سيگنال هاي زمينه کاربر و رتبه بندي موتورهاي جستجو

سیگنال های زمینه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو

سیگنال های زمینه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو

سئو سایت برای یک پرس و جو می تواند از کاربری به کاربر دیگر متفاوت باشد. اینطور نیست که همه نتایج کاملاً متفاوتی ببینند. در عوض، همه فهرست‌های «عمومی» یکسانی را مشاهده می‌کنند. اما برخی از لیست‌ها نیز به دلیل مکان بودن، کسانی که می‌شناسند یا نحوه گشت و گذار در وب ظاهر می‌شوند.

موتورهای جستجو همچنین سعی می‌کنند نتایجی را که ارائه می‌کنند با هدف ایجاد درخواست کاربر مطابقت دهند. توصیه گوگل به سئوکاران طراحی محتوای شما با در نظر گرفتن کاربر بوده است و این هدف در عناصر کاربر جدول تناوبی عوامل سئو منعکس شده است.

کشور

کاربران نتایج مربوط به کشوری را که در آن هستند می‌بینند.خدمات سئو سایت در ایالات متحده که «نمرات فوتبال دیشب» را جستجو می‌کند، نتایج بازی‌های فوتبال آمریکایی را می‌بیند، در حالی که شخصی در بریتانیا نتایج مربوط به نوع بازی‌های فوتبالی را که آمریکایی‌ها تماس می‌گیرند، می‌بیند. فوتبال

در نظر گرفتن جغرافیا، زبان و فرهنگ یک منطقه به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با کاربران در مناطقی که به آنها خدمت می کنید صحبت می کند. اگر سایت شما مربوط به یک کشور خاص تلقی نمی‌شود، پس از انجام شخصی‌سازی کشور شانس کمتری برای نشان دادن دارید. اگر فکر می کنید باید مرتبط باشید، احتمالاً باید روی سئوی بین المللی خود کار کنید. برای مثال، احتمالاً می‌خواهید از دامنه سطح بالای کد کشور استفاده کنید و از ویژگی hreflang برای نشان دادن زبان سایت خود استفاده کنید.

اگر محتوایی به چند زبان دارید، بهتر است از URL های مختلف برای نسخه های زبان جایگزین صفحات خود استفاده کنید. سپس می توانید از تگ rel=“alternate” hreflang برای اطلاع رسانی به گوگل در مورد زبان و انواع منطقه استفاده کنید. انجام این کار به موتورهای جستجو کمک می کند تا رابطه بین صفحات شما را درک کنند تا بتوانند آنها را با دقت بیشتری بخزند و فهرست کنند.

برای اطلاعات بیشتر، سئوی بین‌المللی و روندهای جستجو را ببینید: چگونه همه چیز کار می‌کند؟ و سئوی بین المللی: چگونه یک ردپای جهانی ایجاد کنیم.

محل

اگر تا به حال برای «XYZ near me» یا حتی «اخبار محلی» جستجو کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که موتورهای جستجو نتایج متناسب با شهر یا منطقه شهری را که در حال حاضر در آن هستید ارائه می دهند.

اگر می‌خواهید در طراحی وب سایت شهر ظاهر شوید، باید سایت خود را به مناطقی که خدمات ارائه می‌دهید مرتبط کنید. افزودن آدرس کسب و کار خود به سایت و پیکربندی فهرست کسب و کار من در Google محل خوبی برای شروع است.

ایجاد حضور در عمودهای خاص صنعت مانند Yelp یا TripAdvisor نیز ممکن است کمک کند. اگر برند شما چندین مکان دارد، بهتر است آن محله ها یا شهرها را نیز در سایت خود ذکر کنید.

علاوه بر سیگنال‌های مکان، ممکن است Google نتایج را بر اساس زمینه‌های فوری جستجوی اخیر شخصی‌سازی کند. به عنوان مثال، اگر کاربری در جستجوی محتوای مرتبط با موسیقی راک بوده است، یک موتور جستجو ممکن است از آن پرس و جو قبلی برای متنی کردن نتایج جستجوی بعدی خود، "ملکه" و ارائه نتایج مربوط به گروه و نه یک پادشاه استفاده کند.

با توجه به تاریخچه به عنوان یک عامل سئو، این بدان معنی است که میوه کم ارزشی برای بهینه سازی وجود ندارد. درعوض، محتوا و تجربه کاربری خود را بهبود ببخشید تا اولین تاثیر معناداری ایجاد کنید که وفاداری به برند را تقویت می کند. با گذشت زمان، این ممکن است کاربران را ترغیب کند که دامنه شما را در نتایج جستجو جستجو کنند، حتی اگر نتیجه برتر نباشد.

تجربه کاربری

موتورهای جستجو فقط نمی خواهند کاربران را به مرتبط ترین نتایج هدایت کنند، بلکه می خواهند آنها را به صفحاتی بفرستند که در آن تجربه مثبتی داشته باشند. به هر حال، اگر کاربر با تبلیغات بمباران شود یا در پایان تراکنش مشکل داشته باشد، یک صفحه مرتبط چقدر مفید است؟

 تجربه کاربری شامل همه چیز است، از پیمایش سایت شما گرفته تا کیفیت محتوای شما تا سرعت سایت و موارد دیگر. از نقطه نظر ساختاری، شما می خواهید آن را برای بازدیدکنندگان خود شهودی کنید که هر چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند.

این بدان معنی است که ناوبری به راحتی قابل دسترسی است، سلسله مراتب واضحی از صفحات و ساختار محتوا که به راحتی قابل پیگیری است، خواه روی دستگاه های دسکتاپ یا تلفن همراه باشند.

ارضای هدف جستجوی کاربران نیز برای UX شما معجزه می کند. اینجاست که اولین برداشت مهم است - بازدیدکنندگان سایت را مجبور به حدس زدن نکنید. بازدیدکنندگان باید بتوانند به سرعت تشخیص دهند که آیا شما آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه می دهید یا خیر.

از آنجایی که انتظارات مخاطبان بسیار متفاوت است، UX نیز از سایتی به سایت دیگر متفاوت خواهد بود. ترجیحات مخاطبان خود را بررسی کنید و صفحات خود را مطابق با نیازهای آنها تنظیم کنید.

اگر تحقیقات شما نشان می دهد که بسیاری از بازدیدکنندگان شما دارای اختلالات بینایی هستند، استفاده از فونت های بزرگتر و بهبود دسترسی خود را برای فناوری های کمکی در نظر بگیرید. اگر مخاطبان هدف شما در یک منطقه جغرافیایی متمرکز هستند، مطمئن شوید که زبان و محتوای شما نشان دهنده خدمات شما به آن منطقه است.

مراقب ویجت ها یا افزونه های غیر ضروری باشید که سرعت صفحه شما را کاهش می دهند. لینک های شکسته و حتی اشتباهات تایپی و گرامر بد همگی در تجربه کاربران شما نقش دارند.

Search Engine Land و متخصص بازاریابی محتوا در Page One Power Andrew می گوید: «موتورهای جستجو همچنان در اندازه گیری میزان مطابقت یک صفحه با هدف پیشرفته تر و بهتر می شوند، و صفحاتی که رتبه خوبی دارند، صفحاتی هستند که بهترین پاسخ را به سؤالات مطرح شده توسط جستجوگران می دهند. دنیس.

صفحات مختلف در سایت شما احتمالاً برای مراحل مختلف سفر مشتریان شما طراحی شده است. درک اینکه چگونه مخاطبان هدف شما در جستجوی متفاوت هستند

Frédéric Dubut، مدیر پروژه رتبه‌بندی وب برای Bing، می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم عمیقاً بفهمیم که کاربرانمان چه می‌خواهند. اینجاست که یادگیری عمیق وارد عمل می شود: راه های مختلفی برای بیان یک هدف وجود دارد. ما نمی خواهیم برای انجام تطبیق فقط به کلمات کلیدی تکیه کنیم. بنابراین، ما در تلاش هستیم تا مشخص کنیم که هدف کاربر از درخواست خود چیست، هدف سند خاص چیست، و ما سعی می کنیم این دو را نه تنها در کلمات کلیدی، بلکه در واقع در مورد هدف مطابقت دهیم.

با این حال، تحقیقات کلمات کلیدی هنوز از بین نمی رود. همانطور که جان مولر از گوگل اخیراً گفت: «... حتی اگر موتورهای جستجو سعی در درک بیشتر از آن کلمات داشته باشند، نشان دادن کلمات خاص به کاربران می‌تواند درک مطالب صفحات شما را کمی آسان‌تر کند و گاهی اوقات می‌تواند کمی جلوه کند. کمی از این فرآیند تبدیل.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.