني بتن مانند قيمت ديرگير كننده ها و ميزان مصرف حباب ساز در بتن آماده را از متخصصين اين شركت جويا شويد.

ساختمان‌ هايي كه با قيمت بلوك هبلكس ساخته شده اند، به خوبي در هنگام آتش سوزي جان ديگر اعضاي ساختمان را حفظ مي‌كنند. نه تنها خسارت جاني را به كمترين ميزان ممكن مي‌رساند، بلكه خسارت مادي را نيز بسيار پايين مي‌آورد. وقتي در يك اتاق يا ساختمان كه با هبلكس ساخته شده است، آتش سوزي رخ بدهد، در صورت محصور كردن اتاق، آتش سوزي و گرما به ديگر اتاق‌ها منتقل نمي شود و با فرار از آن اتاق مي‌توان جان خود را نيز نجات داد.

 

خاموش كردن يك اتاق براي اتش نشاني كار بسيار ساده تري است تا خاموش كردن يك ساختمان بلند. در نتيجه به محض آتش سوزي در ساختمان هبلكس، بايد درهاي اتاق مشتعل شده را بست و به سرعت با آتش نشاني تماس گرفت. ميزان عايق بودن ديوارهاي هبلكس به حدي است كه گرماي منتقل شده به اتاق كناري به حدي نمي رسد كه حتي يك كاغذ آتش بگيرد. بنابراين استفاده از ديوارهاي هبلكس‌ براي كتابخانه‌ها امري حياتي به حساب مي‌آيد. زيرا در اين صورت كتاب‌هاي نفيس و گران قيمت در مخزني كه از هبلكس ساخته شده اند براي هميشه محفوظ خواهند ماند.  

نقش اساسي شهر بتن در توليد مصلح سيماني با كيفيت

فرآورده هاي سيماني امروزه نقش اساسي در ساختمان سازي دارند. مصالح سيماني به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي در مقايسه با يكديگر خواهند داشت. برخي از مصالح ساختماني پيش ساخته هستند كه با كنار هم قرار گرفتن باعث خلق سازه هاي متفاوتي مي شوند. اما برخي از مصالح ساختماني به صورت خشك و يا آماده توليد شده اند. بتن آماده از جمله مصالحي است كه به دليل مزيت هاي بسيار، مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مهمترين ويژگي هاي بتن آماده مي توان به مقاومت بالاي آن اشاره كرد چرا كه كليه مواد اوليه آن با نسبت هاي دقيق با يكديگر مخلوط شده اند و ساختار مستحكمي به وجود آورده اند. اما آيا تمامي مراكز توليد كننده مصالح ساختماني مناسب خريد هستند؟ توجه داشته باشيد كه ممكن است برخي از كارگاه ها از مواد اوليه متفاوت يا كمتري استفاده كنند كه اين امر باعث شناسايي هرچه راحت تر مراكز معتبر خواهد شد. توجه داشته باشيد كه شهر بتن  باكيفيت ترين محصولات را در اختيارتان قرار خواهد داد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد سيمان و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

 

 

خريد بتن آماده

براي خريد بتن آماده راه هاي متفاوتي پيش رو خواهيد داشت. در حالت كلي روش هاي خريد به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از روش حضوري همان مراجعه به مراكز سطح شهر است كه اين روش به دليل وقت گير بودن كمتر مورد توجه قرار مي گيرد. روش غيرحضوري هم به وب سايت هاي اينترنتي نسبت داده مي شود. روش غيرحضوري كه خريد از وب سايت ها و شبكه هاي مجازي است امكان خريد در كوتاه ترين زمان را به شما خواهد داد. شهربتن يكي از مراكز فعال در اين زمينه است كه با استفاده از به روزترين دستگاه ها و تجربه كارشناسان خود توانايي ارائه بهترين محصولات را خواهد داشت. پشتيبانان شهربتن نيز به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات به مشتريان هستند. و مي توانيد به صورت روزانه قيمت سيمان و انواع افزودني هاي معدني مانند قيمت كندگير كننده ها و حباب ساز ها و بلوك سيماني را از آن ها جويا شويد.

 

بتن آماده و مزيت هاي آن

محصول بتن آماده را مي توان كاملا از نام آن شناخت. بتن آماده از جمله پركاربردترين فرآورده هاي بتني است كه در صنعت ساختمان سازي براي بخش هاي مختلف كاربرد دارد. بتن آماده از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي مي شود كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر دارند و مي توانيد متناسب با نياز خود اقدام به انتخاب بهترين مورد نماييد. قيمت بتن با توجه به عوامل مختلف در تعيين آن از جمله قيمت امروز سيمان ، متفاوت خواهد بود. استفاده كردن از بتن آماده مزاياي بسياري هم خواهد داشت كه از جمله مهمترين مزيت هاي آن مي توان به صرفه جويي در زمان اشاره كرد. با استفاده از بتن آماده مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن ستون ها و سقف ساختمان را به خوبي پوشش دهيد. اين در صورتي است كه با گرفتن ملات دستي هم به وقت بيشتري نياز بوده و هم هزينه بيشتري خواهد برد. يكي ديگر از مزيت هاي آن به مقاومت آن مربوط است. مقاومت بتن آماده بسيار بيشتر از بتن هاي معمولي است و امكان شكستن آن نيز پايين است. سنگ ريزه هايي كه در داخل بتن آماده هستند باعث افزايش چشمگير مقاومت آن شده است.

 

 

 

قيمت بتن آماده

قيمت بتن آماده را نمي توان يك رقم ثابت دانست چرا كه قيمت آن به موارد مختلفي مانند قيمت سيمان رنگي بستگي خواهد داشت و تنها در صورت شناخت اين موارد مي توانيد ميزان قيمت بتن را مشخص كنيد. يكي از عوامل تعيين كننده در قيمت بتن آماده را مي توان عيار آن دانست چرا كه طبيعتا در صورت زياد بودن ميزان سيمان، قيمت بتن آماده نيز افزايش پيدا خواهد كرد. كيفيت بتن حرف اصلي را در تعيين قيمت بتن آماده خواهد زد. بي شك در صورتي كه محصول از كيفيت بالايي برخوردار باشد قيمت آن نيز بالاتر خواهد بود. برخي از شركت ها به منظور جلب توجه اقدام به ارائه بتن آماده با قيمت ارزان كرده اند كه البته اين نوع بتن ها كمبود هايي در مواد تشكيل دهنده خود دادند و به همين دليل مقاومت كمتري نيز خواهند داشت و توصيه مي كنيم كه به جاي اين محصولات اقدام به خريد محصولات باكيفيت نماييد. اما در حالت كلي خريد بتن آماده باعث صرفه جويي در ميزان هزينه هايتان خواهد شد.

 

بتن آماده عيار ???

بتن آماده عيار ??? از جمله مقاوم ترين انواع بتن ها است. در ساختار اين بتن از ??? كيلوگرم سيمان در يك متر مكعب از بتن استفاده شده است. اين بتن ساختاري بسيار مستحكم خواهد داشت و براي سازه هايي استفاده مي شود كه نياز به نقلومت بالا دارد. براي مثال؛ در صورتي كه از ستون هاي نازك تري نسبت به استاندارد براي ساخت آپارتمان استفاده شود بهتر است سيمان عيار بالا مثل عيار ??? براي ستون ها استفاده شود كه مقاومت بالايي هم داشته باشد. قيمت بتن آماده عيار ??? با توجه اينكه به عوامل مختلفي مانند قيمت سيمان بستگي دارد، متفاوت خواد بود.  بتن عيار ??? را مي توانيد براي بخش هاي مختلف ساختمان استفاده كنيد كه البته اين نوع بتن كمتر مورد توجه قرار مي گيرد. شهربتن اقدام به توليد بتن عيار ??? به صورت عمده كرده است و مي توانيد متناسب با مصرف خود اقدام به خريد بتن نماييد. توجه داشته باشيد كه بتن هاي توليد شده در اين شركت از بالاترين درجه كيفي برخوردار هستند و دليل اين امر، مخلوط شدن كامل مواد اوليه و اضافه كردن درست آنها دانست.

 

 

 

قيمت بتن آماده عيار ???

قطعا گران قيمت ترين ماده اوليه براي ساخت بتن، سيمان است. ميزان سيمان استفاده شده براي توليد بتن عيار ??? بيش از ساير انواع بتن آماده است و به همين دليل بايد انتظار قيمت بالاتري نيز براي بتن عيار ??? داشت. اما قيمت اين نوع بتن تحت تاثير عوامل متعددي است و به دليل نوسانات قيمت امروزي، نمي توان قيمت دقيقي براي آن در نظر گرفت. مسئولين شهربتن به منظور جلب رضايت مشتريان اقدام به ارائه بهترين محصولات با نازلترين قيمت ها كرده اند و مي توانيد به راحتي نسبت به خريد محصول از آن اقدام كنيد. براي مشاهده قيمت دقيق بتن آماده عيار ??? مي توانيد به وب سايت اينترنتي شهربتن مراجعه كرده و پس از مقايسه انواع اقسام بتن ها، نسبت به خريد اقدام كنيد. بتن آماده با توجه به ميزان قيمتي كه دارد از ساير انواع بتن ها بسيار مناسب تر است.

دانسيته هبلكس

دانسيته هبلكس در حالت خشك معين مي گردد. وزن تقريبي در هر متر مكعب هبلكس حدود 580 كيلوگرم مي باشد. در حال حاضر وزن اجر حدود 10 برابر هبلكس است با اينكه اجر در ساختمان نسبت به سنگ وزن كمتري دارد ولي حدود 4.6 برابر از هبلكس سنگين تر است. وزن سنگ نسبت به هبلكس بالاي 100 برابر است. جالب توجه است كه هبلكس مقاومتش به اندازه سنگ مي باشد، در مقابل اتش از بين نمي رود، در مقابل فشارهاي بيروني و زلزله مقاوم است.

 

عايق گرما بودن بلوك هبلكس

قيمت بلوك هبلكس به خوبي عايق گرما و آتش سوزي است. ماده سيليس كه پايه هبلكس را تشكيل مي دهد، اين خاصيت را براي آن ايجاد كرده است. اين مزيت باعث شده است كه در گرفتن مجوزهاي ساختماني از شهرداري، هبلكس به عنوان عايق مورد قبول باشد و نياز به استفاده از عايق هاي ديگر براي جلوگيري از سر و صدا و گرما نباشد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

 

وكيل سرقت

وكيل سرقت

وكيل سرقت به معناي ربودن عين مال منقول متعلق به شخص حقيقي يا حقوقي ديگر است.  جرم سرقت از جرايم غيرقابل گذشتي است كه به سبب اهميت اموال مردم بسيار مهم است.  و از جرايم از جرايم مثبت،مقيد،آني و به صورت فعل مي باشد.  جرم سرقت انواع مختلفي دارد كه عبارتند از سرقت اينترنتي،سرقت مسلحانه،سرقت در روز،سرقت در شب،سرقت ساده،سرقت مشدد و سرقت تعزيري و سرقت حدي كه هر كدام بر اساس شرايط وقوع آن تعاريف و مجازاتهاي گوناگوني دارد.

z13_csz0.png

لنگرشرايط تحقق جرم سرقت

فرد سارق بايد عالمانه و عامدانه اين عمل را انجام دهد و قصد شوخي نداشته باشد.

بنابراين اگر شخصي به اشتباه مالي را بگيرد يعني از ابتدا قصد سرقت نداشته است و بعد متوجه شود آن مال متعلق به او نيست اما آن را برنگرداند سارق محسوب نمي گردد ( تحصيل مال از طريق نامشروع ) حتي اگر احتمال ميداده است آن مال متعلق به او نبوده است و سهل انگاري كرده باشد و تحقيقي هم نكرده باشد زيرا اشتباه موضوعي رخ داده است.در واقع سارق بايد قصد محروم كردن مالك يا متصرف را از آن مال به صورت دائم در زمان ربايش مال داشته باشد هرچند آن مال را بعداً به صاحبش برگرداند.

لنگرشرايط تحقق جرم سرقت مسلحانه

وكيل سرقت مسلحانه به اين معني است كه سارق در زمان ارتكاب جرم،حامل سلاح ظاهر يا مخفي بوده باشد.به اين معنا كه در زمان سرقت به همراه خود سلاح حمل نمايد چه آن را نشان دهد و از آن استفاده نمايد و چه آنكه سلاح را نشان ندهد و از آن استفاده ننمايد.بنابراين تنها حمل سلاح كافي است حتي اگر از آن استفاده ننمايد.

سلاح ها انواع مختلفي دارند از جمله:

  • اسلحه گرم مانند تفنگ و نارنجك
  • اسلحه سرد مانند قمه،شمشير،كارد،چاقو و پنجه بوكس
  • اسلحه سرد جنگي مانند كاردهاي سنگري متداول در نيروهاي مسلح و سرنيزه هاي قابل نصب بر روي تفنگ
  • اسلحه شكاري مانند تفنگ هاي ساچمه زني،تفنگ هاي بيهوش كننده و تفنگ هاي مخصوص شكار آبزيان

 

لنگرراهها و دلايل اثبات جرم سرقت،طريقه ي شكايت از جرم سرقت

در جرم راههاي اثبات سرقت چه به صورت حدي يا تعزيري و چه مشدد يا ساده، دلايل و عناصر مادي،معنوي و قانوني وقوع جرم نقش مهمي در اثبات وقوع جرم دارد. زيرا اين جرم از جرايم بسيار تخصصي و دشوار و پيچيده در مراجع قضايي مي باشد.استفاده از وسايل ارتكاب جرم و ساختن كليد و وسايل كاربردي و شكستن حرز و خارج نمودن مال از آن مكان و يا استفاده از انواع سلاح و تعداد سارقان نقش مهمي در اثبات جرم سرقت و انواع آن و تعيين نوع مجازاتهاي آن دارد.بنابراين بايد بين استفاده از وسايل ارتكاب جرم و تقارن زماني و مكاني جرم با ربودن مال شاكي،رابطه ي مستقيمي وجود داشته باشد و شاكي بايد بتواند آنها را به هم ربط داده و اثبات نمايد.

بعد از جمع آوري دلايل و مستندات كه مي تواند شهادت شهود،گزارش پليس و كلانتري،گرفتن آثار جرم و اثر انگشت سارق،شكستن در و پنجره يا قفل واحد،فيلم دوربين هاي مدار بسته ساختمان،ابزار و وسايل استفاده شده در وقوع جرم سرقت،سوگند و در نهايت علم قاضي،بايد از طريق دفاتر خدمات قضايي شكايت خود را ثبت نموده تا دادگاه صلاحيت دار محل وقوع جرم به جرم كه ممكن است ساده يا مشدد باشد،تعزيري يا حدي يا انواع ديگر آن باشد رسيدگي مي نمايد.

دادسراي محل وقوع جرم با بررسي دلايل و عناصر سه گانه ي مادي،معنوي و قانوني جرم و با تحقيقات در خصوص سوءنيت خاص و عام و قصد متهم از ارتكاب جرم و تحقيقات محلي و كارشناسي،قرار نهايي مجرميت صادر نموده و پرونده به دادگاه كيفري جهت بررسي دلايل و قرار صادره،ارسال مي گردد تا در نهايت حكم شايسته صادر شده كه البته قابل اعتراض مي باشد.
مجازات جرم سرقت.

لنگرراههاي اثبات سرقت

مجازاتهاي مرتكب جرم سرقت تعزيري در موارد مختلف،در خصوص مقدار حبس متفاوت مي باشد اما در همه ي موارد مرتكب به تا 74 ضربه شلاق و رد عين مال و در صورت فقدان عين مال به رد مثل يا قيمت مال مسروقه به انضمام خسارات وارده محكوم مي گردد.

اما در خصوص سرقت حدي،مرتكب در مرتبه ي اول به قطع چهار انگشت دست راست از انتها محكوم مي گردد و براي بار دوم به قطع پاي چپ از پايين برآمدگي و در مرحله سوم به حبس ابد و در مرحله چهارم به تعدام محكوم مي گردد اما هرگاه سارق،فاقد عضو متعلق قطع باشد،مشمول يكي از سرقت هاي تعزيري مي شود.


شرايط تحقق جرم سرقت.

هرگاه جرم تمام شرايط سرقت حدي را نداشته باشد اما در زمان سرقت شرايط ذيل را همزمان داشته باشد مشمول سرقت مشدد شده و به مجازات از 5 تا 20 سال حبس و تا 74 ضربه شلاق و رد عين مال محكوم مي گردد:
1-
سرقت در شب واقع شده باشد.

2- سارقين دو نفر يا بيشتر باشند.

3- يك يا چند نفر از آنها حامل سلاح ظاهر يا مخفي باشند.

4- از ديوار بالا رفته و حرز را بشكنند يا كليد بسازند و از آن استفاده نمايند يا اينكه لباس يا عنوان دولتي به كار برده و يا در جايي كه محل سكني با محيا براي سكني يا توابع آن است ،سرقت نمايند.

5-
در زمان سرقت افرادي را مورد آزار و اذيت و تهديد قرار دهند.

 

لنگروكيل سرقت در تهران

هرگاه وكيل سرقت در تهران محل تصادفات رانندگي از همان خودرو و اشخاصي كه تصادف كرده اند صورت گيرد از جرايم سرقت مشدد محسوب مي گردد. علاوه بر موارد مذكور در زماني كه سارق در زمان سرقت مسلح باشد و يا سرقت مقرون به آزار باشد ،مرتكب به حداكثر مجازات محكوم مي گردد.


همچنين اگر فردي وسايل عمومي و دولتي كه براي استفاده ي عموم ايجاد و نصب شده باشد را سرقت نمايد،چنانچه مرتكب از كاركنان سازمان هاي مربوطه باشد به حداكثر مجازات محكوم مي گردد.

لنگروكيل سرقت و مزاياي گرفتن وكيل سرقت

با توجه به وجود جرايم خاص وكيل سرقت و تشخيص سخت موارد آن،افراد بايد بدانند كه در امور خود از وكلاي متخصص مشورت دريافت كنند تا دچار ضرر و زيانهاي مالي نشوند و پيشتر از ضرر مادي جلوگيري به عمل آورند.اما در زماني كه افراد،اموال خود را از دست دادند بهتر است براي شروع دعوا از وكيل كيفري خوب و متبحر كه دانايي و توانايي كامل در امور كيفري و موارد و انواع سرقت دارد استفاده نمايند تا وكيل از موكل خود دفاع نمايد و بتواند ضرر و زيان را جبران نمايد و اموال از دست رفته ي موكل را به او بازگرداند.


بايد بدانيد امور كيفري به خصوص انواع جرم سرقت از دعاوي تخصصي و دشواري مي باشد كه ممكن است اين دعاوي براي رسيدن به نتيجه ي قطعي چندين سال طول بكشد.بنابراين بايد از وكيل پايه يك كيفري استفاده نمود تا تمام دلايل و عناصر و موارد جرم را بداند و فن دفاع و لايحه نويسي تخصصي را بداند تا بتواند از موكل دفاع نمايد و در مراحل مختلف و طولاني و دشوار رسيدگي خسته نشود و پرونده را به نتايج مطلوبي برساند چراكه اگر در اين دعاوي تخصصي افراد بدون داشتن مشاور و وكيل حرفه اي كيفري به تنهايي پرونده را به دست بگيرند مطمئناً در مسير طولاني روند رسيدگي به پرونده خسته شده و به نتيجه مطلوب نمي رسند.و همچنين راه دفاع و ارائه ي دلايل را به درستي نمي دانند و دچار مشكل مي شوند و نمي توانند به درستي از خود دفاع نموده و جرم را اثبات نمايند بنابراين به نتيجه ي مطلوب و به دست آوردن اموال از دست رفته ي خود نمي رسند.

سلام. خودروي سرقت شده ام را درپاركينگ رستوراني كشف كردم . پلاك وموتور را برداشته بودند . اقدام قانوني كردم اما ماموران خودرورا انتقال به پاركينگ نداده وباعث شدند ، خودرورا رستوراندارجابجا كند وبه مكاني ديگر انتقال دهد. وپس ازآن ديگرخودروام را نديدم چون خودروي مشابه اي را جايگزين كردند . كارشناس براي خودروي غيرفرسنادند وهمين راپيش رفتند ومدعي شدند همين يك خودرو بوده وخودروي ديگري وجودندارد . خلافهاي گسترده درپرونده شده كه اسنادش موجوداست . راهنمايي وكمك ميخواهم . ?سال پرونده طول كشيده وهنوز اتلاف زمان دارند وبمن پاسخگوي درستي نيستند. ??كيلو وزنم كم شده وسلامتي م ودارم ازدست ميدم. ???????????

باسلام وضمن تبريك سال نو وآرزوي سلامتي وتندرستي براي شما///بنده در روز اول عيد تعدادي از دوستان جهت ديدو بازديدبهمراه يك جعبه شيريني وآبميوه به منزل من آمدند.
كه آبميوه وشيريني حاوي موادبيهوش كننده بوده كه آنهاازقبل تهيه كرده بودندومن رابيهوش كرده ومبلغ????????هزارتومان وجه نقدويكعددتمام ست سرويس طلا به وز??/??گرم ويكعددانگشترحلقه ازدواج زنانه به وزن??/??گرم كه تمام طلاهاداراي فاكتورميباشندويكعددLED??اينچ وتعدادي قاليچه واقلام ديگركه جمعاحدود???,???,???ميليون تومان است وآنها?نفربودن كه?نفرآنهاخانم بوده آنهامن رابيهوش كرده ووقتيكه بيهوش بودم فكركردن كه من مرده ام ومن راتاكمرم درون فريزر آشپزخانه كرده ودرب فريزر راباز گذاشته وهرچيزي كه يخزده درون فريزر بوده روي من ريخته ومنزلم راخالي كرده ومتواري شدند چندروز بعديكنفرآنهارانيروي انتظامي ميگيرندكه صبح روز بعدميرويم دادسراوقاضي كشيك آن راتهت وثيقه آزادكرده وبقيه متواري اندحال آن شخصي كه تهت وثيقه آزادشده ميگويدمن آنروزنبودم درون منزل شما ورفته است براي خودش باتعدادي ازدوستانش بعنوان شاهدصحبت كرده كه بيايندشهادت بدهندومن ميخوام بدونم كه من براي سرقت اموال ووجه نقد وسندمنزلم كه بنام همسرم استو و...شكايت كردم ازدست آنهاوشخصي بهم گفت كه ميتوانياز آنها براي اقدام ناموفق قتل هم شكايت كني ميخوام بدونم آيا همچنين كاري ميتوانم انجام دهم وشكايت كنم.
سلام.....بنده براي فروختن گوشي بهدخانه دوستم رفتم انها داروي خاب اور به من دادند. و مرا خالي كرددند

 

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA

 

 

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

ما آنها را آموزش مي دهيم. اما چقدر درباره آنها مي دانيم. و چگونه مي توانيم بفهميم چه نوع فيبرهاي عضلاني در ماهيچه اي كه تمرين مي كنيم داريم. با دانستن اينكه كدام عضله خاص داراي فيبرهاي عضلاني است ، مي توانيد از نوع تمرينات مورد نياز اين ماهيچه استفاده كنيد.

انواع ماهيچه ها

 

بافت ماهيچه اي ما از الياف (سلول) تشكيل شده است كه براي ايجاد نيروي فعال براي انقباض ماهيچه ما بسيار تخصصي هستند. بافت ماهيچه اي حركت ، حفظ وضعيت بدن و توليد گرما را فراهم مي كند. بر اساس برخي ويژگي هاي ساختاري و عملكردي ، بافت ماهيچه اي بدن ما به سه نوع قلبي ، صاف و اسكلتي طبقه بندي مي شود.

عضله قلب

 

بافت ماهيچه اي قلب قسمت اعظم ديواره قلب را تشكيل مي دهد. مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي ، مخطط است. بر خلاف بافت ماهيچه اي اسكلتي ، انقباض آن معمولاً تحت كنترل آگاهانه نيست و به صورت غيرارادي طبقه بندي مي شود.

عضله صاف

 

بافت ماهيچه اي صاف در ديواره هاي ساختارهاي توخالي مانند عروق خوني ، معده ، روده ها و مثانه قرار دارد. فيبرهاي عضلات صاف معمولاً غير ارادي هستند و بدون خط (صاف) هستند. بافت ماهيچه اي صاف ، مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي و قلبي ، مي تواند دچار هيپرتروفي (رشد) شود.

عضله اسكلتي

 

بافت ماهيچه اي اسكلتي به استخوان هاي ما متصل است. مخطط است ؛ يعني الياف (سلول ها) داراي نوارهاي متناوب (تيره) روشن و عمودي هستند كه عمود بر محورهاي طولاني الياف هستند. بافت ماهيچه اي اسكلتي را مي توان با كنترل آگاهانه (داوطلبانه) منقبض يا آرام كرد.

 

تمام فيبرهاي عضلاني اسكلتي از نظر ساختار يا عملكرد مشابه نيستند. به عنوان مثال ، رنگ فيبرهاي عضلاني اسكلتي بسته به محتواي ميوگلوبين متفاوت است (ميوگلوبين در بافت ماهيچه اي يافت مي شود ، جايي كه به اكسيژن متصل مي شود و به اكسيژن اضافي براي آزادسازي انرژي براي انقباضات عضلاني كمك مي كند.) فيبرهاي عضلاني اسكلتي با سرعت هاي متفاوتي منقبض مي شوند ، بسته به توانايي آنها براي تقسيم آدنوزين تري فسفات (ATP). الياف منقبض كننده سريعتر توانايي بيشتري براي تقسيم ATP دارند. علاوه بر اين ، فيبرهاي عضلاني اسكلتي با توجه به فرآيندهاي متابوليكي كه براي توليد ATP استفاده مي كنند ، متفاوت است. آنها همچنين از نظر شروع خستگي متفاوت هستند. بر اساس ويژگي هاي مختلف ساختاري و عملكردي ، الياف ماهيچه هاي اسكلتي به سه نوع تقسيم مي شوند: الياف نوع I ، الياف نوع II B و الياف نوع II A.

الياف نوع I

وبسايت مرواريد شهري نجات

اين الياف كه به آنها فيبرهاي آهسته يا انقباض آهني نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير زيادي ميوگلوبين ، بسياري از ميتوكندري ها و مويرگ هاي خوني زيادي هستند. الياف نوع I قرمز هستند ، ATP را با سرعت كندي تقسيم مي كنند ، سرعت انقباض كمي دارند ، در برابر خستگي بسيار مقاوم هستند و ظرفيت بالايي براي توليد ATP توسط فرايندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند. چنين اليافي به تعداد زياد در ماهيچه هاي موضعي گردن يافت مي شوند.

الياف نوع II A

 

اين فيبرها كه به آن الياف سريع انقباض يا سريع اكسيداتيو نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير بسيار زيادي ميوگلوبين ، ميتوكندري بسيار زياد و مويرگ هاي خوني بسيار زياد است. الياف نوع II A قرمز هستند ، ظرفيت بسيار بالايي براي توليد ATP توسط فرآيندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند ، ATP را با سرعت بسيار زيادي تقسيم مي كنند ، داراي سرعت انقباض سريع بوده و در برابر خستگي مقاوم هستند. چنين اليافي به ندرت در انسان يافت مي شود.

الياف نوع II B

 

اين الياف كه به آن الياف سريع انقباض يا گليكوليتيك سريع نيز گفته مي شود ، حاوي مقدار كمي ميوگلوبين ، ميتوكندري نسبتاً كمي ، مويرگ هاي خوني نسبتاً كمي و مقدار زيادي گليكوژن هستند. الياف نوع II B سفيد هستند ، براي توليد ATP با فرآيندهاي متابوليكي بي هوازي ، قادر به تامين فيبرهاي عضلاني اسكلتي به طور مداوم با ATP كافي نيستند ، به راحتي خسته مي شوند ، ATP را با سرعت سريع تقسيم مي كنند و داراي سرعت انقباض سريع هستند. چنين اليافي به تعداد زياد در عضلات بازوها يافت مي شوند.

منبع : 

https://en.gravatar.com/orlaoneal8

https://www.ted.com/profiles/30153960/about

https://www.quora.com/profile/Orla-Oneal8

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

 

 

 

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

بنابراين ، سيستم گرمايش و سرمايش خود را روشن كرديد و متوجه چيز عجيبي شديد: يكي از اتاق هاي شما به درستي گرم يا سرد نمي شود.

 

با ناراحتي ، متوجه شديد كه از باز شدن دريچه هوا منبع تغذيه كمي بيرون مي آيد! اتاق هاي ديگر را بررسي مي كنيد و هوا خوب است. اما در آن اتاق شما اين سال را داريد كه چگونه مي توانيد جريان هواي تهويه مطبوع خود را بهبود بخشيد.

 

بنابراين ، مشكل آن يك اتاق چيست؟ هنگامي كه تأييد كرديد كه دريچه هوا كار مي كند و باز است ، در اينجا چند مشكل در مورد لوله كشي وجود دارد كه مي تواند باعث اين مشكل نااميد كننده شود.

4 علت رايج تهويه هوا با كم يا كم هوا

كانال انعطاف پذير پيچ خورده/خرد شده

 

داكت فلكس ، همانطور كه به نظر مي رسد ، مجرايي است كه بسيار انعطاف پذير است. با اين حال ، از آنجا كه بسيار انعطاف پذير است ، به راحتي خم و خرد مي شود ، كه جريان هوا را در يك اتاق خاص محدود مي كند.

 

اگر لوله كشي انعطاف پذير در اتاق زير شيرواني داريد ، بررسي كنيد كه آيا چيزي آن را خراب كرده يا خرد مي كند.

مجراي هوا قطع شده است

 

هر دو مجراي ورق فلزي و مجراي فلكس مي توانند در مجراي اصلي متصل شده ، بين بخشهاي لوله ، و در اتصالات پاياني رجيستر قطع شوند و مانع از ورود هرگونه هواي گرم يا سرد از سيستمهاي گرمايش و تهويه مطبوع به اتاقهاي خانه شما شوند.

 

به يك متخصص نياز داريد تا مجراي قطع شده را پيدا كرده و آن را آب بندي كند تا هوايي از آن خارج نشود.

مجاري هوا نشت/سوراخ دار

 

اگر كمي هوا از دريچه هوا وارد شده باشد ، مجراي منتهي به اتاق ممكن است نشت كرده يا پر از سوراخ باشد.

 

اين مشكل در واقع بسيار رايج است. به گفته ENERGY STAR ، "اما در يك خانه معمولي ، حدود 20 تا 30 درصد از هوايي كه از طريق سيستم مجاري حركت مي كند به دليل نشت ، سوراخ ها و مجاري ضعيف متصل از بين مي رود."

 

راه حل؟ آب بندي مجاري.

دمپر بسته

 

دمپرهاي تهويه HVAC دريچه هايي در مجاري شما هستند كه جريان هوا را در سيستم مجراي هوايي شما كنترل مي كنند. هنگامي كه هوا باز است ، هوا آزادانه جريان مي يابد. وقتي بسته است (يا تقريباً بسته است) ، جريان هوا كم است يا اصلا جريان ندارد. آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه آيا دريچه AC بايد باز يا بسته شود؟ اگر از سيستم گرمايش و سرمايش خود استفاده مي كنيد ، آنها هميشه بايد باز بمانند! حتي در اتاقهايي كه از آنها استفاده نمي كنيد. سيستم شما بايد نفس بكشد. ممكن است يك دمپر بسته در مجاري داشته باشيد كه مانع رسيدن هوا به دريچه در يك اتاق شما مي شود.

ساير مسائل احتمالي

 

گاهي اوقات با پوشاندن دريچه هاي هوا در ديوارها ، چيز ديگري مي تواند باعث انسداد شود (به عنوان مثال حيواناتي كه مجرا را شكسته و لانه كرده يا مرده اند ، اسباب بازي هاي پر شده بچه هاي شما ، كسي چيزي را در مجراي كف زمين پنهان مي كند و غيره). مسدود كردن مبلمان دريچه هاي هوا نيز يك مشكل رايج است.

 

وسيله اي كه باعث انسداد مي شود را برداريد يا مبلمان را براي جريان مطلوب هوا تنظيم كنيد.

چگونه برادران پيپين مي توانند كمك كنند

بازرسي بصري

 

اگر در منطقه لاوتون ، OK زندگي مي كنيد ، برادران پيپين مي توانند با انجام يك بازرسي بصري به سرعت دريابند كه مشكل در سيستم مجراي شما كجاست. اين سريعترين و كم هزينه ترين روش براي بررسي سيستم مجراي شما است.

تصويربرداري با وضوح بالا و اسكن حرارتي

 

اگر بازرسي بصري اطلاعات محدودي داشت يا هيچ اطلاعاتي نداشت (كه در صورت مخفي بودن مجاري و در دسترس نبودن رايج است) ، مي توانيم يك دوربين تصويربرداري با وضوح بالا قرار دهيم كه از آن براي مميزي انرژي خود براي مشاهده مجاري خرد شده ، شكسته ، مسدود ، نشتي يا كثيف استفاده مي كنيم. روي مانيتور ويدئويي

 

يك اسكن حرارتي ممكن است حرارت/سرمايش مسدود شده يا نشتي يا شكستگي مجرا را نشان دهد. دوربين الگوهاي گرما و تغييرات در دماي سيستم مجراي شما را تشخيص مي دهد. اين قرائت ها به تكنسين هاي ما اين امكان را مي دهد تا مشكلات را پيدا كرده و به طور بالقوه مي توانند از خرابي احتمالي سيستم جلوگيري كرده و در هزينه هاي تعميرات پرهزينه و خرابي شما صرفه جويي كنند.

فرايند غير تهاجمي

 

به ندرت جريان هواي كم/كم نياز به اقدامات تهاجمي مانند برش سوراخ در ديوار خشك و وصله دارد. اما وقتي مجبور مي شويم براي دسترسي به مشكل ، قسمت كوچكي از ديوار يا سقف را باز كنيم ، ما صنعتگران ماهري داريم كه مي توانند پس از اتمام كار ، دهانه را تعمير كرده و آن را شبيه به جديد كنند.

آيا هميشه جريان هواي كم/پايين داشته ايد؟

 

اين پست وبلاگ فرض مي كند كه شما همواره جريان هواي خوبي داشته ايد و يك روز ، هيچ جريان هواي كم/كم از يك مجرا نداشته ايد.

 

اما اگر قسمتهايي از خانه شما هميشه جريان هوا كم يا كم داشته و هرگز راحت نبوده است ، معمولاً نتيجه نصب ناكافي سيستم مجاري از زمان ساخت خانه يا تعويض تجهيزات است. ما مي توانيم عملكرد سيستم مجراي شما را آزمايش كنيم تا تعيين كنيم كه چگونه م effectivelyثر و كارآمد كار مي كند و آيا راحتي ، عملكرد تجهيزات و قبض هاي انرژي شما را بدون توجه به سن تجهيزات شما محدود مي كند يا خير.

منبع : اينجا را كليك كنيد

تهويه نظري    

https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

 

 

https://www.aiuextension.org/activity/p/744481/

https://www.gatesofantares.com/activity/p/882463/

http://y8space.com/activity-2/p/396840/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/734424/

https://www.webtalk.co/n/35113293

https://vvfit.com/activity/p/1252760/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_d136831026364bb18c996474124dac87/comments

http://fluencyuniversity.com/activity/p/744539/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/515894/

http://coinwatchers.com/forums/p/289585/

 

 

 

ايجاد يك سايت SEO در شيراز

طراحي سايت در شيراز

طراحي وب سايت »طراحي وب سايت در شهرها» طراحي وب سايت در شيراز

طراحي وب سايت در شيراز با طراحي خاص و حرفه اي با شركت طراحي سايت سلام سايت. دو عامل در طراحي وب سايت وجود دارد كه بسيار مهم هستند. اين دو عامل مهم ، كيفيت و قيمت هستند. طراحي وب سايت در شيراز علاوه بر دستيابي به كيفيت بالا ، اهداف عالي سايت سلام را نيز دنبال مي كند.

در دنياي امروز ، طراحي وب سايت يك ضرورت است. ضروري است كه هر مجموعه يا سازماني به وب سايت نياز داشته باشد.

با توجه به طراحي سايت در استانهاي ديگر ساخته شده است ،

وي خاطرنشان كرد: يكي از بهترين گزينه هاي موجود براي گروه طراحي سايت ، طراحي سايت هاي خاص براي خريد و فروش ، طراحي سايت تفريحي و گردشگري و طراحي سايت فروشگاهي است كه تمام فعاليت هاي خود را در شهر انجام دهد. از فارس شيراز از وب سايت شركت طراحي.

بازاريابي ديجيتال در استان فارس شهر شيراز

بازاريابي ديجيتال (بازاريابي ديجيتال) براي دستيابي به اهداف مشاغل مختلف و با كمك ابزارها و كانال هاي ديجيتال انجام مي شود. كانال هاي ديجيتال شامل رسانه هاي اجتماعي ، موتورهاي جستجو ، ايميل و وب سايت ها است.

 بازاريابي ديجيتال در شيراز پيوندي بين عموم و مشاغل ايجاد مي كند تا بتواند همه ارزش هاي موجود در تجارت را به عموم نشان دهد. بازاريابي ديجيتال از اجزاي خاصي تشكيل شده است ، بنابراين بسياري از شركت ها افرادي را كه در اين زمينه تخصص دارند استخدام مي كنند.

كارشناس بازاريابي ديجيتال بايد درك روشني از وظايف انجام شده داشته باشد. خدمات بازاريابي ديجيتال در دو بستر وب و شبكه هاي اجتماعي به افراد لبني ارائه مي شود كه عبارتند از:

بستر رسانه هاي اجتماعي

بازاريابي توليد محتوا

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي تأثيرگذار

كمپين ديجيتال به عنوان يك كمپين ايجاد محتواي كاربر UGC

بستر وب

طراحي وب سايت

بازاريابي ايميلي

سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو

تبليغات ديجيتال ، مانند تبليغات بنري و تبليغات كليكي

بازاريابي ويدئويي

تبليغات در Google ، Google Ads يا Google AdWords

صفحه فرود يا صفحات فرود

بازاريابي محتوا مانند تهيه مقاله ، گزارش تبليغات و روابط عمومي الكترونيكي

شركت طراحي سايت در شيراز

سلام در زمينه طراحي سايت در شيراز فعاليت مي كند و خدمات مرتبط را به مشتريان ارائه مي دهد. براي سفارش ساخت سايت در شيراز مي توانيد سايت خود را به اين شركت بسپاريد. علاوه بر اين ، آنها اين فرصت را دارند كه پروژه هاي ديگر مربوط به استان فارس را در شهر شرز انجام دهند و خدمات رساني كنند. براي دريافت تعرفه طراحي وب سايت در بوشهر با …………… ...

ايجاد يك سايت SEO در شيراز

سلام سايت با سالها تجربه در زمينه سئو موفق به طراحي و پياده سازي كليه وب سايت هاي خود با اصول و ساختار سئو شده است. براي دريافت خدمات طراحي وب سايت مبتني بر SEO با ما تماس بگيريد.

منبع   :   https://www.adinehnovin.com