ورود اراذل و اوباش به مافیای پر پول زباله‌ها!

درآمد بالای حاصل از زباله و پسماند باعث شده که پای اراذل و اوباش نیز به این موضوع باز شودتا آنجا که در تازه ترین پرونده سازمان اطلاعات پلیس تهران، عامل اصلی درگیری مسلحانه مافیای زباله دستگیر شده است.



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

ورود اراذل و اوباش به مافیای پر پول زباله‌ها!
۰ ۰

پابلو اسکوبار، که به نام "پاترون" نیز شناخته می‌شود، یکی از معروف‌ترین و تأثیرگذارترین باندهای مواد مخدر در تاریخ است. او در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی به یکی از قدرتمندترین زیرزمینی‌های جهان تبدیل شد و تسلط بر شبکه‌های جهانی مواد مخدر را به دست آورد. اسکوبار مخالفت ناپذیری با قدرت‌های قانونی داشت و از روش‌های خشونت‌آمیز برای دفاع از تجارت خود استفاده می‌کرد. او به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان شناخته می‌شد و ثروت پابلو اسکوبار  یک ثروت بی‌نظیری بود که از فعالیت‌های غیرقانونی خود به دست آورد.

 

با این حال، پابلو اسکوبار همچنین یک شکل جدید از جنبش‌های اجتماعی را در کلمبیا به وجود آورد. او به خصوص در بخش‌های فقیر و محروم کشورش، که با فساد و نابرابری اقتصادی مواجه بودند، بسیار محبوب بود. او ثروت خود را برای حمایت از جوامع محلی و ارایه خدمات اجتماعی مانند بناکاری مدارس، بیمارستان‌ها و ورزشگاه‌ها استفاده کرد. این موارد باعث شد که در نظر برخی از مردم، اسکوبار به عنوان یک قهرمان مردمی و مدافع حقوق مردم فقیر شناخته شود، در حالی که از دیدگاه دیگران، او یک جنایتکار و تبهکار مخرب بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.