فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا : انتخاب اول خانم های جذاب

 

خرید لوازم آرایشی برای بانوان یکی از خریدهای بسیار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دلیل تمایل بیشتر به زیبایی و زیباتر دیده شدن به سمت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌روند. در نتیجه باید هنگام خرید، چه از لحاظ کیفیت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بی‌کیفیت یا نامتناسب با نوع پوست می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری به پوست بدن یا صورت وارد کند و تبعات زیادی به همراه دارد. چه بسا با خرید یک محصول ارزان و بی‌کیفیت آسیبی به پوست خود بزنیم که برای جبران آن باید چندین برابر آن محصول هزینه کنیم.

امروزه خرید اینترنتی لوازم آرایشی رایج شده است و بخش زیادی از درآمد خانوارها صرف تهیه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود. روناتا یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی است که با جشنواره های پی در پی، تخفیف های بسیار ویژه ای را برای مشتریانش در نظر می *******د. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی.

چرا خرید لوازم آرایشی اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم لوازم آرایش یکی از عمده خریدهای خانواده‌ها و به ویژه خانم‌های جوان است. به شکلی که افراد زیادی برای زیبایی پوست و سلامت آن هزینه‌های گزافی می‌کنند. با نگاهی به آمار و ارقام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران متوجه اهمیت این موضوع خواهیم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثیر لوازم آرایش بر زیبایی

تاثیری که لوازم آرایش بر زیبایی چهره دارد بر کسی پوشیده نیست. از زیباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عیوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرایش امکان‌پذیر است.

داشتن موها و ناخن‌هایی زیبا، پوستی خوب و لطیف می‌تواند به خاطر استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسی هر انسانی و به ویژه خانم‌ها تمایل به زیبایی دارند و حس مثبت و خوبی از دیدن زیبایی می‌گیرند.

یک پوست خوب می‌تواند باعث شود زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید. تصور کنید بتوانید با ریمل یا مداد چشم‌های خود را جذاب و گیرا یا درشت‌تر کنید، یا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید.

با استفاده از لوازم آرایش و زیباتر شدن کاملا حس خوبی که در اطرافیانتان ایجاد می‌شود و انرژی‌های مثبتی را که به شما باز می‌گردد، درک خواهید کرد.

ضمنا با زیباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت.

لوازم آرایش با کیفیت و تاثیر آن روی پوست

خرید اینترنتی لوازم آرایش با کیفیت نقش مهمی در سلامت پوست دارد و همواره توصیه ما خرید این وسایل از جاهای معتبر است. مواد بی کیفیت می‌تواند صدمه زیادی به پوست بزند و مشکلات جدی برای آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خرید لوازم با کیفیت همیشه خرید گران‌قیمت‌ترین آن‌ها نیست، بلکه یک محصول با قیمت متناسب با پوست نیز می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

در نتیجه همیشه فریب قیمت محصول را نخورید و ببینید چه برندی با چه کیفیتی برای پوستتان زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوایی که در آن زندگی می‌کنید ممکن است یک محصول به پوستتان سازگار باشد و یک محصول خیر. پس همه چیز را مد نظر قرار دهید.

همچنین در لوازم آرایش انواع ویتامین‌ها به کار می‌رود که به شادابی پوست کمک می‌کند. امروزه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی انواع مواد ویتامینه و پروتئینه استفاده می‌شود تا سلامت پوست و موهایتان را تامین کند.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی

از آن جایی که لوازم آرایشی ارتباطی مستقیم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خرید آن احتیاط به خرج می‌دهند و تمایل دارند از جایی خرید کنند که آن محصول علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی نیز داشته باشد.  خرید اینترنتی لوازم بهداشتی با کیفیت می تواند سلامت، لطافت و زیبایی پوست شما را تضمین کند.

در حال حاضر خریدهای اینترنتی برای وسایل و محصولات آرایشی بسیار رایج شده است. فرض کنید برای خرید یک وسیله باید در شلوغی شهر و ترافیک رفت‌ و ‌آمد کنید، گرما و سرما را تحمل کنید تا به فروشگاه مورد نظر بروید.

حالا دیگر نیازی به این کار نیست. با یک جستجوی ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتی می‌توانید در هر جای شهر و کشور که هستید با خیال راحت از روناتا خرید اینترنتی انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

e2_0s7i.jpg

سعی کنید هنگام خرید از معیارها و استانداردهای انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشید تا جنس بی‌کیفیت و قلابی به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اینترنتی خرید می‌کنید حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شوید و اصالت محصول را بررسی کنید.

همچنین در این بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهای مجازی و اینترنتی باشد، اشخاصی که در ازای گرفتن پولتان محصول با کیفیتی برایتان ارسال نمی‌کنند و جنس قلابی برایتان می‌فرستند. پس در چنین شرایطی یک فروشگاه مجازی مطمئن باعث آرامش خیال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند

همانطور که گفتیم خرید لوازم و محصولات آرایشی به صورت مجازی و اینترنتی و این که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشید همواره دغدغه افراد زیادی است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اینترنتی مورد نظر، نداشتن اطمینان از کیفیت محصولات یا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسیاری مشکلات دیگر ممکن است گریبان‌گیر خریداران فضای مجازی شود.

امروزه استفاده از لوازم آرایشی و مراقبتی تقلبی در مقایسه با اصل بسیار شایع است و وجود لوازم فیک گاهی آنقدر زیادتر می‌شود که دیگر تشخیص آن از اصل بسیار دشوار خواهد بود.

خیلی از افراد تنها به این دلیل که این مواد قیمت پایین‌تری دارند از لوازم فیک و تقلبی استفاده می‌کنند، اما اگر کمی درباره خطراتی که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب این اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرایشی بهداشتی تقلبی موادی هستند که با نام برندهای معتبر در بازار به فروش می‌رسند، اما محتویات درون بسته‌های آن‌ها در جایی دیگر تولید می‌شود و هیچ کنترلی روی ترکیبات استفاده شده در روند تولید وجود ندارد.

البته بعضی اوقات مردم آگاهی و اطلاعات کافی از ضررهای این مواد ندارند و تنها به دلیل نام یک برند برای خرید اقدام می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم بیان کنیم که چرا نباید از لوازم فیک به جای اصل استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا، بستری امن و مطمئن برای خرید محصولات با کیفیت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتی و آرایشی خریدی آسان برای مشتری‌ها به وجود می‌آورد.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، محصولاتی با قیمت ارزان و مناسب نیز برای خریداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکی امن، تضمین اصالت کالاها و تیم پشتیبانی خوب، گامی در راستای رفاه خریداران لوازم آرایش به شکل اینترنتی برداشته است.

با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. روناتا شرایطی را نیز فراهم کرده است که بتوانید هزینه کالا را پس از دریافت آن در محل پرداخت کنید.
این فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و دوست ندارند اسیر هزینه‌های اضافی ناشی از استفاده از محصولات قلابی و بی‌کیفیت شوند.

 

۰ ۰

اختلال دو قطبی و راه های درمان آن

اختلال دو قطبی و راه های درمان آن

قبل از هر چیز با انواع اختلات روانی در علم روانشناسی آشنا شویم

از جمله ویژگی­های اصلی این اختلال می­توان به کمبود تعامل و ارتباط در چند حوزه از زندگی و الگوهای محدود و تکراری رفتار اشاره کرد. بنابر تاکید DSM، علائم اختلال طیف اوتیسم باید در اوایل دوره­ی رشد وجود داشته باشد و باعث نقص قابل توجه در حوزه­های مهم زندگی، مانند عملکرد اجتماعی و کاربردی، شود.

 

اختلال بیش  فعالی ، کم  توجهی  (ADHD)

ویژگی این وضعیت همان الگوی بیش­فعالی-تکانش­گری یا بی­توجهی است که در عملکرد طبیعی فرد اختلال ایجاد می­کند و در دو یا چند محیط، اعم از خانه، محل کار، مدرسه و مناسبات اجتماعی، ظاهر می­شود. در راهنمای DSM-5 تاکید شده که چند مورد از علائم این اختلال باید تا قبل از ?? سالگی وجود داشته باشد و روی عملکرد اجتماعی، شغلی یا تحصیلی فرد تاثیر منفی بگذارد.

 

اختلال دوقطبی و موارد مربوط به آن

اختلال دوقطبی از طریق دگرگون شدن خلق­وخو و تغییر در فعالیت و سطح انرژی قابل تشخیص است. اغلب در این اختلال، فرد نوساناتی بین روحیه­ی بالا و دوره­های افسردگی تجربه می­کند. به این روحیات عالی و پرانرژی، جنون یا شیدایی خفیف می­گویند.

 

شیدایی

وضعیتی که فرد در آن احساس سرخوشی و زودرنج بودن دارد و میزان انرژی و فعالیت او بیشتر می­شود. از جمله ویژگی­های دوره­ی شیدایی می­توان به احساس حواس­پرتی، زودرنجی و اعتماد به نفس بالا اشاره کرد. افرادی که شیدایی را تجربه می­کنند، بیشتر مستعد انجام دادن فعالیت­هایی هستند که ممکن است پیامد بلندمدت منفی داشته باشد (مثل شرط­بندی و خریدهای یهویی)

 

اختلال دو قطبی

در صورت مشاهده چنین رفتاری حتما با مشاوره روانشناسی او را از اختلالی که دارد آگاه کنید. مشاوره خانواده روانشناسی آوان پیشنهاد میکند اگر در میان افراد خانواده چنین کسی را دارید خودتان نیز از مشاوره غافل نشوید. رفتار افراد خانواده با چنین فردی باید از روی آگاهی باشد. او را درک کنند و کمک کنند راه درمان پیش بگیرد. او به دلیل اختلالات رفتاری از خواسته ها و علایق خود رنج میبرد. او فردی دو شخصیتی میشود. فردی که سردرگم رفتار ناخواسته خویش است. او دچار اختلال شخصیت شده است. او نمیداند چه چیزی را برای همیشه دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. او دچار اختلال دو قطبی یا مانیا شده است.

 

علائم اختلال دوقطبی

علائم اختلال دو قطبی عبارتند از : رها کردن معشوقه ای که از سویدای جان دوست دارد. رها کردن هنر،  ورزش یا شغلی که با علاقه مندی فراوان شروع کرده است. از دیگر علائم اختلال دو قطبی رها کردن تحصیلات است. او در بیشتر موارد به دنبال مقصر میگردد و در چرخه رفتاری خود با مقصرهایی که در ذهنش ساخته بدخلقی و پرخاشگری میکند. از علائم اختلال دو قطبی علاقه به تنهایی است. او دوست ندارد در جمع حاضر شود. به مادر وابستگی مفرط دارد و بیشتر ترسو بار می آید. اما همین فرد ترسو زمانی هم جرئت به خرج داده و با دیگران درگیر میشود و به ضرب و شتم میپردازد. بیشتر نا امید است و حرف از خودکشی میزند. حتی اقدام به خودکشی نیز میکند. اما نا امید نباشید. این اختلال درمان دارد.

 

 

تعریف اختلال دو قطبی

تعریف اختلال دو قطبی ازنامگذاریش پیدا است. در تعریف اختلال دو قطبی میتوان گفت : اختلال خلقی که ثابت نیست و تغییر میکند. دیگر تعریف اختلال دو قطبی گاه افسرده بودن و گاه پرنشاط وافر بودن است که به حالت دوم مانیا گفته میشود. این اختلال به سه دوره شدید، متوسط و خفیف تقسیم میشود. در حالت شدید ممکن است دچار بهت نیز شود. در این حالت حرف نمیزند و فقط به یک نقطه خیره میماند. که با دارو وگاه بستری شدن بهبود می یابد. بطور کلی دوران زندگی این افراد به دو دوره افسردگی و یا شیدایی میگذرد. در دوران افسردگی کم تحرک و بی انرژی و در دوران شیدایی پر انرژی و پرتحرک. در دوران افسردگی تمایل به انجام هیچ کاری حتی نظافت شخصی ندارند و در دوران شیدایی شادمانه به آرزوهای دور و دراز جامه عمل میپوشانند.

 

 

ابتلا به اختلال دو قطبی

ابتلا به اختلال دو قطبی احتمال میرود ژنتیکی باشد. ابتلا به اختلال دو قطبی در اثر فشارهای روحی فراوان در زمان کودکی یا بارداری مادر هم ممکن است بوجود بیاید. کودکانی که دچار تعرض جنسی یا جسمی بوده اند نیز در معرض چنین بیماری هستند. با این بیماران باید مدارا کرد چون تصمیم ها و خلقشان در کنترلشان نیست. مگر مداوا شوند

 

معمولاً، تغییرات غیرعادی در روحیه و انرژی به شکل فعالیت بیش‌ازحد و ناتوانی در انجام عملکردهای روزمره نمود پیدا می‌کند. ناتوانی ناشی از اختلالات دو قطبی می‌تواند شدید باشد و منجر به آسیب روابط، شغل یا عملکرد فرد در مدرسه و حتی خودکشی شود.

 

اختلال دوقطبی در زنان دوقطبی و مردان انواع مختلفی دارد. منظور از اختلالات دو قطبی نوع ? وضعیتی است که فرد در آن به‌مدت دست کم یک هفته دچار یک دوره‌ی کامل شیدایی می‌شود. در این وضعیت ممکن است افسردگی را هم تجربه کند یا نکند. ممکن است علائم شیدایی آنقدر شدید باشد که فرد به بستری شدن نیاز پیدا کند.

 

اگر فرد درحال حاضر یا درگذشته دچار یک دوره هیپومانیا شده باشد، که حالت خفیف‌تر شیدایی است و حداقل چهار روز متوالی طول می‌کشد، و درحال حاضر یا در گذشته یک دوره افسردگی عمده را نیز تجربه کرده باشد، اختلال دوقطبی نوع ? رخ داده است. به تغییر مکرر روحیه از هیپومانیا به افسردگی طی دست کم دو سال در بزرگسالان، اختلال خلقی یا خلق ادواری می‌گویند.

 

بسامد بروز این اختلال در زنان دوقطبی و مردان یکسان است و متوسط سن بروز آن ?? سالگی تخمین زده شده است. با این حال، ممکن است اختلال دوقطبی از کودکی آغاز یا در اواخر عمر ظاهر شود.

 

اختلالات دو قطبی معمولا بیماری‌های مزمنی هستند و فرد باید تا پایان عمر تحت نظارت باشد. بیش از ?? درصد از کسانی که دچار یک دوره شیدایی می‌شوند، باز هم دوره‌های شیدایی یا افسردگی را تجربه می‌کنند.

 

عملکرد و ساختار مغز

 

برخی از مطالعات نشان می‌دهد که مغز افراد مبتلا به اختلال دو قطبی ممکن است با مغز افرادی که اختلال دو قطبی یا اختلال روانی دیگری ندارند، متفاوت باشد. کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اختلافات ممکن است دانشمندان را در درک اختلال دوقطبی کمک کند و تعیین کند کدام روش درمانی در این بیماری به بهترین شکل ممکن روی فرد تأثیر می‌گذارد، ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، برنامه تشخیص و درمان را بر اساس علائم و تاریخچه فرد بنا می‌کنند نه تصویربرداری از مغز یا سایر آزمایش‌های تشخیصی.

 

 

 

ژنتیک

برخی تحقیقات حاکی از آن است که افراد با ژن‌های خاص به احتمال زیاد به اختلال دو قطبی مبتلا می‌شوند. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد افرادی که والدین یا خواهر و برادری دارند که به اختلال دو قطبی مبتلا هستند، به احتمال زیاد خود فرد نیز به این بیماری مبتلا خواهد شد. بسیاری از ژن‌ها درگیر هستند و هیچ کس نمی‌تواند تعیین کند که کدام ژن باعث این اختلال می‌شود. کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نقش ژن‌ها در اختلال دو قطبی می‌تواند به محققان در توسعه درمان‌های جدید کمک کند.

 

https://squareblogs.net/h930ccat28

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/36908234-

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/06/01/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ae/

https://www.reusealways.com/read-blog/156095

https://theomnibuzz.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5/

https://www.click4r.com/posts/g/4503777/

https://blogfreely.net/zaidseo90/5md0n7hsdp

http://y8space.com/activity-2/p/3003062/

https://zenwriting.net/6u8jt2g1p0

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/06/01/%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%db%8c%da%a9-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%b2%d9%88%d8%ac-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

https://blog.storymirror.com/read/khoioona/dshtn-ykh-zndgy-arm-b-zwj-drmny

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:3985782

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/339083/

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/2908606

https://writeablog.net/u59o94znac

https://www.zupyak.com/p/3155328/t/dshtn-ykh-zndgy-arm-b-zwj-drmny

https://www.launchora.com/story/1654082785--0

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:27810906

http://www.community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/285526/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9?new=1  http://www.community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/285526/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9?new=1

 

۰ ۰

پکیج کامل تجربی حرف آخر

پکیج کامل تجربی حرف آخر برای دانش آموزان نظام جدید(دهم، یازدهم و دوازدهم) به دو منظور آموزشی و کنکوری برای داوطلبان کنکور ??، کنکور ?? و کنکور ???? توسط بهترین اساتید کشور با روش های منحصر بفرد و جدید تدریس شده است. این پکیج کلیه دروس عمومی و تخصصی را به صورت کامل پوشش میدهد که به تفصیل در مورد تک تک آنها توضیح خواهیم داد.

 

پکیج کامل تجربی

پکیج کامل تجربی حرف آخر برای دوره نظام جدید با روش های نوین و به روز آموزشی به صورت عالی تدریس شده است. درپست و مقالات قبلی در مورد ویژگی های آموزشی و کنکوری حرف آخر صحبت و توضیح داده ایم. فقط به چند نکته به صورت کلی اشاره میکنیم. روش های نوین آموزشی و بکارگیری روش پویا نمایی با موسسه حرف آخر پا به عرصه آموزش کشور گذاشت. همه موارد درسی با روش کاملا مفهومی و شهودی تدریس شده است که با این روش نیازی به حفظ کردن مطالب درسی نیست. ویژگی عالی پکیج کامل تجربی حرف آخر، زمان مناسب تدریس است. برخلاف سایر منابع درسی و کنکوری در بازار کنکور، پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر دارای زمان مناسب و متناسب با برنامه و انرژی دانش آموزان و داوطلبان کنکور است.

 

پکیج کامل تجربی دروس تخصصی

زیست حرف آخر

زیست حرف آخر برای دوره نظام جدید بسیار جالب و عالی با روش سه بعدی تدریس شده است. اساتید زیست شناسی حرف آخر( استاد شعبانی، استاد شاکری و استاد هومن روان) با بهره گیره از روش پویا نمایی یک آزمایشگاه زیست شناسی برای دانش آموزان رشته تجربی ایجاد کرده اند تا داوطلبان عزیز مجبور به حفظ کردن مطالب درسی نباشید و به صورت کاملا مفهومی و شهودی مطالب را دنبال کنند. در تمامی پکیج های زیست حرف آخر درسنامه به صورت کامل تتشریح و تدریس میشود و سپس تست های کنکوری و تالیفی تشریح و تحلیل میشوند. همچنین هر کدام از پکیج های زیست دارای کتاب کار جهت تمرین و جزوه الگو تا رتبه میباشند که با وجود این جزوه نیاز به خظلاصه نویسی و نکته برداری نیست.

زیست حرف آخر در پکیج کامل تجربی برای دوره نظام جدید به شرح ذیل است.

  • زیست دهم حرف آخر

 

ریاضی حرف آخر

 ریاضی حرف آخر در پکیج کامل تجربی برای دانش آموزان نظام جدید توسط استاد بی نظیر ریاضی کشور، استاد منتظری تدریس شده است. استاد منتظری در تدریس ریاضی از روش الگو یا راهکارهای ساده استفاده میکند که با وجود این الگوها نیازی به حفظ کردن و استفاده از فرمولهای متععد و خسته کننده ریاضی نیست. اولین بار است که در آموزش ریاضی در کشور از روش مفهومی استفاده میشود و مبدع این روش استاد منتظری است. در همه روش سنتی دانش آموزان و داوطلبان کنکور مجبور به حفظ فرمول هستند اما تدریس استاد منتظری مطالعه و خواندن ریاضی را مثل آب خوردن راحت کرده است. پکیج های ریاضی حرف آخر برای دوره نظام جدید به شرح ذیل است.

 

  • ریاضی جامع یک حرف آخر( که ?? درصد ریاضی سه پایه را پوشش میدهد)
  • احتمال و آنالیز
  • مقاطع مخروطی
  • هندسه
  • مثلثات 

 

شیمی حرف آخر

شیمی حرف آخر توسط دکتر شیروانی مدرس برتر ریاضی کشور تدریس شده است. روش ها و راهکارهای دکتر شیروانی برای تدریس شیمی واقعا فوق العاده  و بی نظیراست. همین روش های بود که به دانش آموزان حرف آخر در کنکور ?? کمک کرد شیمی را بالای ?? بزنند. دکتر شیروانی نیز به سبک استاد منتظری، شیمی را به صورت الگو محور و مفهومی و شهودی تدریس کرده است. الگوهای بکار برده شده در بخش مسایل شیمی کمک میکند در کمتر از یک دقیقه سخت ترین تست ها را بزنید. ویژگی دیگر شیمی حرف آخر زمان مناسب و کم تدریس است با این مجموعه میتوانید در کمترین زمان ممکن کل شیمی را مطالعه کنید. پکیج های شیمی در پکیج کامل تحربی حرف آخر به شرح ذیل است.

 

 فیزیک حرف آخر

استاد کامیار با روش های عالی و کوتاه تمامی فیزک نظام جدید را به زیبای و شیرینی تدریس کرده است. به طوری که ضعیف ترین دانش آموزان توانسته اند با این مجموعه پیشرفت چشمگیر و عالی داشته باشند و برای همیشه حرف آخری باقی بمانند. راهکارهای ساده و کوتاه استاد کامیار در فیزیک فهم و آموزش این درس را خیلی ساده و راحت کرده است. به شما داوطلبان عزیز اطمینان میدهم که با این مجموعه میتوانید درصد عالی فیزیک کنکور کسب کنید. مجموعه فیزیک به شرح ذیل است.

 

 

پکیج کامل تجربی – دروس عمومی

 

دین و زندگی حرف آخر

همه دوستان و داوطلبان کنکور نظام قدیم به خوبی با تدریس استاد یوسفیانپور آشنا هستند. دوستانی که پکیج دین و زندگی استاد را تهیه کرده باشند بی شک و مطمئنا بالای ?? در کنکور سراسری زدند. و این بخاطر تدریس عالی و بی نظیر استاد یوسفیانپور است که کل دین و زندگی را به صورت مفهومی در زمان مناسب تدریس کرده است. به جرات میتوان گفت که با این پکیج یکبار برای همیشه میتوانید درصد بالای در دین و زندگی کنکور سراسری کسب کرد. پکیج دین و زندگی حرف آخر برای دوره نظام جدید به شرح ذیل است.

 

 

عربی حرف آخر

عربی حرف اخر را استاد بی نظیر عربی کشور، استاد محمد واعظی تدریس کرده است. شیوه تدریس استاد واعظی منحصربفرد و عالی است که با نقشه راه، تدریس شیرین و جذاب، انرژی عالی و تکنیک های بی نظیر باعث شده که داوطلبان و دانش آموزان کنکوری با پکیج عربی حرف آخر درصد بالای در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی کسب کنند. تکنیک استاد واعظی تدریس جامع عربی براساس نقشه را در کمترین زمان استعربی جامع حرف آخر جزء عالی ترین و جذاب ترین پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر است.

 

ادبیات حرف آخر

استاد محسن منتظری ادبیات را به صورت مبحثی و در پنج مبحث به صورت مفهومی و با زبان بسیار ساده و شیوا تدریس کرده است. راهکارهای ساده و کوتاه، کد گذاری، آموزش در قالب داستان و مباحث شیرین از ویژگی ادبیات حرف آخر است. بخش های ادبیات به شرح ذیل است.

  • قرابت معنایی
  • آرایه ادبی
  • تاریخ ادبیات
  • زبان فارسی
  • لغات و املاء

 

زبان انگلیسی حرف آخر

ویژگی بارز زبان حرف آخر استفاده از روش های جدید آموزش زبان برای یادگیری سریع و جلوگیری فراموش کردن لغات است. استاد محمودی با تصویر، کدینگ و در قالب داستان کلیه لغات را تدریس کرده است و در بخش گرامر و درک مطلب نیز با راهکارهای ساده و کوتاه اما جالب گرامر را تدریس کرده است که بی شک با یک بار مطالعه غیر ممکن است فراموش شود. پکیج زبان حرف آخر برای دوره نظام جدید به صورت ذیل است

http://jobs.ict-edu.uk/user/zaindale1/

http://ict-edu.uk/user/zaindale1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=1d40699b-f567-4410-ad84-9818628a9214

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=http://harfehakhar.com

http://entrance-exam.net/forum/members/zaindale1.html

 

 

۰ ۰

آشنایی با ورق سیاه به همراه ویژگی های آن

اگر شما نیز یکی از متخصصان حوزه‌ی صنعت باشید، قطعاً از نقش پررنگ مقاطع فولادی در صنایع آگاهی دارید. ورق سیاه فولادی نیز یکی از این مقاطع است که در بازار آهن مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. میزان مصرف  این مقطع به دلیل کاربرد فراوانی که دارد بسیار بالاست. ما در این مطلب ابتدا نگاهی به ورق سیاه، مشخصات و انواع آن و انداخته و بزرگترین کارخانه های تولید کننده آن را معرفی می کنیم. سپس راه‌های استعلام قیمت این مقطع فولادی را بررسی خواهیم کرد.

ورق سیاه فولادی چیست؟

ورق‌هایی از جنس فولاد با ضخامت‌های مختلف که از فرایند نوردگرم تولید می‌شوند را ورق سیاه فولادی می‌گویند. برای تولید این مقطع فولادی ابتدا تختال‌های فولادی را در کوره‌های کارخانجات که دمای بسیار بالایی دارند، حرارت می‌دهند. هنگامی‌که به اندازه‌ی کافی گداخته شده آن را با عبور از میان غلتک‌های مخصوص نورد پهن می‌کنند تا ضخامت و ابعاد موردنظر را به دست بیاورد. بعد از آن محصول بدست آمده را خنک کرده و برای بسته بندی به صورت شیت یا کلاف به قسمت‌های دیگر ارسال می‌کنند. این نوع ورق فولادی به دلیل تحمل دمای بالای کوره‌ها، دچار اکسیداسیون شده و ظاهری کدر و مات پیدا می‌کنند.

انواع ورق سیاه فولادی

دسته بندی ورق‌های سیاه براساس گرید آن صورت می‌گیرد که بر این مبنا در دو دسته‌ی اصلی صنعتی و معمولی تقسیم بندی می‌شود. هنگامی که در کوره تختال فولادی را برای ساخت اولیه ورق سیاه حرارت می‌دهند، به آن عناصر دیگری نیز اضافه می‌کنند. یکی از این عناصر اصلی کربن است. مقاطع فولادی براساس میزان کربن اضافه شده به آلیاژشان به گریدهای مختلفی تقسیم می‌شوند. قیمت ورق سیاه در گریدهای مختلف به دلیل همین درصد آلیاژهای متفاوت متغیر خواهد بود و دارای ویژگی‌ها و در نتیجه کاربردهای متفاوتی خواهند بود.

ورق st37

St37 به دلیل کاربردهای فراوانی که در ساختمان سازی و صنعت دارد، به نام ورق سیاه معمولی شناخته می‌شود. وجود تنها 0.17 درصد عنصر کربن در این گرید به آن ویژگی‌هایی چون استحکام قابل قبول، شکل پذیری بالا، قابلیت جوش پذیری و ... بخشیده و آن را برای استفاده در ساختمان سازی و صنایع مناسب کرده است.

ورق st52

 ST52 را ورق صنعتی می‌گویند. چرا که بیشتر در صنایع و در ساخت ابزارآلات و دستگاه‌های بزرگ و عظیم صنعتی کاربرد دارد. گرید ST52 از میزان کربن بیشتری در آلیاژش بهره می‌برد که موجب افزایش استحکام و کاهش نسبی میزان انعطاف پذیری آن نسبت به ST37 شده است.

مهمترین کارخانه های تولید کننده

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان: بزرگترین کارخانه تولید ورق در ایران است که این مقطع را در ضخامت‌های 2، 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12 و 15 و با عرض‌های 1، 1.25، 1.5 به صورت رول و یا شیت تولید و به بازار عرضه می‌کند.
کارخانه اکسین اهواز: این کارخانه ورق سیاه خود را در ضخامت‌های: 8، 10، 12، 15، 20، 25، 30، و 40 و با عرض‌های: 1، 2*6، 2*12 تولید و عرضه می‌کند.
کارخانه نورد فولاد گیلان: ورق گیلان از سایز 2 الی 15 میلی متر، عرض 1000 و 1250 میلی متر و در استاندارد st37 تولید و روانه بازار می گردد. از این ورق برای تولید پروفیل های ساختمانی، ستونی، پروفیل زد، صنایع کشتی سازی و دیگر تجیهزات دریایی، ساخت تانک و مخازن ذخیره مشتقات نفتی و ... استفاده می شود.

قیمت روز

ورق سیاه فولادی به دلیل تولید توسط فرایند نورد گرم به صورت کلی دارای قیمت بسیار مناسبی است و همین قیمت مناسب موجب افزایش استقبال از این مقطع شده است. قیمت ورق را می‌توانید از مراجع معتبر در زمینه‌ی فروش انواع آهن آلات و مقاطع فولادی استعلام کنید، چرا که قیمت آن هر روز متأثر از عوامل مختلف و بسته به نوع آن تعیین می‌گردد. بازرگانی آرادآهن با حذف واسطه‌ها و برقراری ارتباط مستقیم با کارخانجات مطرح تولید کننده ، بهترین قیمت مقاطع فولادی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند. شایان ذکر است که تعیین قیمت ورق به دلیل وابسته بودن به سایز و ضخامت نیازمند محاسبه و برآورد است. برای اطلاع از موجودی سایز، اندازه، قیمت و یا اطلاع از وزن ورق سیاه می‌توانید با شماره‌ی: 34055-031 تماس بگیرید و یا به سایت www.aradahan.com مراجعه کنید.

مرجع فروش مقاطع فولادی

متأسفانه نوسانات زیاد قیمتی در بازار آهن توجه سودجویان را به خود جلب کرده است. لذا توصیه می‌شود در خرید مقاطع فولادی دقت کرده و قبل از خرید قیمت‌ها را از چندین مرجع استعلام نمایید. هم چنین برای ثبت سفارشات خود حتماً به مراکز فروش ورق سیاه فولادی که در زمینه فروش آهن آلات دارای اعتبار و سابقه خوبی هست، مراجعه کنید. برای خرید ورق سیاه فولادی از آراد آهن بزرگترین و معتبرترین مرجع فروش آهن آلات با بیش از دو دهه سابقه‌ و یا بهره‌مندی از مشاوره رایگان متخصصین فروش با شماره‌ی: 34055-031 تماس بگیرید.

منبع : اطلاع نیوز

۰ ۰

چگونه از نگهداری ایمن گوشت اطمینان حاصل کنیم؟

چگونه از نگهداری ایمن گوشت اطمینان حاصل کنیم؟

 

هر عنصر ذخیره‌سازی گوشت به اندازه مورد بعدی مهم است و دانستن بهترین روش‌ها برای نگهداری محصولاتتان، چه تازه و چه منجمد، برای کسب‌وکار شما ضروری است.

 

این راهنما به روش‌های مختلفی می‌پردازد که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که گوشت شما برای محصولات با کیفیت بالاتر ذخیره می‌شود، مهم نیست که غذاخوری، صاحب رستوران، سوپرمارکت یا توزیع‌کننده باشید.

 

 

 

دما مورد نیاز برای انجماد سریع محصولات

بسته به اینکه آیا قصد دارید گوشت خود را سرد یا منجمد نگه دارید، به دمای مورد نیاز محصول شما بستگی دارد. از نظر قانونی، دمای -18 درجه سانتیگراد برای همه محصولات منجمد مورد نیاز است، اما این حداکثر مطلق است، به این معنی که دماهای پایین تر از این امن ترین گزینه هستند.

 

برای کالاهای سرد، دمای 4 درجه سانتیگراد و کمتر به عنوان "منطقه امن" برای نگهداری گوشت سرد در نظر گرفته می شود، اما مانند انجماد، دمای سردتر ممکن است آرامش بیشتری را به همراه داشته باشد. علاوه بر تنظیم، دماهای پایین تر مزایای دیگری مانند زمان نگهداری طولانی را نیز ارائه می دهد.

 

زمان نگهداری ایمن برای گوشت در سردخانه

اگر از انبار سرد برای انجماد استفاده کنید، می توانید عمر گوشت تازه خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این باعث ایجاد تعدادی مزیت مانند توانایی افزایش سهام و دامنه محصولاتی که می فروشید و همچنین افزایش سودآوری از طریق کاهش ضایعات می شود.

 

زمان‌های ذخیره‌سازی زیر یک دستورالعمل تقریبی برای انواع گوشت‌های معمولی ارائه می‌دهد، اما زمان ماندگاری گاهی اوقات می‌تواند متفاوت باشد. شرایط نگهداری نامناسب و نوسانات دما می تواند ماندگاری گوشت خام را کاهش دهد، بنابراین همیشه موجودی خود را به طور منظم بررسی کنید و اگر چیزی درست به نظر نمی رسد به حواس خود اعتماد کنید.

http://gg.gg/118h0g

https://v.gd/KjvBWg

میزان ماندگاری گوشت در دمای زیر 18- درجه سانتی گراد

گوشت گاو - 12 ماه

گوشت چرخ کرده گاو - 6 ماه

بره - 12 ماه

گوشت خوک - 8 ماه

گوشت گوساله - 10 ماه

سوسیس - 6 ماه

هنگام نگهداری گوشت در دمای 4 درجه سانتیگراد و کمتر، ماندگاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در صورت استفاده از سردخانه در رستوران ها یا در رویدادهای پذیرایی باید این را در نظر گرفت.

 

گوشت های معمولی مانند گوشت گاو، گوشت خوک، بره و سوسیس معمولاً بین 3 تا 5 روز در این دماها دوام می آورند. گوشت چرخ کرده، کله پاچه و طیور عموماً مدت زمان ماندگاری کمی کمتری دارند و حداکثر 3 روز است.

 

باز هم، استفاده از بینایی و بویایی شما اغلب بهترین نشانه ای است که نشان می دهد آیا یک محصول برای مصرف بی خطر است یا خیر، اما گاهی اوقات فساد آن به راحتی قابل تشخیص نیست. همیشه به تاریخ های تایید شده فروش پایبند باشید و اگر نمی توانید مطمئن باشید که یک محصول برای مصرف بی خطر است، آن را سرو نکنید یا آن را نفروشید.

 

بهترین روش ها برای بسته بندی محصولات فریز شده

بسته‌بندی و تکنیک‌های خوب بسته‌بندی به حفظ و محافظت از کالاهایی که ذخیره می‌کنید کمک زیادی می‌کند و یک نیاز مهم برای نگهداری ایمن گوشت در سرد است. همه گوشت ها باید به صورت جداگانه در بسته بندی های محکم و بدون سوراخ یا پارگی بسته بندی شوند.

بررسی عیوب بسته بندی قبل از انتقال به سردخانه مهم است، زیرا نشت می تواند منجر به آلودگی متقابل و فساد گوشت شود که هر دو منجر به ضایعات و از دست دادن سود می شود.

یکی دیگر از روش‌های مؤثر برای بسته بندی ، قانون «اول در اولین خروج» برای محصولات جدید است. این روش امروزه برای اکثر مشاغلی که در صنایع غذایی کار می‌کنند رایج است و اگر کسب‌وکار شما قبلاً از این امر پیروی نکرده است، باید در اسرع وقت اجرا شود.

اگر در حال حاضر رویه مشابهی دارید، اطمینان حاصل کنید که برای به حداقل رساندن ضایعات و بهبود ایمنی در واحدهای سردخانه شما به درستی اجرا شده است.

 

روش نگهداری گوشت و مرغ در سردخانه یا اتاق سرد

نگهداری ایمن گوشت با نگهداری و آماده سازی ایمن شروع می شود. به همین دلیل است که اگر گوشت را در دمای اتاق رها کرده‌اید، هرگز فریز یا سرد نکنید. طولی نمی کشد که گوشت به دمای بالقوه مضر می رسد که در آن باکتری ها می توانند رشد کنند و گوشت را به طور بالقوه برای مصرف ناامن می کند.

در صورت انتقال محصول از یک واحد سرد به واحد دیگر، قرار گرفتن در معرض دمای محیط باید همیشه به حداقل برسد. بررسی مداوم و بهبود فرآیندهای عملیاتی تقریباً مطمئناً کیفیت گوشت در سردخانه را بهبود می بخشد.

مگر اینکه قصد استفاده از گوشت را داشته باشید، هرگز نباید آن را برای مدت طولانی از انبار سرد خارج کنید.

 

سرویس های دوره ای و نگهداری از سردخانه و قطعات آن

نگهداری در یخچال و فریزر یکی دیگر از نیازهای فوق العاده مهم برای نگهداری ایمن گوشت در سرد است. واحدهای با کیفیت بالا برای دوام ساخته شده‌اند و به ندرت با مشکل مواجه می‌شوند، اما اگر روش‌های نگهداری و بازنگری صحیح انجام نشود، ممکن است کارایی واحد سردخانه خود را به خطر بیندازید.

 

چند نکته برای نگهداری سردخانه:

 

به طور مرتب نوسانات دما را بررسی کنید. اگر چیزی درست به نظر نمی رسد، فوراً با یک مهندس تماس بگیرید و مشکلات احتمالی را قبل از اینکه منجر به آلودگی مواد غذایی یا هدر رفتن مواد غذایی شود، حل کنید.

سردخانه خود را در محلی قرار ندهید که احتمال دارد فن ها به هیچ وجه مسدود شوند. این می تواند باعث داغ شدن بیش از حد فن، آسیب رساندن به دستگاه و گرم شدن دمای داخلی شود.

اطمینان حاصل کنید که تمیز کردن عمیق معمولی بخشی از نگهداری سردخانه شما است

 

روال عادی برای کاهش خطر آلودگی متقابل و تجمع باکتری. واحدهای ذخیره سازی سرد گوشت شما را در دمای ایمن و ثابت نگه می دارند، اما این به شما بستگی دارد که استانداردهای ایمنی و بهداشتی را رعایت کنید

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11179945

https://independent.academia.edu/MelbaLuna299

http://edu.fudanedu.uk/user/erykpeck1/

http://fudanedu.uk/user/erykpeck1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/erykpeck1/

http://ict-edu.uk/user/erykpeck1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=60cffa54-3617-4f16-9b2f-abe1e6fc2293

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://arantabrid.com

http://entrance-exam.net/forum/members/erykpeck1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ErykPeck1

 

۰ ۰

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا،

این بودجه در اختیار یک مرکز پالایشگاه مواد باتری نیکل منگنز کبالت توسط PBT، پروژه‌ای به رهبری وانادیوم استرالیا، پروژه Nolans Arafura Resources، و یک مرکز تولید آلومینا توسط Alpha HPA قرار خواهد گرفت.

 

این بودجه در اختیار یک مرکز پالایشگاه مواد باتری نیکل منگنز کبالت توسط PBT، پروژه‌ای به رهبری وانادیوم استرالیا، پروژه Nolans Arafura Resources، و یک مرکز تولید آلومینا توسط Alpha HPA قرار خواهد گرفت.

اسکات_موریسون

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا، حمایت مالی از چهار پروژه تولید مواد معدنی حیاتی را اعلام کرد. (اعتبار: سفارت استرالیا در جاکارتا/ویکی‌مدیا کامانز)

https://bit.ly/3MITA44

http://gg.gg/10y0k7

دولت استرالیا بودجه بیش از 243 میلیون دلار استرالیا (178 میلیون دلار) را برای چهار پروژه با هدف تقویت بخش معدنی حیاتی این کشور اعلام کرده است.

 

این بودجه در اختیار یک مرکز پالایشگاه مواد باتری نیکل منگنز کبالت 399 میلیون دلاری (292.3 میلیون دلار) توسط Pure Battery Technologies (PBT)، پروژه ای به رهبری وانادیوم استرالیا، پروژه Nolans Arafura Resources، و تاسیسات تولید آلومینا با خلوص بالا خواهد بود. آلفا HPA.

 

به گفته اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا، این پروژه ها برای تامین امنیت تولید در این کشور و هزاران شغل ایجاد شده توسط آنها مهم هستند.

 

این بودجه تحت جریان همکاری 1.3 میلیارد دلار استرالیا (952.3 میلیون دلار) ابتکار تولید مدرن دولت تامین خواهد شد.

 

دفتر نخست وزیر گفت که در مجموع، این چهار پروژه در طول زمان بیش از 3400 شغل ایجاد می کند و موقعیت استرالیا را در بازارهای مواد معدنی حیاتی، وسایل نقلیه الکتریکی و باتری که به سرعت در حال رشد هستند، تثبیت می کند.

 

موریسون گفت: «پروژه‌هایی مانند این‌ها اقتصاد قوی‌تر و آینده قوی‌تری را برای استرالیا ایجاد می‌کنند.

 

«این پروژه‌ها در مورد تولید محصولات و مواد مورد نیاز استرالیایی‌ها و مورد نیاز جهان، با ساخت آنها در اینجا در خانه است.

 

ما با حمایت از پروژه‌های تولیدی در استرالیا، به رشد صنایع تبدیلی مواد معدنی حیاتی و انرژی پاک کمک می‌کنیم و آینده این صنایع را قفل می‌کنیم.»

 

Pure Battery Technologies 119.6 میلیون دلار استرالیا (87.61 میلیون دلار) بودجه برای 399 میلیون دلار (292.3 میلیون دلار) مرکز pCAM استرالیای غربی خود دریافت خواهد کرد. این شرکت با مشارکت Poseidon Nickel، هاب پالایشگاه مواد باتری را در منطقه Kalgoorlie خواهد ساخت.

 

پیتر هارولد، مدیر عامل و مدیر عامل Poseidon Nickel گفت: "این پروژه ارزش قابل توجهی را به مواد معدنی باتری که پردازش می کند اضافه می کند، و Poseidon در موقعیت خوبی قرار دارد تا یک ذینفع اصلی باشد، زیرا پتانسیل آن را دارد که یک تامین کننده مهم خوراک برای PCAM پیشنهادی PBT باشد. هاب از پایه منابع 400000 تنی موجود نیکل و متمرکزکننده‌های نیکل در بلک سوان و دریاچه جانستون.

 

وانادیوم استرالیا و شرکای آن 49 میلیون دلار استرالیا (36 میلیون دلار) برای یک پروژه 367 میلیون دلار استرالیا (268.8 میلیون دلار) دریافت خواهند کرد که وانادیوم با عیار بالا را از معدن Meekatharra این شرکت در استرالیای غربی پردازش می کند. وانادیم فرآوری شده به کارخانه Tenindewa منتقل می‌شود، که انرژی آن از هیدروژن تمیز تولید شده توسط شریک ATCO استرالیا تامین می‌شود.

 

منابع آرافورا برای پروژه نولانز 90.8 میلیون دلار استرالیا (66.5 میلیون دلار) بودجه 30 میلیون دلار استرالیا (22 میلیون دلار) دریافت می کند، که یک کارخانه جداسازی خاکی کمیاب است که در نزدیکی Aileron در قلمرو شمالی ساخته می شود.

 

Alpha HPA 45 میلیون دلار استرالیا (33 میلیون دلار) برای تأسیسات تولید آلومینا 330 میلیون دلار استرالیا (242 میلیون دلار) دریافت خواهد کرد که با مشارکت Orica در نزدیکی گلادستون ساخته خواهد شد.

 

https://www.mapleprimes.com/users/TimBoyd8

https://www.reddit.com/r/business/comments/tjtvzv/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%86%D9%81%D8%AA_%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2/

https://8tracks.com/timboyd8

https://weheartit.com/TimBoyd8

https://www.intensedebate.com/people/TimBoyd8d

http://www.authorstream.com/TimBoyd8/

https://www.f6s.com/tim-boyd

https://letterboxd.com/TimBoyd8/

https://devpost.com/timboyd8

https://www.openlearning.com/u/timboyd-r94mqc/

https://www.bitsdujour.com/profiles/zJ8tQL

https://www.zillow.com/profile/TimBoyd86

 

 

۰ ۰

بهترین سایتهای اموزش سئو

معرفی 10  سایت برتر آموزش سئو در ایران

سئو از جمله اصلی ترین و مهم ترین عملیاتی است که جهت ارتقا عملکرد وب سایت ها صورت می گیرد. با کمک سئو یا همان بهینه سازی یک وب سایت، می توان تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش داده و در نتیجه سود بالایی برای صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنایی با سئو اولین و اصلی ترین گامی است که برای سئو وب سایت خود می بایست بردارید. به همین منظور در ادامه بهترین سایت های آموزش سئو فارسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت مدیر وب

مدیر وب از جمله وب سایت های آموزش سئو تکنیکال بوده و شامل چندین پکیج و دوره آموزشی بهینه سازی سئو می شود. در این وب سایت انواع مختلفی از مقالات مرتبط با دنیای سئو وجود داشته و توسط مهران منصوری فر تدریس می شود. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر وب می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://modireweb.com/ شوید.

 

سایت نیوسئو

سایت نیوسئو فعالیت خود را در تیر ماه سال 1993 آغاز کرد. مدیریت این سایت زیر نظر امیر قمصری بوده و به دلیل تجارب جامع و کافی، این سایت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه یک آموزش سئو در گوگل دست پیدا کند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نیوسئو می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.newseo.ir شوید.

فعالیت های تیم آموزشی سایت نیوسئو به شرح زیر می باشد:

  • بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر
  • تولید محتوای نوین و سئو شده
  • بهینه سازی وب مسترتولز و تحلیل آن
  • ساخت حرفه ای بک لینک
  • بازاریابی اینترنتی
  • تولید مقالات و کتاب های مرتبط با سئو
  • سایت برتر آموز
  • سایت برتر آموز یکی از جامع ترین سایت های آموزشی است که دوره ها و پکیج های آموزشی مختلفی در آن به فروش می رود. این سایت در حال حاضر دارای دوره های آموزش سئو، اینستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلمانی، زبان انگلیسی، زبان ترکی و ‌..‌. می باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سایت توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند چرا که سعی شده است تا آموزش سئو به آسان ترین شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و یادگیری سئو در برتر آموز می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://bartaramouz.ir شوید.

 

 

سایت seoedu

سایت seoedu نیز از جمله سایت هایی است که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند.  مدیریت این سایت توسط محمدرضا دهقانی صورت می گیرد و دوره های غیر حضوری آموزش سئو، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی، ساخت PBN، طراحی سایت، انتخاب کلمات کلیدی و ... در این سایت وجود دارد. جهت آموزش و یادگیری سئو در seoedu می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seoedu.ir/ شوید.

سایت سئوکار

سایت سئوکار در ابتدا به عنوان یکی از وب سایت های تحقیقاتی در زمینه های کامپیوتری، فنی و مهندسی فعالیت می کرد و پس از گذر زمان به عنوان یکی از وب سایت های آموزشی بهینه سازی سئو وب سایت ها شناخته شد. سئوکار دارای چندین کارشناس سئو و برنامه نویس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام می دهد. کاربران می توانند در صورت نیاز به بخش آموزش سئو این وب سایت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رایگان دریافت نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در سئوکار می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://seokar.com/ شوید.

سایت وب وان

وب وان از دیگر سایت های آموزش سئو سایت می باشد. این سایت توسط بهنام شبرندی  تاسیس شده و با تاکید بر استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، خدمات با کیفیتی را همراه با پشتیبانی آنلاین به کاربران ارائه می دهد. از جمله فعالیت های اصلی این سایت می توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب وان می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://webone.co/  شوید.

سایت تهران لرن

تهران لرن از جمله سایت های موفقی و تازه تاسیسی است که حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت ها فعالیت می کند. این وب سایت در سال ???? توسط فرشاد حاتمی کیا راه اندازی شده است و هم اکنون دوره های آموزشی نوین و با کیفیتی را ارائه می دهد. از جمله دوره آموزشی این وب سایت می توان به دوره لینک سازی عملی اشاره کرد. جهت آموزش و یادگیری سئو در تهران لرن می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://tehranlearn.com/ شوید.

سایت وب سیما

وب سیما نیز از دیگر سایت های مرتبط در حوزه سئو سایت است. این وب سایت توسط امین اسماعیلی راه اندازی شده و هم اکنون دوره های آموزشی گوناگونی در این سایت ارائه می شود. از جمله دوره های این وب سایت می توان به دوره تدوین استراتژی سئو، آموزش حرفه ای تولید محتوا، آموزش تکنیک های حرفه ای سئو، سئو تکنیکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلی این وب سایت ?? ساعته بوده و دارای پشتیبانی آنلاین و دائمی است. جهت آموزش و یادگیری سئو در وب سیما می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://websima.academy/ شوید.

سایت مدیر سرور

وب سایت مدیر سرور توسط پیمان محمدپور راه اندازی شده است. این وب سایت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگی و در سریع ترین زنان ممکن راه اندازی کنند. دوره های آموزشی این وب سایت شامل جدید ترین متد های دیجیتال و مارکتینگ می باشد. جهت آموزش و یادگیری سئو در مدیر سرور می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.modireserver.com/ شوید.

سایت نوین

سایت نوین از سال ???? به عنوان همکار رسمی گوگل مشغول به فعالیت بوده و تاکنون توانسته است در چندین جشنواره وب و موبایل برگزیده شده و به رتبه های خوبی دست پیدا کند. از جمله خدمات اصلی این وب سایت می توان به آموزش سئو، مشاوره برندینگ و بازاریابی دیجیتال، رپورتاژ خبری، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی تجربه کاربری، تبلیغات خبری، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. کاربران می توانند از مجموعه آموزش های سئو این وب سایت به صورت رایگان استفاده نمایند. جهت آموزش و یادگیری سئو در نوین می توانید وارد لینک این سایت به آدرس https://www.novin.com/ شوید.

۰ ۰