لاشه سنگ چه كاربردي در صنعت ساختمان دارد؟

لاشه سنگ چه كاربردي در صنعت ساختمان دارد؟

زيبايي ساختمان و سازه هاي مختلف از اهميت ويژه اي برخوردار است و بي شك هر فردي تمايل دارد كه ساختماني زيبا داشته باشد و سنگ ها به عنوان يكي از كاربردي ترين مصالح ساختمان، بر زيبايي ظاهري ساختمان شما بيشترين تاثير را مي گذارند. سنگ ها تنها به منظور تزيين ساختمان استفاده نمي شوند بلكه مقاومت ديوارها و بخش هاي مختلف ساختمان را نيز افزايش خواهند داد. سنگ ها در انواع اقسام مدل ها و رنگ هاي مختلف ارائه شده اند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و در بخش هاي مختلفي نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. قبل از خريد سنگ بايد بدانيد كه قصد استفاده از سنگ در كدام يك از بخش هاي ساختمان خود داريد چرا كه طبيعتا سنگ هاي بيرون خانه با فضاي داخلي آن تفاوت هاي بسياري دارد. انتخاب مركز خريد معتبر براي خريد سنگ يكي از اصلي ترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد چرا كه مراكز متعددي اقدام به فروش سنگ هاي مختلف نموده اند اما تنها برخي از آنها سنگ هاي باكيفيت را در اختيارتان قرار خواهند داد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

سنگ آنتيك

سنگ آنتيك يكي از مهمترين سنگ هاي تزييني است كه در بخش هاي مختلفي از ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سنگ ها از خرده ريزه هاي سنگ هاي مختلف به وجود مي آيند كه طي فرآيندي خاص با استفاده از رزين مخصوص به هم چسبيده شده اند. سنگ هاي آنتيك ضخامت و مقاومت زيادي دارند اما به دليل وزن زياد، قابل استفاده در سقف نخواهند بود. سنگ آنتيك به استفاده از چسب مخصوص به سطح ديوار چسبانده مي شود و از اين رو مي توانيد خودتان نيز سنگ هاي آنتيك را به راحتي نصب كنيد. از جمله اصلي ترين كاربردهاي سنگ آنتيك مي توان به: تزيين پشت تلويزيون، پشت شومينه و بخاري، ديوارپوش بين كابينت، ديوارهاي آشپزخانه، ديوارهاي ادارات و... اشاره كرد. سنگ هاي آنتيك در انواع رنگ هاي مختلف ارائه شده اند و مي توانيد مناسب ترين رنگ آن را براي خريد انتخاب كنيد.

خريد سنگ آنتيك

مراكز متعددي اقدام به فروش و ارائه قيمت سنگ آنتيك نموده اند كه طبيعتا هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. خريد اينترنتي سنگ بهترين روش براي تهيه سنگ هاي مورد نياز خواهد بود چرا كه هم تايم كمي از شما گرفته و هم مي توان در هر ساعت از شبانه روز سفارش خريد را به ثبت رساند. شركت ما به عنوان يكي از مراكز معتبر در اين زمينه شناخته مي شود كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. امكان خريد انواع اقسام مختلف سنگ ها از اين مركز وجود دارد و سنگ هاي خريداري شده را در كوتاه ترين زمان ممكن جلوي درب منزل خود تحويل خواهيد گرفت.

 

 

سنگ لاشه چيست؟

لاشه سنگ ها از جمله سنگ هايي هستند كه معمولا براي پي ريزي و بناي سازه مورد استفاده قرار مي گيرند و از جنبه تزييني كاربردي نخواهند داشت. سنگ هاي لاشه از منفجر شدن معادن سنگ به وجود مي آيند و استحكام بسيار بالايي داشته و يكپارچه هستند. توجه داشته باشيد كه سنگ هاي لاشه بدون هيچگونه فرآوري مورد استفاده قرار مي گيرند و چنانچه فرآوري خاصي بر روي سنگ ها انجام شود ديگر سنگ لاشه نخواهد بود. سنگ هاي لاشه بايد يك دست و يكپارچه باشند، به عبارتي لايه لايه بودن سنگ لاشه باعث كاهش ميزان مقاومت آن مي شود و در هنگام خريد سنگ هاي لاشه حتما بايد از يكپارچه بودن آن اطمينان حاصل كنيد. وجود هرگونه درز و شكاف در لاشه سنگ باعث كاهش مقاومت آن در برابر فشار خواهد شد و استفاده از اين نوع سنگ ها در پي ريزي ساختمان ممكن است عواقب نامناسبي به دنبال داشته باشد.

انواع سنگ لاشه

سنگ لاشه با توجه به معادني كه استخراج مي شوند انواع مختلفي دارند و هر يك از انواع آن ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر خواهند داشت. برخي از سنگ هاي لاشه منشا كلسيم كربنات دارند كه اين سنگ هاي لاشه با نام لاشه سنگ تراورتن شناخته مي شوند. اين سنگ ها معمولا در صنايع: موزاييك سازي، فعاليت هاي هنري، مجسمه سازي، توليد سنگ هاي مصنوعي و... به كار مي روند. سنگ هاي ورقه اي نوع ديگر لاشه سنگ ها هستند كه از دل كوه استخراج مي شوند. اين سنگ ها همانطور كه از نام آنها پيداست داراي ساختاري ورقه ورقه هستند و ساختار بسيار محكمي دارند. به دليل مقاومت بالا در سنگ هاي لاشه ورقه اي، از آن در ساخت و سازهاي مختلف استفاده مي شود. لازم به ذكر است كه در شرايط كنوني و گراني سيمان، استفاده از سنگ لاشه علاوه بر افزايش مقاومت سازه، باعث صرفه جويي در ميزان هزينه ها نيز خواهد شد.

 

 

سنگ نماي ساختمان

سنگ هاي نما به عنوان كاربردي ترين سنگ ها در ساختمان سازي به شمار مي روند و مي توانيد آنها را در انواع اقسام جنس ها و رنگ هاي مختلف مشاهده كنيد. نماي ساختمان اصلي ترين بخشي است كه تزيين آن اهميت ويژه اي دارد. تراورتن به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي تزيين نماي ساختمان است چرا كه هم وزن پاييني داشته و هم به دليل زيبايي و تنوع رنگ مي توانيد بهترين مورد را انتخاب نماييد. نماي ساختمان خود را حتما بايد متناسب با ساير بخش هاي ساختمان خود انتخاب نماييد.

قيمت سنگ نماي ساختمان

قيمت به عنوان يكي از اصلي ترين موارد تاثيرگذار در هنگام خريد سنگ به شمار مي رود. براي قيمت سنگ نماي ساختمان ها نمي توان رقم دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا در نهايت قيمت دقيق سنگ ها را تعيين نمايند. براي مشاهده قيمت دقيق سنگ نماي ساختمان مي توانيد به سامانه شركت ما مراجعه كرده و قيمت انواع اقسام مختلف سنگ ها را مشاهده كرده و پس از مقايسه سنگ ها بهترين مورد را با توجه به قيمت هاي ارائه شده خريداري نماييد. قيمت كليه سنگ هاي ارائه شده در اين شركت مناسب بوده و در صورت مقايسه قيمت محصولات ارائه شده در شركت ما مي توانيد به اين موضوع پي ببريد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://cliqafriq.com/read-blog/153464
http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/279744/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF?new=1
https://zenwriting.net/kw4ch1a2qr
https://postheaven.net/gdyaaqgh6r
https://writeablog.net/lh0sqrtuap

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.